Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän se siinä 500-600€ paikkeilla ole, mallista riippuen tietysti...Onko kellään kokemuksia Redskins-nahkatakeista? Ovat kyl ihan uskottavan näköisiä.
Missähän hinnoissa mahtavat pyöriä?
Tuo vain vahvisti mun uskoani merkkituotteiden "laatuun"! Sulovilenismi rulaa täällä!Oma rotsi kustansi 550€ ja jo heti alkukaudesta kaikki värit lähteneet nahasta.![]()
Oma rotsi kustansi 550€ ja jo heti alkukaudesta kaikki värit lähteneet nahasta.![]()
Voi olla että on kyseisen nahan ominaisuus, mutta turhan nopeaan tuo kuluminen mielestäni tapahtui.
Täytyy käydä kyselemässä liikkeestä tarkempia tietoja ennen kuin alan sen kummemmin kritisoimaan.
Muuten takissa ei valittamista. Saman suuntaset suojat löytyy kuin muistakin ja istuvuus ainakin itelleni oli hyvä.
Taitaa olla sama mies myymässä kun mullakin.Oon käyny sovittelee noita Redskins Motors rotseja tossa Sellon myymälässä. Kerran paikalla oli ilmeisesti itse kauppias (ajaa Rocket III:sta) ja hää tarinoin pitkälti noista takeista, että niissä on joku 'erikoispinnoite' tänne skandinaavian oloihin. Tiedä häntä sitten. Kauppaa ei saatu kuitenkaan aikaiseksi vaikka takki luvattiin jopa vaihtaa uuteen jos tulee jotain ongelmia.
Mene ihmeessä ja valita!!Taitaa olla sama mies myymässä kun mullakin.Oon käyny sovittelee noita Redskins Motors rotseja tossa Sellon myymälässä. Kerran paikalla oli ilmeisesti itse kauppias (ajaa Rocket III:sta) ja hää tarinoin pitkälti noista takeista, että niissä on joku 'erikoispinnoite' tänne skandinaavian oloihin. Tiedä häntä sitten. Kauppaa ei saatu kuitenkaan aikaiseksi vaikka takki luvattiin jopa vaihtaa uuteen jos tulee jotain ongelmia.
Osas kyllä vakuuttavasti mainostaa tuotteitaan. Ja samoin oli mullakin takin oston yhteydessä puhetta jos jonkinmoisesta takuusta.
Mutta kunhan vaan saan aikaiseksi, niin käyn kyselemässä sen takuun perään.
Sen verran hintava takki kuitenkin,
että kyllä tuo pikkasen laittaa ketuttaan jos takki on vain varjo uudesta parin kuukauden käytön jälkeen.
Eikä ollut sillon vielä edes ajokäytössä. Takki on muuten tämä
Pahoin pelkään että saan vain saman suuntaisen vastauksen kuin maRk1, että patinoitunutta vaan.
Ja kun en mikään nahka-asiantuntija ole, niin oisihan siitäkin voinut jo liikkeessä mainita jos takin kuuluukin patinoitua.
Ei vaan itellä tullut mieleen kysyä että kauankos nämä värit pysyy..
Täytyy käydä tyhmänä kyselee miten siinä kestää värit... kottoo mitä vastaavat... taasko yritetään viattomia asiakkaita huijataJa tuo Toxic takki on se oranssi, niin ainakin mun miehelleni sanottiin vielä keväällä, että se takin pinta on vähän vielä kehitteillä, kun siitä meinaa lähteä värit sateella..
Ei sen takin takuumatkassa mennytkään kuin melkeen kolme kuukautta, mutta nyt on rotsi kävässyt ranskassa ja lopputulos on se mitä meinasinkin. Eli takki on siis kuulemman tosi rock ja ihan oikeella tavalla patinoitunut. Näin olivat seitsemän ammatti-ihmistä todenneet. No minkäs teet, ois vaan ollut kiva ihan osto vaiheessa kuulla, että takista lähtee värit parin kuukauden jälkeen ja ilman ainoatakaan kastumista.Nyt on takki viety näytille liikkeeseen, ja sielläpä oli vastassa takin mulle myynyt miesmyyjä. Ihan niin kuin odotinkin, vastaus värien lähtöön oli, että näin kuuluukin tapahtua ja nyt vasta takki näyttää siltä miltä pitää. Asiasta tovin puhuttuamme myyjä lupasi kuitenkin lähettää takin ranskaan(?) ja tarkistaa asian.
Saa nähdä mitä siellä tuumataan ja kuinka kauan hommassa kestää.
Mun takki
Takin yhteydessä mainitaan "vintage". Sen voi ajatella tarkoittavan, että takin kuuluukin näyttää patinoituneelta ja tyyliltään perinteiseltä.meinasinkin. Eli takki on siis kuulemman tosi rock ja ihan oikeella tavalla patinoitunut. Näin olivat seitsemän ammatti-ihmistä todenneet. No minkäs teet, ois vaan ollut kiva ihan osto vaiheessa kuulla, että takista lähtee värit parin kuukauden jälkeen ja ilman ainoatakaan kastumista.
Lupas kyllä jotain alea seuraavasta ostoksesta, mitä tuskin teen..
No nyt sun takkis on ainakin tosi erikoinen ja se huomataan...Ja kun takkia ostin, niin se oli ainoa kappale joka silloin oli myynnissä suomessa. Eikä siinä ollut minkäänlaista lappua mallin nimestä, saatika vintagesta.. Netistähän tuo kaikki sitten myöhemmin löytyi, mutta jälkiviisaushan on aina turhaa.