• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rengasliikkeitä netistä toimituskuluineen ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tentai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ostinpa tänään satsin Pilot Road 2:sia. 340€ alle laitettuna, kahden tunnin päästä puhelinsoitosta, ihan tavallisesta rengaskaupasta. MyNetMotossa samat olis maksanut 243€+toimitus 25€ eli yhteensä 268€.

Eli 72€ jää klappia jolla pitäis saada vielä renkaat vanteille ja pyörän alle. Lopuilla saa sitten hyvän mielen hyvistä kaupoista sekä mahdollisesti vähän pullaa ja kahvetta. Käsistään kätevämpi tienaa konjakit, mutta minä en osaa enkä viitsi eikä juhannuksen jälkeen maistu.
Hienosti toimittu
062802jumpie_prv.gif

Tilasin 17.6 rengas-onlinestä renkaan. Tänään 24.6 tuli rengas perille. Minun mielestä aika nopea toimitus.

toivotaan nyt, ettei kukaan hukkaa tätä toista lähetystä, jotta voinkin sitten unohtaa tämän puulaakin lopullisesti.
Ja renkaat saapuivat vihdoinkin. Tilaus jätetty 12.5.2009. Ensi kerralla renkaat sitten jostain muualta, kuin Mynetmotosta.
Mulla lähti tilaus mynetmotoon 17.6 ja tänään 25.6 hain rinkulat postista, eli 8 päivää meni. Sulla ollut vissiin se "maanantai-tilaus"  
cool.gif

Pääasia lienee kuitenkin ettei mennyt rahat tai renkaat totaalisen hukkaan...

Pääasia lienee kuitenkin ettei mennyt rahat tai renkaat totaalisen hukkaan...
Juu. Se on mulla vähän niinkö lähtökohtana, kun asioin sitten minkä tahansa liikkeen kanssa, notta eivät pölli mun rahoja ja antavat toki vastineeksi rahoilleni sen mitä olen ostamassa.
biggrin.gif

Mutta juu. Tämä kohta toki täyttyi Mynetmoton kanssa, vaikka välistä kyllä kieltämättä vähän jänskätti.

MyNetmotosta 19. tilatut kumit saapui hienosti 10 päivää myöhemmin, kuten jo mainittu niin seurantakoodi tuli mailiin ja GLS:än sivulta näki kun renkaat koukkaa tanskan kautta suomeen, which was nice. Eli homma toimi tällä erää.

Keväällä tilasin MyNetMotosta kolme kumia, postikulut 25€ ja hinnat erittäin kohtuulliset, kestiköhän reilun viikon? Saa GLS seurantakoodin.

Nyt 18.6 tilasin yhden kumin M&P Directistä, jossa vieläkin kohtuullisemmat hinnat (enpä oo löytäny halvempaakaan). Saapui tänään 30.6, postikulut 22.5£. Sähköpostissa tuli ilmoitus koska lähti, ja parcelforcelle joku koodi jolla nyt ei tehnyt mitään.

Kumit ovat olleet joko loppuvuodesta 08 tai 09 painettuja.

Erittäin tyytyväinen olen, ja hinnat on jokakerta olleet helvetisti halvemmat ku näillä suomalaisilla. Ihmettelen miksi, mutta samapa tuo.

Oon tilaamassa mynetmotosta metzelerin renkaita itelle cebariin ja isälle ducatiin(st4s)..Tulin vaa miettineeks,et mitä eroa on metzelerin z6 renkailla,joissa on merkintöinä "K","C","G","L","U" tai "E"....?
withstupid.gif

Onko nuo jotain merkintöjä josta tietää minkä painoseen pyörään tarkotettu,vai oonko ihan hakoteillä?
biggrin.gif

