• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rekisterikilven lakkaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jutajammulle vielä sen verran,et Bubblella oli mopo,nyt ei oo.Elämä semmosta  
biggrin.gif
Lisään tähän että ei Vielä ole
wink.gif

(Oletteko kuulleet kenenkään saaneen sakkoa likaisesta kilvestä?) tosin auton ei ehkä kannata tässä tapauksessa kiiltää vastavahattuna
smile_org.gif
No ei se kaukana ollut. Ilmoittivat ylinopeussakon kirjoitettuaan että matka ei muuten jatku, ennenkuin olet puhdistanut tuon kilpesi. Siitä sitten kourallinen ruohoa ja hankaamaan...

Mopotin oli about vastapesty, mutta kilvessä koko kevään ja alkukesän kaksitahtitöhnät pinttyneinä.......

Kaasu pohjaan vaan...Ei kai tiisselillä niin kovin pääse  
biggrin.gif

Henk.kohtaisesti sanon olevani sakkovapaa kyseisellä viisykkösellä. Kamerat rikki? Tolpat tyhjät? Laiskoja filmin purkajia? Vai onko mulla lakattu kilpi  
crazy.gif
Joka tapauksessa...Reilua ylinopeutta ajelen siinä aina, omaa tyhmyyttäni, mutta kun se lääkäri ei anna kauaa odotuttaa...

Eli nyt kun olen tässä vuosien mittaan sitä tietä höylännyt, niin eip oo sattunu vaan postilaatikkoon sakkoa kolahtamaan. Sinipukuiset sedät otti kyl mut rysän päältä kii viiskakkosella  
omg.gif

Ja saman haitariliikkeen minäkin todennut...ihmiset pelkää polliisia  
eek.gif

Mutta diplomin ansaitsisin: olen hillinnyt kaasujalkani taajamissa
062802jumpie_prv.gif

Eihän niitä nyt hirveesti viisykkösellä ole. Liekö viis tai kuus per suunta ja yhdessä kamera.

Liikenne on sitä vastoin lisääntynyt tajuttomasti viimesen viiden vuoden aikana kun olen sitä tahkonnut. Aamulla länteen ja illalla itään. Aina jotain ihme porukkaa menossa tsadiin ja tulossa sieltä pois.

Ja kun viisykköseen päästiin niin vois ne venäjän miehet pienissä sievissä autonkuljetusajoneuvoissaan mennä vaikka hanko-hyvinkää tietä pitkin niin eivät mun jaloissa olis.
tounge.gif

Niin ja paikallisaviisissa joku vallesmanni sano jotta kamerat ei ottais kun kympin yli menevistä nopeuksista kuvan.Eli ei niitä kannata pelätä ja äkkiähän nuo oppi ulkoota. En vaan jarruttele kun siihen missä kamera on.

On kuitenkin meininki vähän rauhottunut. Kamikaze kuskeja vähemmän siis.

Back