• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

reikäputkea ja muuta metallipalikkaa löydettävä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hessu75
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moro kaikki,

Pitäisi löytää PKS seudulta joku pulju, mistä saisi rosteri rei´itettyä putkea. Siis, sitä mitä on änkkäreiden sisällä sisäputkena.

Sitten myös olisi hakusessa kartion muotoista rosteripalaa. En ala itse levystä kartiota vääntämään, kun ei ole siihen työstömahdollisuutta.

Vinkkejä kiitos.

-Hessu-

minkä pitusta putkea tarviit? mulla on muutamia paloja mitkä saa myös tietysti hitsattua pitkäks..

Moro,

Unohtu mainita tuo halkaisija. 2" reikäputkea olisi saatava. Ja pituus olisi vain 300mm. Tietysti pidempikin pala ois hyvä.

-Hessu-

PROTOshop otaniemessä myy kaikenlaista metallipalikkaa, koosta ei välia.
Niin ja tekee loput jos ei hyllystä löydy.

Kannattaa kysästä.
smile_org.gif

Tattarinsuolla Levykaksikko Oy, Akkutie jotain
Heikinlaaksossa tais olla Peltiveikot, Sienitieltä lähtevän pienemmän kadun päässä
Järvenpäässä Aristeel, osoitetta en muista

Eiköhän noista rosteripalikoita löydy..

Moro kaikki,

Pitäisi löytää PKS seudulta joku pulju, mistä saisi rosteri rei´itettyä putkea. Siis, sitä mitä on änkkäreiden sisällä sisäputkena.

Sitten myös olisi hakusessa kartion muotoista rosteripalaa. En ala itse levystä kartiota vääntämään, kun ei ole siihen työstömahdollisuutta.

Vinkkejä kiitos.

-Hessu-
Mitä onko kerkerissä kovat äänet... jos liian kovat myy mulle se
tounge.gif

Ei ei!

Liian ahdistava toi vakio sisäputki.

Toi entinen Streetfighter änkkäri oli paaljon virtaavampi.

Nyt on tarkoitus tehdä uusi huilu sinne Meggin sisään.
Mulla on jo kaikki mitat ja idea, miten se tehdään. Tallille vaan ja TIGi käteen =)

-H-

Back