Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samasta paikkaa tilasin. Hinta sopiva, toimitus n viikko kotiovelle.11.7 tilasin tuolta http://www.mprengas-online.com/
+1 mynet motolleOnhan noi Suomalaiset hinnakkaat aika luotettavia. Mutta miksi maksaa liikaa?
www.mynetmoto.com
Edelleenkin kohtuuhintanen, kumit kotiovella noin viikko tilauksesta.
Mulle 1300 XJRään rahteineen 208,51€ ja sitten lasketaan vaihtokuluja vielä 10€ per rengas. Eli minun matikkapäällä 228,51€ setti. Tosin itse joutuu ottaa vanteet irti ja vielä ruuvaa paikoilleen.
Ei valitettavasti suomipoika pärjää hinnoissa. Tämä on tosi!
Uskokaa tai ette. Kumit tulevat minulle muualta, kuin näiltä paikallisilta jobbareilta.
Ottaa herneen tai ei..
arvaan että aktiivikäytössä olevien pyörien keskihinta on noin 10Keur. Voi olla allekin (itsellä reilusti alle). Oli miten oli niin satanen nyt joka tapauksessa on 1% tollaisen 10Keur pyörän arvosta. Minusta aika paljonsäästöö 100€/takarengas![]()
Hyvästä en tiedä, mutta itse pistin tilaukseen. Ovat tiputtaneet toimituskulujakin aavistuksen, joten euroina satsi teki 158,42 kotiovelle toimitettuna.M and P:ltä tuli sähköpostiin aika hyvä tarjous;
Continental Contimotion satsi (120/180) £119.
Onks noi hyvät? menee myös radalla satunnaisesti, kun muistaa ettei alla ole parhaat ratarenkaat?
Joo se shipped tulee lähes heti sinne ku ottaneet käsittelyyn, mitä ite muutamat munkit tuolta tilannu..Mä tilasin juuri rengaspaketin myNETmotosta. Melkein heti tilauksen statukseksi tuli "shipped", mutta tilauksen seurantakoodia ei näkynyt. Maililla kyselin koodia, mutta en koskaan saanut vastausta. Lopulta seurantakoodi ilmestyi myOrders sivulle, mutta oli väärä: kyseisellä koodilla ei löytynyt yhtään pakettia DPDn (kuriirifirma) lähetysten seurannasta. Lähetin taas mailia, taaskaan mailiin ei vastattu, mutta seurantakoodi korjattiin myOrders sivulle. Nyt paketti näkyy DPDn sivulla, oli lähetetty noin viikko sen jälkeen kun tilaus oli merkitty tilaan "shipped". Paketti näyttää nyt jämähtäneen pariksi päiväksi DPDn Unna hubiin. Saas nähdä koska tulee perille.
Eli aika moni on kai saanut renkaansa myNETmotosta viikossa. Mulla näyttää kestävän reilusti kauemmin, eikä asiakaspalvelustakaan voi ruusuja antaa.
Nyt on muutamia satoja kilsoja tulllut noiden kanssa ja ihan hyvältä vaikuttaa. Samanlaista imeytymistä tien pintaan ei ole, kuin mitä on uusilla Diabloilla. Todella paljon paremmilta kuitenkin tuntuu, kuin mitä nuo edelliset oli kuluneina viimeiset pari tuhatta kilometriä. Ensi kesänä näkee sitten mikä on kulutuskestävyys. Tavoite olisi päästä tuplat Diabloihin nähden, eli 10 tkm. Märällä tai hiekkatiellä ei ole tullut vielä noita testattua. Tarjoushinta näyttää olevan vielä voimassa, joten voin suositella ostamaan. Itsekin ostaisin, mutta uskon, että ensi kesänä ei renkaita tarvitse vaihdella.Hyvästä en tiedä, mutta itse pistin tilaukseen. Ovat tiputtaneet toimituskulujakin aavistuksen, joten euroina satsi teki 158,42 kotiovelle toimitettuna.M and P:ltä tuli sähköpostiin aika hyvä tarjous;
Continental Contimotion satsi (120/180) £119.
Onks noi hyvät? menee myös radalla satunnaisesti, kun muistaa ettei alla ole parhaat ratarenkaat?
M&P:n sivuilla olevat kommentit olivat ainakin tosi positiivisia, mutta tiedä sitten niiden aitoudesta. Haulla ei löytynyt kyseisistä gummeista yhtään mitään. Tähän mennessä on tullut pöristeltyä vain Pirellin Diabloilla, joten ainakin kilometrejä pitäisi tulla noilla aika paljon enemmän. Listahinta on tosiaan tässä maassa about 350 euroa, joten toi hinta on todella kohdillaan. Kommentteja noista voin laittaa, kunhan Diablot on ensin mennyt raudoille. Tietenkin noiden pitäisi vielä tulla ensin kotiinkin![]()
Milloin teit tilauksen? Itselleni ei tullut seurantakoodia ollenkaan, mutta renkaat tulivat.En tiedä pitäisikö huolestua myNetmoton tilauksen kanssa. Rahat meni heti PayPalin kautta ja näkyy visakyselyssä. Seurantanumeroa kuitenkaan ei tule näkyviin tilaukselle. Pari sähköpostia oon laittanu aiheesta, mutta vastausta ei vaan kuulu. Sellainen erikoinen juttu pistää silmään, visalta on peritty 1 sentti vähemmän kuin laskun loppusumma on. Johtuukohan renkaiden jumiutuminen siitä, olen yrittänyt saada siihenkin vastausta turhaan. Jos pian ei näy renkaita tai sähköpostia niin laitan reklamaatiota luottokunnalle.