Mulla on noita 2kpl,ostin ensimmäiseksi kypäräksi. Oli aluksi vähän hankala käyttää, mutta kun tottui niin kyllähän siitä peilistä tuli tarkistettua takana tulevien kulkineiden aikeita samoin kuin auton peilistä. Muutaman kerran pelastanut kaistanvaihtotilanteessa.
Nykyisin kuitenkin luotan Araihin, on peilisysteemin takia painopiste melko korkealla ja siksi vähän raskas käyttää. En väitä että olisi huono kypärä ja jos ei paljon rata-ajoa tai muuta niskaa rasittavaa tule harrastettua niin ihan hyvä peruspotta. Kuitenkin ehkä tuotekehittelyssä on keskitytty liikaa peilisysteemiin kuin kokonaisuudessaan hyvään kypärään. Noi mun kypärät on tosin niitä ensimmäisiä malleja, joiden jälkeen on tullut joku kehitysversio, mutta en tiedä mitä siinä on muutettu.
Käytännöllisyydestä sen verran, että peili vääristää etäisyyksiä jonkin verran. Takana tuleva näyttää olevan monta metriä lähempänä kuin todellisuudessa. Takaraivossa oleva "lasi" huurtuu kostealla. Käytännössä peili helpottaa elämää jos ei pysty kääntämään päätä. Ainakin itse käännän joka tapauksessa vaikka peilistä olisin nähnyt ettei kukaan ole takana. Joten lopulta siitä ei ole mitään hyötyä, kun saman voi hoitaa päätä kääntämällä.