• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rengasliikkeitä netistä toimituskuluineen ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tentai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko Reifenversand lähettäny seurantakoodia, kun ootte kumeja tilaillu? Toissapäivänä tuli kyllä tilausvahvistus, mutta seurantanumeroa ei oo näkyny.

Laitoin tilauksen muistaakseni 10.2. ja sillon tuli tilausvahvistus. Tänään perjantaina (18.2.) tuli viesti, että tavara laitettu eteenpäin ja samalla antoivat DPD:n seurantakoodin.

Mynetmoto sanoo
"buy a set of this tyre, send a copy from the invoice together with the form http://www.lovedunlop.com/
and you will get 50,00 € back !!"

Jos asia ei näin o niin tuohan on valheellista markkinointia ja siitä vois joku hanakampi vaikka ruveta penään 50 euroaan mynetmotolta.

Kysyin asiasta Dunlopilta.. niitten kampanjan sähköpostiosoite ei toimi ja normaalista sähköpostista ei o 3 päivään tullu vastausta.
033102ass_1_prv.gif

No jokatapauksessa renkaat oli niin halvat että jos ehjinä tulevat perille niin en valita.

Onko Reifenversand lähettäny seurantakoodia, kun ootte kumeja tilaillu? Toissapäivänä tuli kyllä tilausvahvistus, mutta seurantanumeroa ei oo näkyny.

Laitoin tilauksen muistaakseni 10.2. ja sillon tuli tilausvahvistus. Tänään perjantaina (18.2.) tuli viesti, että tavara laitettu eteenpäin ja samalla antoivat DPD:n seurantakoodin.
Jeps... mullekkin tuli toi DPD seurantatunnus toissapäivänä ja kumit on jossakin Hagenin DPD varastolla odottamassa kuljetusta, mut eiköhän ne sieltä tuu...

Mynetmoto sanoo
"buy a set of this tyre, send a copy from the invoice together with the form http://www.lovedunlop.com/
and you will get 50,00 € back !!"

Jos asia ei näin o niin tuohan on valheellista markkinointia ja siitä vois joku hanakampi vaikka ruveta penään 50 euroaan mynetmotolta.

Kysyin asiasta Dunlopilta.. niitten kampanjan sähköpostiosoite ei toimi ja normaalista sähköpostista ei o 3 päivään tullu vastausta.
033102ass_1_prv.gif

No jokatapauksessa renkaat oli niin halvat että jos ehjinä tulevat perille niin en valita.
Ei käy suomeen tuo tarjous...maihin joissa puhutaan englantia oli aika tarkka fraasi mikä mulle kerrottiin kun asiaa kysyin...halvalla sain renkaat silti enkä siis valita... mynetmotolle jälleen kiitos... kaksi takarengasta ja yksi etunen toimituskuluineen 320€ ja toimitettiin kotiovelle viikon sisällä tilauksesta.

Mistähän kannattaa kysellä noita 16 tuuman renkaita minun suskaan?  
062802moto_prv.gif
Joo, mulla olis uudet mustat gummit sun suskaan, maksaa kolmesataa tai alle
biggrin.gif
(jos kyselet renkaan hintoja niin laita edes pyöräsi malli jos renkaan koot ei ole tiedossasi, on parempi tarjota)
Mistähän kannattaa kysellä noita 16 tuuman renkaita minun suskaan?
062802moto_prv.gif
Joo, mulla olis uudet mustat gummit sun suskaan, maksaa kolmesataa tai alle
biggrin.gif
(jos kyselet renkaan hintoja niin laita edes pyöräsi malli jos renkaan koot ei ole tiedossasi, on parempi tarjota)

Edessä 120/80-16
Takana 150/80-16

Minkämerkkiset ja minkä nopeusluokan renkulat sulta löytyy?

Ite suosittelen psi:ltä ostamista. Omat renkulat tuli nopeasti ja kilpailukykyiseen hintaan viime kesänä Ei kannattanut ulkomailta tilata.

Itse suosittelen katsomaan nettikaupat läpi, ja vertaamaan hintoja, varsinkin kun on aikaa näin talvisaikaan.
Omat renkaat ovat aina tulleet ripeästi kauempaakin maailmalta, ja
sopivaan hintaan. Useampana vuotena ei ole kannattanut kotomaasta ostaa.

Itse suosittelen katsomaan nettikaupat läpi, ja vertaamaan hintoja, varsinkin kun on aikaa näin talvisaikaan.
Omat renkaat ovat aina tulleet ripeästi kauempaakin maailmalta, ja
sopivaan hintaan. Useampana vuotena ei ole kannattanut kotomaasta ostaa.
Joo tosiaan hintavertailu kannatta suorittaa ulkomaisten ja kotimaisten toimijoiden kesken ja ottaa mistä saa helpoiten ja hyvään hintaan.

Itekin vertasin kaikkien nettikauppojen hintoja ja satuin myös huomaamaan psi:n kaupittelevan renkaita. Taisin torstaina kysyä hintaa ja maanantaina tai tiistaina oli renkaat noudettavissa postissa, kesken kuumimman ajokauden. Hintaeroa halvimpaan nettiputiikkiin taisi olla 15€

Hei miksi rodamoton hinta Suomaliaan on halvempi, kuin mitä ne myy kotimaahan.
PP2CT setti 224e, Epsanja hinta 269 ??

Syy miksi moni tilaa ulkomailta on että täällä ei myydä esim. uusimpia malleja, tänä vuonna on vasta saatavana Bridgestone BT-023 suomesta ja tilasin englannista itselleni sellaiset jo viime vuonna
062802jumpie_prv.gif
...

Turha parkua jos kuljetaan muutama vuosi perässä...

crazy.gif

Joo vertailu kannattaa aina, itsellä laitoin just n. tonnin tilauksen Rodamotolle ja säästettiin kotimaan hintoihin verrattuna yhteensä n. 500 euroa.
Jos alle kelpaa Diablo tai Z6 niin nyt on kyllä Pekka laittanut Reliatec:lla kimppatilaushinnat aika kohdalleen (alk. 199,- pari) , eroa ei ole paljon ulkomaiden hintoihin.

Back