• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Redskins nahkatakit, kokemuksia..?

House of bikes sattui käsiin mukavan tuntuinen ja oloinen rotsi. Brändi 'Redskins' tyyppi Toxic (?) musta/oranssi.
Onko kellään kokemuksia?
Kovin kehuttiin 'testivoittajaksi' Netistä en löydä...

Itse ostin alesta authentic mallin. Olen kokeillut lähes kaikkia nahkatakkeja mutta tämä redskins oli ainoa mikä sopi minulle ja pitkille käpälilleni vaikka tämäkin oli juuri ja juuri.

Kovin on vielä jäykkä ettei osaa sanoa hirveesti mutta tukevan tuntuista tekoa ja etenkin sisävuori resoreineen oli jotain mitä muiden mukana ei edes saa, yhtä hyvää.

Pidin takin yksinkertaisuudesta. Ei turhia raitoja, kuvioita, logoja joten voi käyttää muutenkin kuin pyöräillessä mutta silti sporttinen. Istuu todella hyvin.

Kannattaa käydä tutustumassa mallistoon vaikkapa leppävaaran sellossa. www.redskins.fi

Itsellä on Redskinskin ajotakki toista vuotta käytössä. Erittäin tyytyväinen olen ollut.

Paras ajotakki jonka olen omistanut.

bowdown.gif

Back