• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rataviikon majoitukset 13.-17.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
Varasin tossa vähän majoituksia Botniaringille ja Kemoraan. Vapaata löytyy joten jos kiinnostaa ja haluatte päästä helpolla niin ilmoitelkaa. Vaikka tuohon on vielä aikaa, niin kannattaa olla nopea.. Osa pitää maksaa ennakkoon ja samalla viikolla on Kaustisilla jotain kansanmusiikkipelleilyä, joten Vetelistä alkaa olla hiaman hankala löytää majoitusta.

Botniaring / Jurva
Ajelen Botnialle jo sunnuntaina ja varasin siitä viereiseltä ratsutilalta 7-hengen mökin (toinen puoli parimökistä) kahdeksi yöksi (su-ma ja ma-ti). Löytyy sisä-wc/suihku ja saunaankin pääsee. 25e/hlö/yö ja sisältää aamu ja iltapalan. Ei mitään viiden tähden majoitusta, mutta ajaa asiansa. Kävin tuolla viime kesänä.

Lintuharjun Ratsutila / Jurvan Majoituspalvelu

su-ma (vapaita paikkoja voi tiedustella suoraan ratsutilalta, puh. 06-3632047)
riisor
larsh
BANDIT78
Fox
Brocol
kawazetä
Frogley

ma-ti (vapaita paikkoja voi tiedustella suoraan ratsutilalta, puh. 06-3632047)
riisor
larsh
BANDIT78
Fox
Brocol
kawazetä
Frogley
swrt555

Kemora / Veteli
Kemoralle varasin majoitukset Sillanpään Kartanosta jo tiistai-illasta eteenpäin, joten Jurvasta voi siirtyä tuonne suoraan. Voi tosin olla että itse saavun vasta ke-iltana. Myös pe-la yö on mukana, joten ei tarvitse ajaa perjantai-iltana väsyneenä kotiin. Kartanolta on matkaa radalle 3km. Varattuna on Kinnaskammari 4 hengelle ja Emännän yläkerta 6 hengelle. Toivomuksia voi esittää mutta porukan jakamisessa päätösvalta on allekirjoittaneella
wink.gif

Hinta riippuu hieman majoittujien määrästä, mutta on luokkaa 20-30e/hlö/yö. Tarvittaessa liinavaatteet 15e/hlö.

Sillanpään Kartano

ti-ke (vapaita paikkoja: 4)
BANDIT78
Fox
Brocol
Nasu
kawazetä
klaakkon

ke-to (vapaita paikkoja: 1)
BANDIT78
Fox
Brocol
Nasu
riisor
larsh
kawazetä
KariFi
fiuri

to-pe (vapaita paikkoja: 0)
BANDIT78
Fox
Brocol
Nasu
riisor
larsh
kawazetä
KariFi
fiuri
Nojda

pe-la (vapaita paikkoja: 2)
riisor
larsh
kawazetä
Nojda

Huom. 1 Joudun vahvistamaan Kemoran majoitukset maanantaina 8.6. joten pitäkää kiirettä jos näihin haluatte!
Huom. 2 Ilmoittautumiset sitten sitovina, ei meinaan perse kestä maksaa noita kaikkia itse jos muita ei sitten tulekaan..

Ilman hyvää syytä varauksensa peruville v***uillaan ja pilkataan julkisesti
tounge.gif

Ja eikun ilmoittautumaan..

Varaustilanne päivitetty 9.7.

Jos tonne Kemoran majoitukseen Sillanpään kartanolle sopis joukkoon mukaan tiistai illasta perjantai aamuun, niin mä ottasin mielellään yhden paikan petivaatteilla (en ajatellut kantaa mukana).

makuupussi ei vie paljoo tilaa
smile_org.gif

Riisor kiitos jo etukäteen nyt mulla on tukevakatto pään päällä
biggrin.gif

Päivityksiä, vielä mahtuu..

Meinaako kaikki tosiaan lähteä kotiin jo perjantaina?
eek.gif

Noniin, nyt nuo on vahvistettu. Kemoran majoituksissa olis vielä pari paikkaa vapaana.

Maksuohjeita laitan lähiaikoina.

Hieman kesti, mutta nyt on maksuohjeet lähetetty asianosaisille.

Ilmoitus: Liputtajan paikka vapautui juuri kaikilta pohjanmaan kiertueen päiviltä. Keväisen loukkaantumiseni vuoksi jää minun osalta väliin...
sad_orig.gif

Käsi kyllä rupeaa olemaan pikkuhiljaa kunnossa (pois kipsistä), mutta ok-taloprojektin aikataulu hakkaa nyt sitten päälle.

Terve,

Tarttis saada katto pään päälle Kemoran tienoilta keskiviikon vastaiseksi yöksi. Siinä kai vielä oli vapaita paikkoja?

Tarttee minun päästä ratsutilallekin tiistain vastaiseksi yöksi, mutta soittelen emännälle itse, eiköhän hän jotain järkkää.