Aika halpaa http://www.busters-accessories.co.uk/products/list/Tyres/Tyre-Offers Mitäpä rengasta suosittelisitte pääasiassa tourinkiin? Itse katselin noita diablo staroja.Näyttäisi olevan sama kuin Z6?
Onko kukaan tilanut tuolta? Aika halpaa settiä näyttäis olevan tarjolla..
Minä tilasin 21.7 Corsat Paypalilla maksaen ja piakkoin paukahti mailiin tiedote, että kyseisiä nakkeja pitäisi tulla heille 25.7 eli huomenna. Rohkaisevasti mailissa oli vielä, että mikäli tämä päivä meni jo, niin soittele... Saapa nähdä tuleeko ikinä
smile_org.gif

Aika halpaa http://www.busters-accessories.co.uk/products/list/Tyres/Tyre-Offers Mitäpä rengasta suosittelisitte pääasiassa tourinkiin? Itse katselin noita diablo staroja.Näyttäisi olevan sama kuin Z6?
Onko kukaan tilanut tuolta? Aika halpaa settiä näyttäis olevan tarjolla..
Minä tilasin 21.7 Corsat Paypalilla maksaen ja piakkoin paukahti mailiin tiedote, että kyseisiä nakkeja pitäisi tulla heille 25.7 eli huomenna. Rohkaisevasti mailissa oli vielä, että mikäli tämä päivä meni jo, niin soittele...  Saapa nähdä tuleeko ikinä
smile_org.gif
Sama viesti tuli mulle 15 päivä ja 17päivä lähti renkaat tuleemaan ja oli pihassa tänään eli 24.7
sport05.gif

Tuossa saittia lukiessa tuli mieleen että pitäiskö laittaa lotto vetämään kun on ollut niin hyvä tuuri  
tounge.gif
tounge.gif

Kaks kertaa oon tilannu rinkulat MyNetmotosta ilman minkäänlaista ongelmaa. Rahtarina on ollut GLS.

Eka kerralla toimitukseen meni kuusi- ja toisella seitseman päivää. Vanhin rengas ollut seitsemaä kuukautta sitten paistettu.

idea3.gif
   Jos ette löydä tai saa sitä seurantanumeroa maililla niin se löytyy osiosta "Persönliches Konto". Sama paikka missä kaikki edellisetkin tilaukset ovat kaikkine tietoineen.

Bladen ensiasennusrengas (bt-015) alkaa olla lopuillaan ja vaikka kestääkin kallistaa reunalle asti, olen mielestäni joskus ajanut paremmillakin.

Supercorsat olisi hakusassa, hinta 229 puntaa / 264 euroa pari:

fwr

Ei liene kilpailukykyiseen hintaan saatavissa kotimaasta, kun näyttävät pelkästä takapallostakin enemmän pyytävän?

edit: näyttäisi tavallinen corsa olevan suht'kilpailukykyiseen hintaan 139,90 / pari
eek.gif

Mandp

Pistinpä sitten Rodamotoon viikko sitten rengassatsin + vara takusen tilaukseen. Eipä tarvinnut kauaa pohtia, kun saa varalle toisen takakumin lisäksi samaan hintaan kuin pelkän kierroksen Suomesta. 30egee tuli toimituskuluja.

Nyt sitten vaan odotellaan että koska renkaat lähtevät/saapuvat. Onkos Rodamotolla ollut tapana laittaa seurantanumero sähköpostilla kun paketti lähtee, vai tuleeko paketti vaan kun on tullakseen. Odottavan aika on tunnetusti pitkä

Pistinpä sitten Rodamotoon viikko sitten rengassatsin + vara takusen tilaukseen. Eipä tarvinnut kauaa pohtia, kun saa varalle toisen takakumin lisäksi samaan hintaan kuin pelkän kierroksen Suomesta. 30egee tuli toimituskuluja.

Nyt sitten vaan odotellaan että koska renkaat lähtevät/saapuvat. Onkos Rodamotolla ollut tapana laittaa seurantanumero sähköpostilla kun paketti lähtee, vai tuleeko paketti vaan kun on tullakseen. Odottavan aika on tunnetusti pitkä
Itse en ole ainakaan ikinä mitään seurantanumeroa saanut mutta DHL:llä pojat ovat osanneet nimen/osoitteen perusteella kertoa missä renkaat menevät.

Back