Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juurikin näin!Jos kankaat on näkyvissä niin pieni kivi riittää puhkaisemaan renkaan. Kudosrakenne on niin ohut ettei se kestä ajamista jos kumia ei ole päällä. Hengenvaarallinen rengas!!
pidetään mielessä..Osta multa rengas/renkaita niin saat tasoitettua tilannetta, kaikissa myytävissä renkaissa pintaa keskellä reilusti yli 90%, reunoilla 5-50%.Joo, on vissiin jätettävä parin illan ajelut ajelematta..empä usko että montaa kiekkaa poltat ennenku on tyhjämeni aika nopeesti loppuun ja tuli vähä yllättäen..
vko sitte jo varattu aika, jolloin ei edes pykimiä..
Mut perjantaina ne vasta lopussa onkin kun pääsee polttamaan kumppaa ihan kunnolla![]()
Jos se niin helposti tyhjenee..
Pitäs nimittäin päästä vielä 80km liikkeeseen..
Pitää sit polttaa sivujakin!! niissä on pintaa..![]()
Hinnat alkaen 10eur/rengas, renkaan kunnosta riippuen, useimmat n. 40eur/kpl.
Ei tainnut olla perus Diablo, tai sitten olet huoltsikalla rengaspaineiden sijaan säätänyt ahtopaineita.vähän rengasmainosta tähän väliin:
Pirelli Diablo = 2000km / 1 kuukausi ajoa ja kankaat näkyvissä ihan ympäri asti NORMAALIAJOSSA. kyllä sillä renkaalla silti mentiin kolmattasataa kilometriä tunnissa eikä se mihinkään räjähtänyt. eräänä päivänä aljoin katsomaan takarengasta ja huomasin sen olevan kankailla. ei helvetti.
ja viime vuonna oli eturenkaan kanssa sama tilanne, kankaat siinäkin oli näkyvissä mutta joulukuussa vielä päästelin maantiellä eikä mitään tapahtunut.
nyt on BRIDGESTONE -renkaat alla, takarenkaalla ajettu se 2000km eikä siinä vielä juurikaan näy kulumisen merkkejä. en sitte tiiä onko laadullisesti renkaassa mitään eroa. toki se PIRELLI saattaa olla pehmeämpi tai jotain, mutta ihan paska kuitenkin.![]()
Mulla kesti Diablo Corsa III takarengas n. 6000 km. Seuraavaksi kumiksi laitoin perus-Diablon, ajattelin, että se vähän kovempana kestäis kauemmin. Nyt on joku 3000 ajettu ja kumi vetelee viimeisiään. Rengaspaineita olen katsellut aika usein. Voisko olla maanantaisarjaa liikkeellä?Ei tainnut olla perus Diablo, tai sitten olet huoltsikalla rengaspaineiden sijaan säätänyt ahtopaineita.
Noup. Perus diablo kesti vaivoin sen 3000km mulla gixxerissä, vaikka 3barin paineilla mentiin koko tuo määrä. Nyt laitoin metukan M3 alle, tuntuu ainakin ajossa yhtä hyvältä kuin M1, joka on ollut mulle aina mieleinen ominaisuuksiltaan. Toivottavasti kestäisi vielä hieman enemmän.Mulla kesti Diablo Corsa III takarengas n. 6000 km. Seuraavaksi kumiksi laitoin perus-Diablon, ajattelin, että se vähän kovempana kestäis kauemmin. Nyt on joku 3000 ajettu ja kumi vetelee viimeisiään. Rengaspaineita olen katsellut aika usein. Voisko olla maanantaisarjaa liikkeellä?Ei tainnut olla perus Diablo, tai sitten olet huoltsikalla rengaspaineiden sijaan säätänyt ahtopaineita.
Siis eikö noi renkaat tosiaan kestä enempää?Mulla kesti Diablo Corsa III takarengas n. 6000 km. Seuraavaksi kumiksi laitoin perus-Diablon, ajattelin, että se vähän kovempana kestäis kauemmin. Nyt on joku 3000 ajettu ja kumi vetelee viimeisiään.
Olet oikeassa, ja kyllä niistä tehdään tarkoituksella pehmeitä. Renkaan täytyy vastata pyörän muita ominaisuuksia. Olis kai se mahdollista laittaa kyykkyyn alle jotkut pirun kovat touringrenkaat ja ajaa niinkuin customia, mutta ei se kovin järkevää olis. Kyykyillä ajetaan usein kuitenkin aika repivästi ja kovempia nopeuksia kuin customeilla. Sekin tekee osansa kulumiseen.Kyykyt syö renkaita nopeammin kuin customit? Vai olenko väärässä? Tehdäänkö tarkoituksella pehmeitä donitseja vai mistä johtuu?
