• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rengasliikkeitä netistä toimituskuluineen ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tentai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Calypso sanoi:
Ei oo ollu, oli Maxxis SuperMaxx Sportit ja ne oli hyvät, pitoja oli, etunen meni vähä aalloille.
Täytyy näistä laittaa sit kun on ajellu, en oo vielä säätäny alle.
Tähän fillariin ei mitään tourinkikumeja alle laiteta, joku semmonen oli ja aivan perseestä.

Mulla on nyt Michelin Power RS setti alla itelläni ja en ole vielä montaa kilometriä niillä kerinnyt ajella mutta ensipuraisu on hyvä. Edelliset oli Power 3.

Kyllä mutta renkaiden hinta on eri katsooko tirendo.de vai tirendo.fi sivua. Toiselta sivulta toimitus saksaan ja toiselta suomeen.

Zmoke sanoi:
Milläs tirendo.de.n saa suomeen toimittamaan kun toimitusosoitetta täytettäessä ei voi valita maata?

En ainakaa minä saanu, mullon rahatki vielä siellä, peruuttivat tilauksen mutta eivät oo vielä rahoja palauttaneet. En suosittele.

cSnake sanoi:
En ainakaa minä saanu, mullon rahatki vielä siellä, peruuttivat tilauksen mutta eivät oo vielä rahoja palauttaneet. En suosittele.

Tänään sitten tuli eturengas :paikallatuulee: Saa nähä, takanen on seurannan mukaan palautettu lähettäjälle, etunen on seurannanki mukaan toimitettu. Miten nyt lie käy rahojen takarattaan osalta, vai pitääkö etunenki lähettää takas vai miten käy...

Battlax RS10, takarenkaan oisin tilaamassa ja lienee tulla 1001renkaat olis halvimmat, mutta miksi siellä on usean hintasia, mitä eroa niissä on? :blink: Esim nämä:

https://www.1001renkaat.com/renkaat...lax-racing-street-rs10/190-55-zr17-75w-795135

https://www.1001renkaat.com/renkaat...lax-racing-street-rs10/190-55-zr17-75w-731518

Onko joku valaistuneempi tässä asiassa? Kysäsin asiakaspalvelusta josta Clement vastasi seuraavasti: Hello,

L is a specificity that precedes that it is a rise of orgine (copy-pastella)

Eli minä en tuosta sen enempää viisastunu...

Osaako joku neuvoa vai onko ne sama rengas eri hinnalla ja ostan vaan halvimman..? On siellä toki vielä kalliimpiaki versioita, suzukiin ja yammuun alkuperäsiksi merkatut :)

Bridgestone tekee erilaisia renkaita joiden kauppanimi on sama. Ne erottaa siis juuri tuosta yhdestä kirjaimesta. Hyvin yleistä on laittaa ensiasennusrenkaiksi vaikkapa "Battlax xx-yy", joka on oikeasti pitävämpi ja parempi (ja nopeammin kuluva) kuin kaupassa myytävä "Battlax xx-yy". Pyörä saa paremmat arvostelut testissä ja Bridgestone saa myytyä renkaita testien perusteella. Win-win.

vetomies sanoi:
Bridgestone tekee erilaisia renkaita joiden kauppanimi on sama. Ne erottaa siis juuri tuosta yhdestä kirjaimesta. Hyvin yleistä on laittaa ensiasennusrenkaiksi vaikkapa "Battlax xx-yy", joka on oikeasti pitävämpi ja parempi (ja nopeammin kuluva) kuin kaupassa myytävä "Battlax xx-yy". Pyörä saa paremmat arvostelut testissä ja Bridgestone saa myytyä renkaita testien perusteella. Win-win.

Löytyyköhän näiden kirjainten selitystä jostai? En oo näitä tosiaan liiemmälti ostellu joten ois hyvä tietää mitä tilaa :paikallatuulee::)

Siellä on kirjaimet L, G, M, yks ilman kirjainta ja sitte nuo yammun ja suskan renkaat :) Hinnat tuossa järjestyksessä kalleimmasta alaspäin...

