• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rataviikonloppu Kemorassa 2-3.8.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Decies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt kun on ryhmät täynnä niin alotetaas matka seuran keruu. Eli ketä olis halukkaita ajeleen perjantaina paikanpäälle letkassa?? Ehkä lähtöö siinä viiden maissa?
Voisin liittyä seuraan, ei tarvitse yksin körötellä. Millasta aikataulua oot ajatellu?
Jos esim. ajetaan näsijärven itäpuolta niin vois tavata Teiskontien Nesteellä vaikka sillon viideltä. Täytyy kattoo miten muuta porukkaa tulee messiin ja onko niillä asiaan sanomista.
Mä oon siinä Nesteellä 16.30-17.00 jos en eksy hirveesti
Eli se on siinä golf kenttien vieressä. Ne kun näkee niin on aika hyvin kartalla.

Kattelin tossa urheilukanavan lähetystä kemoran kisasta ja joku totes siinä, että kemora kuluttaa kovasti renkaita?? ratahan on uudelleen asfaltoitu 05. ja kaverikin kehu, että rata on kuin samettia ei nypyn nyppyy ei kökön kökköö?? eli siellä käyneet kuluttaako se nyt enemmän kuin esim. alastaros??? Ei muuten mut m3 sivut takana alkaa olee kohta "merkeillä"vai mitkä ne nyt oli ja kaks päivää tarvis vielä veivata...
varmaan johtuu lähinnä siitä että on pari aika kovavauhtista kurvia missä vedetään hetken aikaa kantillaan.

Kattelin tossa urheilukanavan lähetystä kemoran kisasta ja joku totes siinä, että kemora kuluttaa kovasti renkaita?? ratahan on uudelleen asfaltoitu 05. ja kaverikin kehu, että rata on kuin samettia ei nypyn nyppyy ei kökön kökköö?? eli siellä käyneet kuluttaako se nyt enemmän kuin esim. alastaros??? Ei muuten mut m3 sivut takana alkaa olee kohta "merkeillä"vai mitkä ne nyt oli ja kaks päivää tarvis vielä veivata...
varmaan johtuu lähinnä siitä että on pari aika kovavauhtista kurvia missä vedetään hetken aikaa kantillaan.
Jahas no tarvii kait ottaa varakierros mukaan,ettei lauantaina pääse :itkupilli:kun on kumit loppu... korjaan renkaat.Noin 3milliä niissä m3:sissa on reunoilla matkaa uran pohjaan, että saa nähdä nyt kestääkö vielä sunnuntain..ei vaan yhtään huvittas alkaa pullisteleen minkään rengasrautojen kanssa
biggrin.gif

Nyt kun on ryhmät täynnä niin alotetaas matka seuran keruu. Eli ketä olis halukkaita ajeleen perjantaina paikanpäälle letkassa?? Ehkä lähtöö siinä viiden maissa?
Voisin liittyä seuraan, ei tarvitse yksin körötellä. Millasta aikataulua oot ajatellu?
Jos esim. ajetaan näsijärven itäpuolta niin vois tavata Teiskontien Nesteellä vaikka sillon viideltä. Täytyy kattoo miten muuta porukkaa tulee messiin ja onko niillä asiaan sanomista.
Eli se on siinä golf kenttien vieressä. Ne kun näkee niin on aika hyvin kartalla.
Heips! ja sori, vedän kimppa-ajon puihin koska iltapäiväks on luvattu kohtuullisesti vettä niin koitan lähtee mahdollisimman ajoissa jotta säästyisin isoilta sateilta. Nähdään paikan päällä.

Jeps, lippu löytyi hitaaseen ryhmään! Siellä siis nähdään.

Itse tulen vaan lauantaiksi, eli pe mökille, la-aamuna Kemoraan ja illaksi takaisin mökille.

t.Ville

ps. kuinka nopea tuo hidas ryhmä on? Olen kaksilla ratapäivillä käynyt ja häpeäkseni voin tunnustaa olleeni porukan hitaimpia aina... Tosin muu porukka on oletettavasti ollut jo kohtuullisen ripeää.

ps. kuinka nopea tuo hidas ryhmä on? Olen kaksilla ratapäivillä käynyt ja häpeäkseni voin tunnustaa olleeni porukan hitaimpia aina... Tosin muu porukka on oletettavasti ollut jo kohtuullisen ripeää.
Hidas. Jos minäkään en siellä jaloissa pyöri (tai ehkä pyörin
blush.gif
), niin kuka tahansa pärjää siellä
smile_org.gif
. Eli mukaan vaan
smile_org.gif
!

Mulla meni planit uusiksi joten tää reissu jää valitettavasti väliin. Keskiryhmän koko viikonlopun tiketti siis myynnissä, yhteydenotot privaviestillä tai gsm 050 349 3716.

//Andy
Vieläkö AnDy sulla tms. kellään on lippua myyrä? Keskiryhmään ellei sitten jopa noppeseen hittaimmaksi, jos siinä ei muut ihan kisavauhteja vetele?  /z

edit: Lippu/osallistumisoikeus ostettu, thanx. AnDy!