Kati

Loma lähenee ja tämäkin tapahtuma
biggrin.gif

Kohta kurvaillaan renkaiden ulkosyrjilläkin

Odottavan aika on vaan niin pitkä. Katsotaas joutuuko vielä loppukesästä uusimaan gummit.
biggrin.gif

Meille voi tulla ainaki ma-ti väliseksi yöksi. Omat eväät, makuupaikkoja vaikka 10:lle. Saunaki lämpiää tarvittaessa ja sijainti siis Kauhajoki, matkaa Botnialle n. 25km.

Yhteyttä säpoon, sitä kautta saa puhelinnumeron ja tarkempaa tietoa.

Reissusta kotiuduttu ja henkisesti lähes toivuttu, joten tässä sitä lupaamaani lisäinfoa. Majoitusten varaustilanne päivitetty aloitusviestiin.

Kemoraan löytyisi vielä paikkoja ja Botniallekin todennäköisesti. Jos on tarvetta niin ota pikaisesti yhteyttä.

Botniaring / Lintuharjun Ratsutila
- Liinavaatteet (= lakanat) sisältyy hintaan
- Oma pyyhe mukaan
- Iltapalaa tarjoillaan klo 23 asti, tämä oli myös emännän toivomus saapumisajaksi (viimeistään)
- Jonkun sortin kimppa-ajo pääteitä vältellen tänne pk-seudulta tultaneen vetämään, saa liittyä mukaan jos ei halua yksin ajella. Tästä lisää myöhemmin.
- Huonejaon päättää emäntä paikan päällä, mutta oletettavasti kaikki 7 sunnuntaina saapuvaa majoittuu varaamaamme mökkiin, maanantaina saapuvat sinne missä on tilaa (tilaa on)

Kemora / Sillanpään Kartano
- Liinavaatteet (= lakanat + pyyhe) voi vuokrata paikan päällä, 15e/setti
- Botnialta porukka siirtynee tuonne joskus tiistai-iltana (itse poikkean todennäköisesti Ylistaron kautta ja saavun vasta ke)
- Katsotaan Botnialla kuka kuittaa Sillanpään majoitukset ti-iltana, mä hoidan maksupuolen sitten keskiviikkona (sovittu)
- Huonejako arvottu siten, ettei kenenkään tarvitse muuttaa kesken kaiken (meni unisex-hommiksi, sorry
smile_org.gif
)
  - Kinnaskammari: BANDIT78, Fox, Brocol, Nasu
  - Emännän yläkerta: kawazetä, riisor, larsh, klaakkon, KariFi, fiuri, Nojda

Olikohan siinä suunnilleen kaikki oleellinen.. Kysyttävää?

Reissusta kotiuduttu ja henkisesti lähes toivuttu, joten tässä sitä lupaamaani lisäinfoa. Majoitusten varaustilanne päivitetty aloitusviestiin.

Kemoraan löytyisi vielä paikkoja ja Botniallekin todennäköisesti. Jos on tarvetta niin ota pikaisesti yhteyttä.

Botniaring / Lintuharjun Ratsutila
- Liinavaatteet (= lakanat) sisältyy hintaan
- Oma pyyhe mukaan
- Iltapalaa tarjoillaan klo 23 asti, tämä oli myös emännän toivomus saapumisajaksi (viimeistään)
- Jonkun sortin kimppa-ajo pääteitä vältellen tänne pk-seudulta tultaneen vetämään, saa liittyä mukaan jos ei halua yksin ajella. Tästä lisää myöhemmin.
- Huonejaon päättää emäntä paikan päällä, mutta oletettavasti kaikki 7 sunnuntaina saapuvaa majoittuu varaamaamme mökkiin, maanantaina saapuvat sinne missä on tilaa (tilaa on)

Kemora / Sillanpään Kartano
- Liinavaatteet (= lakanat + pyyhe) voi vuokrata paikan päällä, 15e/setti
- Botnialta porukka siirtynee tuonne joskus tiistai-iltana (itse poikkean todennäköisesti Ylistaron kautta ja saavun vasta ke)
- Katsotaan Botnialla kuka kuittaa Sillanpään majoitukset ti-iltana, mä hoidan maksupuolen sitten keskiviikkona (sovittu)
- Huonejako arvottu siten, ettei kenenkään tarvitse muuttaa kesken kaiken (meni unisex-hommiksi, sorry
smile_org.gif
)
  - Kinnaskammari: BANDIT78, Fox, Brocol, Nasu
  - Emännän yläkerta: kawazetä, riisor, larsh, klaakkon, KariFi

Olikohan siinä suunnilleen kaikki oleellinen.. Kysyttävää?

Korjausta korjausta: otankin kemoraan kaks yötä eli 15-17.7. ja pyyhkket+lakanat

..ok?

Varaustilannetta taas päivitetty aloitusviestiin. Kemoraan olis vielä paikkoja jäljellä (paitsi to-pe yöksi).

Back