Gp503.de Pirelli Diablo Rosso Corsa 2, 287 € lähetyskuluineen. 12.4. lähetetty ja 24.4. löysivät tiensä lähipostiin:thumbsup:

Ps. mulla on Bilteman "bead breaker" jos joku tarvitsee Tampereen seudulla lainaan - saa paria olut tölkkiä vastaan:jpstyle:

Rengaskontti toimitti kahdessa päivässä Bridgestone AX41:en 135€, ulukomuailta olisi saanut joku 15€ halvemmalla mutta jos tällä tilauksella pelastettiin kotimaisen firman yyteet niin olen tyytyväinen:grin:

Koheltaja sanoi:
Rengaskontti toimitti kahdessa päivässä Bridgestone AX41:en 135€, ulukomuailta olisi saanut joku 15€ halvemmalla mutta jos tällä tilauksella pelastettiin kotimaisen firman yyteet niin olen tyytyväinen:grin:

Empä oo moisesta puljusta kuullukkaa ennen :O Oispa tienny, hinta aikalailla sama tuolla Rengaskontissa (185) kun tuo hinta sis. postimaksun. Oisin toki tuolta tilannu :thumbup:

Täytyypä kattella seuraavassa tarpeessa tuoltaki...

Re: Rengasliikkeitä netistä toimituskuluineen ?

Tilasin tälläkin kertaa renkaat ReifenVersand.com . Tilaus sisään pääsiäsmaanantaina ja tänään oli renkaat kotiovella töistä palatessa. Aina toiminut nopeasti, helposti ja edullisesti ja tuoreita renkaita.

KtSrRC4.jpg

Mistähän kotimaasta saisi yhtä nopeasti, helposti ja edullisesti? Mieluummin kotimaasta ostaisi, mutta kömpelösti toimivat sivut, toimimattomat kerhotunnukset alennuksiin ja kalliimmat hinnat ja hitaammat toimitusajat eivät oikein innosta kokeiluihin.

rantave sanoi:
Tilasin tälläkin kertaa renkaat ReifenVersand.com . Tilaus sisään pääsiäsmaanantaina ja tänään oli renkaat kotiovella töistä palatessa. Aina toiminut nopeasti, helposti ja edullisesti ja tuoreita renkaita.

KtSrRC4.jpg

Mistähän kotimaasta saisi yhtä nopeasti, helposti ja edullisesti? Mieluummin kotimaasta ostaisi, mutta kömpelösti toimivat sivut, toimimattomat kerhotunnukset alennuksiin ja kalliimmat hinnat ja hitaammat toimitusajat eivät oikein innosta kokeiluihin.

Samat renkaat tilasin talvella Mp-Renkaat Store eli Riekkoniemeltä. Samaan hintaan, tuoreet renkaat, toimitus vajaa viikko, voit valita toimitusosoitteen vaikka paikkaan jossa vaihdatat renkaat tai duuniin niin kuin minä teen. Ei minusta huono, kallis tai hankala.

XJ 900 sanoi:
Samat renkaat tilasin talvella Mp-Renkaat Store eli Riekkoniemeltä. Samaan hintaan, tuoreet renkaat, toimitus vajaa viikko, voit valita toimitusosoitteen vaikka paikkaan jossa vaihdatat renkaat tai duuniin niin kuin minä teen. Ei minusta huono, kallis tai hankala.

284,11 näyttää ainakin minulle tuo mp-store kuluineen noille renkaille jottei se nyt ihan sama hinta ole.

rantave sanoi:

Eidem.fi on yksi vaihtoehto josta kannattanee kysyä. Hinnastohinnat eivät ihan tuohon taivu, mutta ainakaan tuo ei ole kotimaiseksi naamioitu sivu joka myy suoraan saksasta tms.

Back