• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

RDS radiovehkeet pyörään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Markku43
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
RDS ei minun mielestäni ole mitenkään tärkeä. Jos on kivaa vuoristopätkää, niin vähän väliä asemat menevät katveeseen ja valtakunnalliset RDS-asemat samalla ohjelmalla voivat olla harvinaisia. Tarjontakaan ei välttämättä miellytä. Ennemmin hakee uutta asemaa jollain helpolla napilla - oma mielipide.

Melkein joku BT-systeemi on silti nykyaikaa:

Scala Rider G4

no näin on..
cool.gif
on radiot, kypäräpuhelimet, bluethoot yhteys kännykkään samassa pienessä paketissa kypärässä
062802jumpie_prv.gif

ainut haitapuoli mielesäni on ettei pariliitoksia voi tehdä kuin yhteen vastaavaan,eli kaverita ei voi olla samassa puheyhteydessä kuin yksi
crazy.gif
vaikka nykyinen bluethooth teknologia tukee useampia
smile_org.gif

nokait tulevaisuudessa toi 4-8G bluetooth yhteys joka tukee multi yhteyksiä kypäräpuhelimissakin tulee vielä lähitulevaisuudessa..
varmaan seuraavassa "päivitykseessä" "antavat" kaikki/osan nykyisestä teknologiasta käyttöön
lookaround_orig.gif

Makuja on monia ja yksi toimii yhdelle, toinen toiselle. Minun mielestäni jos kunnollista kuuluvuutta ja oikeasti hyvin toimivaa radiota hakee, niin kylllä "perus-autoradio" erilaisine variaatioineen, kaukosäätöineen ja kunnon antenneineen on se juttu. Jos välttämättä haluaa vielä ulkokaiuttimet, niin venekäyttöön tarkoitetut lienevät ainoa järkevä ja kestävä vaihtoehto. Pyörästä ja sen koosta sitten riippuu mikä on mahdollista.

Itse olen kyllä ehdottomasti RDS:n kannalla. Riippuu tietty sitten siitä mitä kanavia jon tottunut kuuntelemaan. Jos kanavavalikoimaan kuuluu vain paikallisassemat, ei RDS:stä tietty ole paljon iloa.

Olen samaa mieltä CAD....onko sinulla vinkkejä sekä Scalaan että ulkoisilla kaiuttimilla oleviin radioihin jotka esim. autoradioina hyvin toimivat. Itse olen ajatellut esim. Clarionin uutta marine kaukosäädintä joka käy moniin perusradioihin jonka voisi sijoittaa takaboxiin

Melkein joku BT-systeemi on silti nykyaikaa:

Scala Rider G4

no näin on..
cool.gif
on radiot, kypäräpuhelimet, bluethoot yhteys kännykkään samassa pienessä paketissa kypärässä
062802jumpie_prv.gif

ainut haitapuoli mielesäni on ettei pariliitoksia voi tehdä kuin yhteen vastaavaan,eli kaverita ei voi olla samassa puheyhteydessä kuin yksi
crazy.gif
vaikka nykyinen bluethooth teknologia tukee useampia
smile_org.gif

nokait tulevaisuudessa toi 4-8G bluetooth yhteys joka tukee multi yhteyksiä kypäräpuhelimissakin tulee vielä lähitulevaisuudessa..
varmaan seuraavassa "päivitykseessä" "antavat" kaikki/osan nykyisestä teknologiasta käyttöön
lookaround_orig.gif
Tähän tyyliin vai http://www.teleputiikki.fi/product_details.php?p=346

Eli lähtöajatuksena oli että omistan nyt Scala Rider2 :sen mutta sen radiolla ei tee yhtään mitään.
Tuo mainitsemani cd/mp3/RDS-radio ja kunnon antenni sekä kaiuttimet prätkään (PanEuropean) johon saa vesitiiviin kaukosäätimen jonka voi laittaa esille kiinteästi olisi muchos gracias

Back