Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kolmisen viikoa sitten. Eniten ketuttaa se kun kukaan ei vastaa sähköposteihin.Milloin teit tilauksen? Itselleni ei tullut seurantakoodia ollenkaan, mutta renkaat tulivat.En tiedä pitäisikö huolestua myNetmoton tilauksen kanssa. Rahat meni heti PayPalin kautta ja näkyy visakyselyssä. Seurantanumeroa kuitenkaan ei tule näkyviin tilaukselle. Pari sähköpostia oon laittanu aiheesta, mutta vastausta ei vaan kuulu. Sellainen erikoinen juttu pistää silmään, visalta on peritty 1 sentti vähemmän kuin laskun loppusumma on. Johtuukohan renkaiden jumiutuminen siitä, olen yrittänyt saada siihenkin vastausta turhaan. Jos pian ei näy renkaita tai sähköpostia niin laitan reklamaatiota luottokunnalle.
Tänä aamuna ne renkaat tuli kotiin ilman ennakkovaroitusta. Edelleenkään kuljetusseurantanumeroa ei löydy mynetmoton sivuilta eikä kukaan ole vastannut sähköposteihin. No kolme viikkoa vierähti ja renkaat ovat nyt perillä. Melkoisen ihmeellinen pulju kun ei voi informoida asiakasta.En tiedä pitäisikö huolestua myNetmoton tilauksen kanssa. Rahat meni heti PayPalin kautta ja näkyy visakyselyssä. Seurantanumeroa kuitenkaan ei tule näkyviin tilaukselle. Pari sähköpostia oon laittanu aiheesta, mutta vastausta ei vaan kuulu. Sellainen erikoinen juttu pistää silmään, visalta on peritty 1 sentti vähemmän kuin laskun loppusumma on. Johtuukohan renkaiden jumiutuminen siitä, olen yrittänyt saada siihenkin vastausta turhaan. Jos pian ei näy renkaita tai sähköpostia niin laitan reklamaatiota luottokunnalle.
... Mulla on vähän sellanen kutina, et eivät ole siellä päässä kovinkaan kielitaitoista porukkaa. Itellä ainakin vastausten saaminen kestää ja kirjoitettu lontoo on erittäin heikkoa.Tänä aamuna ne renkaat tuli kotiin ilman ennakkovaroitusta. Edelleenkään kuljetusseurantanumeroa ei löydy mynetmoton sivuilta eikä kukaan ole vastannut sähköposteihin. No kolme viikkoa vierähti ja renkaat ovat nyt perillä. Melkoisen ihmeellinen pulju kun ei voi informoida asiakasta.En tiedä pitäisikö huolestua myNetmoton tilauksen kanssa. Rahat meni heti PayPalin kautta ja näkyy visakyselyssä. Seurantanumeroa kuitenkaan ei tule näkyviin tilaukselle. Pari sähköpostia oon laittanu aiheesta, mutta vastausta ei vaan kuulu. Sellainen erikoinen juttu pistää silmään, visalta on peritty 1 sentti vähemmän kuin laskun loppusumma on. Johtuukohan renkaiden jumiutuminen siitä, olen yrittänyt saada siihenkin vastausta turhaan. Jos pian ei näy renkaita tai sähköpostia niin laitan reklamaatiota luottokunnalle.
No onhan tuossa puljussa (myNetmoto) paljon kysymysmerkkejä.... Mulla on vähän sellanen kutina, et eivät ole siellä päässä kovinkaan kielitaitoista porukkaa. Itellä ainakin vastausten saaminen kestää ja kirjoitettu lontoo on erittäin heikkoa.Tänä aamuna ne renkaat tuli kotiin ilman ennakkovaroitusta. Edelleenkään kuljetusseurantanumeroa ei löydy mynetmoton sivuilta eikä kukaan ole vastannut sähköposteihin. No kolme viikkoa vierähti ja renkaat ovat nyt perillä. Melkoisen ihmeellinen pulju kun ei voi informoida asiakasta.En tiedä pitäisikö huolestua myNetmoton tilauksen kanssa. Rahat meni heti PayPalin kautta ja näkyy visakyselyssä. Seurantanumeroa kuitenkaan ei tule näkyviin tilaukselle. Pari sähköpostia oon laittanu aiheesta, mutta vastausta ei vaan kuulu. Sellainen erikoinen juttu pistää silmään, visalta on peritty 1 sentti vähemmän kuin laskun loppusumma on. Johtuukohan renkaiden jumiutuminen siitä, olen yrittänyt saada siihenkin vastausta turhaan. Jos pian ei näy renkaita tai sähköpostia niin laitan reklamaatiota luottokunnalle.
