• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratapäivät Kemora 16-17.7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnDy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pohjanmaan kiertueen toinen etappi on Kemorassa to-pe 16-17.7.2009.

Kemoralla ajoaika kumpanakin päivänä 10-20, ilmoittautumiset päivittäin alkaen klo 9.00 ja ajajakokoukset klo 9.30.

Kemoran paikat on myyty käytännössä täyteen jo ennakkoon.

Lippuvuorot ovat seuraavanlaiset.

Torstai 16.7

Portti       Lippu1   Lippu2
10-12 Demonos JarR1 Rubreth
12-14 Kelju Bandit78 Fox
14-16 Kriisi Athene Lippa
16-18 Zeipii Riisor *mixu*
18-20 Mekanik Yammu1 Iitu

Perjantai 17.7

10-12 Karifi Zeipii Fox
12-14 Kriisi Lippa Kelju
14-16 Athene Riisor Bandit78
16-18 Yammu1 Demonos Iitu
18-20 Rubreth Mekanik JarR1

Terveisin,
Andy, jens, tumeetti ja gixeri

Ja täällä heti yksi vailla paikkoja. Molemmille päiville joko hitaaseen tai keskinopeeseen paikat haussa. Tarjoa YV:llä tai tekstarilla 0405571477.

Minä myös.

Tarkoituksena päästä elämän toiselle ratapäivälle, joten hitaaseen paikka haussa.

Olen maksanut lipun nopeaan ryhmään torstaille 16.7. ja olen tulossa ajamaan kilvettömällä supermotolla (huiput ~160km/h, saattaa se vähän kovempaakin kulkea, mutta ei ainakaan enää kovin ripeästi kiihdy). Tuo nopeusero suorilla hieman mietityttää ja vaihtaisin mieluusti keskiryhmään.

Eli jos tulee peruutuspaikka keskiryhmään tai joku keskiryhmäläinen haluaa vaihtaa nopeaan, niin ottakaa vaikka privaviestillä yhteyttä tai jos joku admin voi suoraan vaihtaa ryhmää sekin kelpaa...

TIEDOKSENNE,

Kirsi voi ottaa radalle mukaan tilattuja tavaroita ilman toimituskuluja edellyttäen, että tilaus tehdään Reliatec Oy:n eli ORG!WebShoppiin viimeistään Perjantaina.

Sopikaa suoraan Kirsin kanssa asiasta puh. 09 - 530 6230

t. Spagu shopista

Voi perskule, tarkoitus oli ilmottautua hitaaseen tai keskinopeaan mutta "yllättäin" unohtui. Porukkaa taittaa olla sen verran paljon tulossa että lienee turha tulla radanvarteen venailemaan peruutuspaikkoja...
bawling.gif

Hitaaseen paikka hakusessa perjantaille 17.7. kaverille. Jos haluat luopua paikastasi niin laita privaa tai ota yhteys puh 040-5429791.

Tääl olis kans joko keski tai nopeeseen ryhmään kummallekkin päivälle tarvetta. Sais kaverin lähteen mukaan jos olis tilaa
smile_org.gif

Mulla on hitaaan ryhmän paikka (vahingossa) perjantaille, haluaako joku vaihtaa sen keskinopean ryhmän paikkaan.

Admin saa myös vapaasit vaihtaa meikäläisen keskinopeaan... jos joku peruttaa.

Multa vapautuu paikka nopeeseen perjantaina 17.07 pistä privaa niin saatetaan asia päätökseen.

Moi

Sydän tässä murtuu, vaan mopo rikki ja pakko luopua hienosta ajotilaisuudesta. Paikka nopeaan 16. pv. kaupan. Tarjotkaa edes säälistä jotan.

Hanski  p. 0500 177957

Paikka huolittaisiin täälläkin - mielellään molemmiksi päiviksi ja keskariin, mutta hidastakin voi tarjota (nopeaan en vissiin kehtaa
omg.gif
)

Meni vähän myöhäiseksi tämä aikataulun selvittely niin joutuu näin arvonnan kautta koittamaan.

Jos joku haluaa tulla pakettiauton kyytissä kemoralle ja mahdollisesti takaisinkin, niin mulla ois autossa vapaata tilaa. Lähtö olis huomenna Keskiviikkona johonkin aikaan (oon lomalla, joten kaikki käy) ja paluu perjantaina tai lauantaina, tai sitten joskus.

Hintaa tulee about 60€/suunta ja se jaetaan osallistujien kesken tasan. Lähtö PK-seudulta (itse liikun tuusula-Järvenpää -akselilla).
Myös majoitus kelpaa meikäläiselle. Ilmotelkaa puhelimeen haluistanne.

040-9015336
smile_org.gif

Kun oma osallistuminen meni jalan takia pipariksi, niin tulen kuvaamaan perjantaille. Kysymys kuuluukin, onko kuvaamista jotenkin rajoitettu alueella (onko paikkoja -maalaisjärjen rajoissa tietty- mihin ei saa mennä kameran kanssa tms)? Mielellään kuvaisin jostain muualta kuin pääsuoran varrelta, mitä mutkempi, sen hauskempi...  
smile_org.gif

Ottakaahan nopeat tytöt ja pojat paljon uusia gummeja mukaan niin voin ostaa perjantaina yhden "puolikuntoisen" takasen itselle
biggrin.gif
. Just huomasin että on päässyt aika siloseksi...keskeltä
wink.gif

Back