Onneks mun ajotaito ei vastaa edes sen ominaisuuksia...Ps. Perus diablo alkaa olemaan jo ns. menneen talven lumia ominaisuuksiltaan.![]()
Ei oo tosta renkaasta kokemusta, mutta mulla on vähän joka renkaan kanssa tuntunut siltä, että loppua kohti kuluminen kiihtyy.Michelin Pilot Power. Onko jollakin kokemusta että huononeeko tuon renkaan ominaisuudet kovin radikaalisti loppua kohti tai kuluuko lopussa erikoisen nopeasti? Ihan keskellä uraa joku 1,5mm, muuten enempi.
2 rinkulaa ollut alla ja molemmilla kerroilla vaihdoin n. 9tkm jälkeen. Hidasta ja suoraa ajoa.Siis eikö noi renkaat tosiaan kestä enempää?Mulla kesti Diablo Corsa III takarengas n. 6000 km. Seuraavaksi kumiksi laitoin perus-Diablon, ajattelin, että se vähän kovempana kestäis kauemmin. Nyt on joku 3000 ajettu ja kumi vetelee viimeisiään.
Firebladen ensiasennusrenkaat, Bridgestone Battlax BT??? kesti mulla sen 6000, Corsa III 6000 ja perus-Diablo 3000. En keuli enkä polta kumia. Kiihdyteltyä tulee kyllä ja nopeusrajoitus saattaa ylittyä. Käytän paljon moottorijarrua, joka tietty syö takakumia. Paineita tarkastan melko usein.Siis eikö noi renkaat tosiaan kestä enempää?
Ei minunkaan.Onneks mun ajotaito ei vastaa edes sen ominaisuuksia...Ps. Perus diablo alkaa olemaan jo ns. menneen talven lumia ominaisuuksiltaan.![]()
![]()
Ainakin omassa käytössä tuntuu lopun kuluvan jopa hieman hitaammin kuin muuten, ja pitää kyllä silestoneks asti ainakin kadulla. Kestää muuten poltella vauhdista ihan reilusti tuo 1,5mm, ei ehtiny yhdessä illassa tuhoamaan kun eka kertaa harjoitteli. Paljonko muuten sulle tullu Bladella kilsoja tolle kumille? SDuken alla pyörii sen 8-9tkm. Ja eikös lauantaina Ahvenistolle pääse pyöristämään renkaan profiilia. Kattelin tossa, että omassa kumissa touring-kantti on just renkaan avauskohdassa menossa.Michelin Pilot Power. Onko jollakin kokemusta että huononeeko tuon renkaan ominaisuudet kovin radikaalisti loppua kohti tai kuluuko lopussa erikoisen nopeasti? Ihan keskellä uraa joku 1,5mm, muuten enempi.
Tuota just mietin, että jos tuo ei liukkaammaksi muutu lopussa eikä sula nopeasti keskeltä, niin tuolla ajelisi vielä tämän viikon. Uudet Rennsportit on odottamassa, mutta turha heittää Misukoita pois, varsinkin radalla noilla hyvinkin ajaa. Täytyy viikon aikana mittailla miten tuo kuluu, ettei käy niin että vetää kankaille Ahvenistolta takaspäin paahtaessa.Ainakin omassa käytössä tuntuu lopun kuluvan jopa hieman hitaammin kuin muuten, ja pitää kyllä silestoneks asti ainakin kadulla. Kestää muuten poltella vauhdista ihan reilusti tuo 1,5mm, ei ehtiny yhdessä illassa tuhoamaan kun eka kertaa harjoitteli. Paljonko muuten sulle tullu Bladella kilsoja tolle kumille? SDuken alla pyörii sen 8-9tkm. Ja eikös lauantaina Ahvenistolle pääse pyöristämään renkaan profiilia. Kattelin tossa, että omassa kumissa touring-kantti on just renkaan avauskohdassa menossa.Michelin Pilot Power. Onko jollakin kokemusta että huononeeko tuon renkaan ominaisuudet kovin radikaalisti loppua kohti tai kuluuko lopussa erikoisen nopeasti? Ihan keskellä uraa joku 1,5mm, muuten enempi.