Niinhän tässä on käynyt, että kilvetöntä peliä pitäisi alkaa tiirailemaan. Käytännön syistä olen päätymässä tonnariin ja mieluiten ostaisin valmiiksi rakennetun pelin enkä alkaisi sitä itse varustelemaan. Nettimotoa ja SRRA:n foorumia tulee seurattua aktiivisesti. Kysymys kuuluukin että mistäs niitä ulkomailta voisi valmiina kuolata? Mobile.de on tietysti yksi paikka, mutta koska briteissä on ollut pyörät viimeaikoina edukkaita, olisiko siellä vastaavia nettisivustoja? Onko tiedossa jotain ulkomaisten "kisakuskien foorumeita" joilta voisi löytää myytäviä pyöriä?
Pitäisikö sittenkin vaan alkaa odottamaan sopivaa "diiliä" ruttutukusta ja rakentaa talven aikana itse? Hintahan itse rakentamalla tulee helposti enemmän kun joutuu kaikki osat ostelemaan uusina, mutta sitten olisi jotain tekemistä talven pimeinä iltoina tämänkin harrastuksen parissa.
Todennäköisesti tämä kausi ajellaan tuolla mikä tallissa on, mutta pitäähän sitä alkaa jo hyvissä ajoin kuolaamaan ja kuutioimaan mitä konnuuksia talven aikana voisi kehitellä...
Pitäisikö sittenkin vaan alkaa odottamaan sopivaa "diiliä" ruttutukusta ja rakentaa talven aikana itse? Hintahan itse rakentamalla tulee helposti enemmän kun joutuu kaikki osat ostelemaan uusina, mutta sitten olisi jotain tekemistä talven pimeinä iltoina tämänkin harrastuksen parissa.
Todennäköisesti tämä kausi ajellaan tuolla mikä tallissa on, mutta pitäähän sitä alkaa jo hyvissä ajoin kuolaamaan ja kuutioimaan mitä konnuuksia talven aikana voisi kehitellä...