Hidas. Jos minäkään en siellä jaloissa pyöri (tai ehkä pyörin
blush.gif
), niin kuka tahansa pärjää siellä
smile_org.gif
. Eli mukaan vaan
smile_org.gif
!

http://www.youtube.com/watch?v=CO7XHwlKAfw

Tosta voi päätellä miten hidas mä oon, eli h-i-d-a-s.  
thumbs-up.gif
Onhan se noloa kun kaverit vetää skoottereilla ohi.

Pidetäänkö hidastelukisat?

Eihän toi nyt hirveen hidasta ollut. Ja sullekin saadaan varmasti lisää vauhtia päivän aikana.

Mulle ilmotettiin muuten eilen(köhän se oli), että tarvis sit ajaa 1.16.xxx
crazy.gif
Aikamoisia paineita pukataan, itse olisin ihan tyytyväinen kun menis alle 1.20

onko ketään yyyccceeeccceee eli jokkis porukkaa Kemorassa vai onko kaikki mänt Alastaroon - vois jonku sanan vaihtaa? /z

Heips! ja sori, vedän kimppa-ajon puihin koska iltapäiväks on luvattu kohtuullisesti vettä niin koitan lähtee mahdollisimman ajoissa jotta säästyisin isoilta sateilta. Nähdään paikan päällä.
Eipä siinä sitten mitään.

Olisko joku muu kiinnostunu ajella yhtämatkaa? Itse starttaan Espoosta liikkeelle about klo 14. Tarkoituksena on ajaa Tampereen kautta kun Jyväskylässä on kuulemma jotkin rallit
smile_org.gif

Mulle ilmotettiin muuten eilen(köhän se oli), että tarvis sit ajaa 1.16.xxx
crazy.gif
Aikamoisia paineita pukataan, itse olisin ihan tyytyväinen kun menis alle 1.20
No meillähän on sitten sama tavoite. Päästään kisailee siitä kumpi ajaa ensin 1:16 -alkusen? Motivaatio nääs lisääntyy ku on joku joka kirittää
smile_org.gif

onko ketään yyyccceeeccceee eli jokkis porukkaa Kemorassa vai onko kaikki mänt Alastaroon - vois jonku sanan vaihtaa? /z
-Hanski- ja jiipeexx näyttäis ainakin jossain vaiheessa olleen tuonne menossa, ja kummatkin on tän vuoden kapinoissa nähty. Eikä kummankaan kanssa taatusti oo vaikea juttusille päästä...

(Ja vinkkinä että 6.8. on Motoparkissa taatusti jokkiskuskeja paikalla.)

Ensimmäisen päivän saldo taisi olla kolme kippausta? Kivaa oli, kiitokset kaikille. Varmaan tuli vauhtia lisää ja polta seuraavaan kertaan on jo kova...

Nyt tosin ei hetkeen tarvitse ajaa, tänään aamulla Kumhoinen --> Kemora ja sitten illalla Kemora --> Helsinki. Thunderace on onneksi hyvä matkafillari, en kyllä ottanut unia välillä.

Ensimmäisen päivän saldo taisi olla kolme kippausta? Kivaa oli, kiitokset kaikille. Varmaan tuli vauhtia lisää ja polta seuraavaan kertaan on jo kova...

Nyt tosin ei hetkeen tarvitse ajaa, tänään aamulla Kumhoinen --> Kemora ja sitten illalla Kemora --> Helsinki. Thunderace on onneksi hyvä matkafillari, en kyllä ottanut unia välillä.
Se oli kyllä ensimmäinen kerta kun näen jonkun nukkuvan varikolla pyörän päällä  
biggrin.gif

Kiitoksia vaan järjestäjille. Oli mukava reissu.

Kiitoksia taas vuoden parhaista ratapäivistä järjestäjille ja kaikille kanssa-ajajille ja muille varikolla hengailleille
062802jumpie_prv.gif
! Kivaa oli
sport05.gif
!

Kuvia, mitään karsimatta ja muokkaamattomina. Ei jaksa. Niitä on liikaa
wink.gif
Joukossa siis paljon myös epäonnistuneita, mutta kai niistäkin saa ainakin ajoasentoa tihrustettua.

Sen oikean kuvaajan kuvista tulee ilmeisesti tänne kanssa jotain tietoa.

Ja kiitokset järjestäjille, ajoseuralle ja kotimatkaseuralle
thumbs-up.gif

Kuvia, mitään karsimatta ja muokkaamattomina. Ei jaksa. Niitä on liikaa  
wink.gif
Hienoja kuvia! Uskomattomia kallistuksia näkyy olevan, osa jopa roikkumatta... Olisiko jollain kykyä+aikaa+halua heittää rakentavaa analyysiä tyylisuorituksista?

EDIT: Mä olen selvästi ollut niin sairaan nopea ettei kamerat ole ehtineet tallentaa mitään
033102bebe_1_prv.gif
Yhdessä näkyy osa takasvingistä...
tounge.gif

Back