• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Reitti Google Mapsista Tomppaan ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fobba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Miten sais siis tehtyä ...???

Löysin jonkin linkin muunnos-ohjelmasta (jonkun harrastajan kotisivun kautta) jokunen viikko sitten, mutta olen sen näköjään sittemmin kadottanut.

Tarve olisi siis saada Mapsissa suunniteltu reitti itn-fileeksi, joka sitten toimii Tompassa reittisuunnitelmana.

Joo tyre on helppo käyttää.. Saa reitin suunniteltua ja tallennettua.. Mutta miten tuon reitin saa ite laitteesta näkyviin? TomTom One 3rd on laitteena. TomTom homella katsottuna laitteeseen on tallentunut tuo reitti minkä on tyrellä suunnitellut. Mutta tieto/taito ei riitä siihen että sen reitin saisi näkyviin tuohon laitteeseen
withstupid.gif

Vai onko sitten niin, ettei ko ohjelma/laitteet toimi keskenään
nixweiss.gif

Joo tyre on helppo käyttää.. Saa reitin suunniteltua ja tallennettua.. Mutta miten tuon reitin saa ite laitteesta näkyviin? TomTom One 3rd on laitteena. TomTom homella katsottuna laitteeseen on tallentunut tuo reitti minkä on tyrellä suunnitellut. Mutta tieto/taito ei riitä siihen että sen reitin saisi näkyviin tuohon laitteeseen
withstupid.gif
Minulla on TomTom Go 720 ja kun siihen siirtää Tom Tom Homella reittitiedoston (Tyrellä tehdyn), se ei jostain syystä näy, jos Tomppaa käyttää Homella. Kun Tompan irrottaa tietokoneesta, niin reittitiedosto näkyy "lataa reittitiedosto" -valikossa.

Tiedä sitten, päteekö sama sinun laitteessasi.

Löytyykö reittisuunnitelman alta? itsekki kaivoin tuota tuosta Tomtom ONE XL:stä hetken aikaa
cool.gif
Ei löydy tollastakaan..
sad_orig.gif

On vaan valikko Navigoi kohteeseen ja valmistele reitti. Eikä noiden alta löydy mitään lataa reitti kohtaa
sad_orig.gif

Ehkä tää on vaa nii
033102ass_1_prv.gif
oleva laite, ettei pysty hyödyntämään tyreä suunnittelussa

Itsellä tuosta go720:ssä löysin sen Tyrellä tehdyn reitin
Reittisuunnitelma-->Asetukset-->Lataa reittisuunnitelma
valikon alta. Olisikoha tuossa 3rd editissä samassa paikassa?

Taitaa olla niin, että ONEssa ei tuota mahdollisuutta vakiovalikoissa ole. Tutkiskelin naapurin laitetta ostaakseni samanlaisen, mutta juuri tuon ominaisuuden puuttumisen vuoksi en ONEa hankkinut.

ONE XLstä ominaisuus löytyy, joten hankin sen ja olen toistaiseksi tyytyväinen: reittien suunnittelu, muunnos ja lataaminen naviin toimii.

Palstalla oli ohje valikoiden laajentamisesta ONEssa, mutta se ei mulla jostain syystä toiminut, ja jätin sen sitten siihen.

Back