Ei kai sen väliä, kunhan homma toimii...
No onhan tuossa puljussa (myNetmoto) paljon kysymysmerkkejä.
- Firma ilmeisesti rekisteröity Kyprokselle, tai ainakin laskuttaja siellä.
- Tilaukseni vahvistettiin, käsiteltiin ja lähetettiin Espanjasta.
Tuolta MyNetMotosta ei paljoa vastailla varsinkaan siinä vaiheessa kun tulee ongelmia.... Mulla on vähän sellanen kutina, et eivät ole siellä päässä kovinkaan kielitaitoista porukkaa. Itellä ainakin vastausten saaminen kestää ja kirjoitettu lontoo on erittäin heikkoa.Tänä aamuna ne renkaat tuli kotiin ilman ennakkovaroitusta. Edelleenkään kuljetusseurantanumeroa ei löydy mynetmoton sivuilta eikä kukaan ole vastannut sähköposteihin. No kolme viikkoa vierähti ja renkaat ovat nyt perillä. Melkoisen ihmeellinen pulju kun ei voi informoida asiakasta.En tiedä pitäisikö huolestua myNetmoton tilauksen kanssa. Rahat meni heti PayPalin kautta ja näkyy visakyselyssä. Seurantanumeroa kuitenkaan ei tule näkyviin tilaukselle. Pari sähköpostia oon laittanu aiheesta, mutta vastausta ei vaan kuulu. Sellainen erikoinen juttu pistää silmään, visalta on peritty 1 sentti vähemmän kuin laskun loppusumma on. Johtuukohan renkaiden jumiutuminen siitä, olen yrittänyt saada siihenkin vastausta turhaan. Jos pian ei näy renkaita tai sähköpostia niin laitan reklamaatiota luottokunnalle.
Ei kai sen väliä, kunhan homma toimii...
Suomi - KyprosNo onhan tuossa puljussa (myNetmoto) paljon kysymysmerkkejä.
Firma on rekisteröity Kyprokselle koska siellä on ALV 15%.
Niiden mainoksissa väitetään, että renkaat toimitetaan Saksasta mutta se on paskaa ja mulle ainakin renkaat ovat aina tulleet Espanjasta.
Menee offtopiciksi, mutta:Suomi - KyprosNo onhan tuossa puljussa (myNetmoto) paljon kysymysmerkkejä.
Niiden mainoksissa väitetään, että renkaat toimitetaan Saksasta mutta se on paskaa ja mulle ainakin renkaat ovat aina tulleet Espanjasta.
------------------------------
ALV 23 % - 15 %
Yritysvero 26 % - 10 %
Pääomavero 28 % - 20 %
Tulovero 0-53 % - 0-30 %
Lisää offtopiccia: Suomeen pitäisi myydä Suomen alvilla (mikäli täällä raportoidut toimitusmäärät yhtään pitävät paikkaansa...)No onhan tuossa puljussa (myNetmoto) paljon kysymysmerkkejä.
Niin,Lisää offtopiccia: Suomeen pitäisi myydä Suomen alvilla (mikäli täällä raportoidut toimitusmäärät yhtään pitävät paikkaansa...)No onhan tuossa puljussa (myNetmoto) paljon kysymysmerkkejä.
Eli tää ?Delticom on jees paikka hinnoissa on jo kuljetus Suomeen ja supernopea Lauantaina tilasin 1.10 ja tänään 4.10 renkaat ovella klo 11.30.![]()