• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratavuoro Alastarossa ti 3.7. klo 13-17

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja madagi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nastolan moottorikerholla ja BCB:llä (Lahti) on yhteinen ratavuoro Alastaron moottoriradalla tiistaina 3.7. klo 13-17. Ratavuorolle ovat kaikki tervetulleita. Radalla ajetaan kahdessa ryhmässä. Ratailun hinta on kerhojen ulkopuolisilta ennakkoon maksettuna 40 euroa ja paikanpäällä 50 euroa. Ennakkoilmoittautumiset osoitteeseen: sihteeri@nasmk.fi.
Tervetuloa ratailemaan hyvään seuraan :orgmp:

Viimeksi muokattu:
Kiitoksia mukavasta päivästä :)
Olikos Salmelan Ari kuvailemassa ? Jos olit laitatko kuvia tulemaan jossain vaiheessa :)

Kiitokset minultakin, alkaa tuo alastaro olla minulle jonkinmoinen mörkö-rata, kun ei parannusta aikoihin tule sitten millään :( toisin kun muitten ratojen kohdalla.

Kiitokset myös täältä, että huolitte ajamaan, vaikka sopivaa ryhmää ei minulle oikeastaan ollut..

Yritin ajella nätisti, toivottavasti kellään ei jääny mitään hampaankoloon.

Kuvalinkkejä saapi laittaa tänne, ainakin yksi kuvaaja näytti hakevan aika hyviä kuvakulmia!

Omat videokuvaukset meni yllättäen aikalailla penkin alle, tai viimeisellä setillä oikeastaan moottorin alle, kun kamera putosi etukatteen alta alakatteen sisälle. Mitenkähän tuokin on edes mahdollista? Katotaan jos jotain pätkää kehtais noista laittaa nettiin..

- T - #34

Kiitos kivasta päivästä ja eka kerta Alastarossa mutta tuskin viimeinen :jippikaijee:.

t:Petri ja FZR1000 1987

Tommosen koostepläjäyksen tein päivän videoista. http://youtu.be/76p6W55LVLw

Harmikseni etukamera tipahti juuri sillä setillä kun piti kuvailla enemmän muiden ajoa.. Sen siitä saa kun virittelee kameraa nippusiteillä ja hesusteipillä jokapaikkaan.

- T -

PS. niitä kuvia sit jakoon! :D

Kiitokset minunkin puolesta hyvin menneestä ratapäivästä. Kelitkin suosivat, pilvipoutaa/ei hellettä. Kaikinpuolin mieleen jäävä reissu oli. Enskesänä otetaan uusiksi. Luulen, että ajetaan kolmessa ryhmässä jatkossa. :D

Moi.

Meillä oli ainakin BCB:n porukoissa oli yksi kuvaaja paikalla, jos kuvat kiinnostaa niin laittakaa mulle sähköpostia niin yritetään välittää niitä sinnepäin tai tietoa mistä niitä olisi saatavilla. :blink:

Mixu1000RR@gmail.com

T:Mika Hyvönen

Back