• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratapäivät 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnDy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saisiko noi eri päivien ajoajat tuonne ekaan viestiin, perheellisellä kuin tuota kikkailtavaa riittää muutenkin ja joutuu kutsumaan milloin mitäkin väkeä jelppimään sirkuksen liikuttelussa jotta ehtii ilmoittautumisiin..

Saisiko noi eri päivien ajoajat tuonne ekaan viestiin, perheellisellä kuin tuota kikkailtavaa riittää muutenkin ja joutuu kutsumaan milloin mitäkin väkeä jelppimään sirkuksen liikuttelussa jotta ehtii ilmoittautumisiin..
Siellä on, kaikki mahdolliset virheet ovat sitten minun syytäni  
smile_org.gif

Itse otin nuo ajoajat suoraan tuolta verkkokaupasta, jossa Ahveniston ajoajaksi on merkitty 10-18. Muitakin virheitä siis saattaa olla.

Kysellään nyt täälläkin, olisiko kellään tilaa ylimääräiselle pyörälle tampereelta tuonne 16.5-17.5 kemoran reissulle?

Kysellään nyt täälläkin, olisiko kellään tilaa ylimääräiselle pyörälle tampereelta tuonne 16.5-17.5 kemoran reissulle?
Onnistuu. Lauantaina klo 15 jälkeen startti ja paluu sitten tietysti maanantai-iltasella.
Joo täytyy vielä huomenna käydä tarkistamassa että loput 2 pyörää mahtuvat omaan kärryyn mutta alustavasti voitaisiin lyödä se kolmas pyörä sinne teidän kyytiin.

Ostetaan paikka 8.6 Alastaroon hitaaseen ryhmään jos jollain jäämässä ylimääräiseksi.

Nyt olisi tarjolla edullista majoitusta 16-17.5 kemoran reissulle. Olen varannut huhtaniemestä 6hlön mökin tuolle su-ma yölle ja tilaa olisi vielä kahdelle. Hintaa mökillä on 70€ josta lankeaa sitten jotain 12€ luokkaa maksettavaa/nuppi.

ilmottautumiset varikolla yleensä n. tunti ennen ajoajan alkua.
Tarkoittaako tuo nyt, että paikalla on _oltava_ esim. Kemorassa klo. 9? Vai voiko paikalle tulla ilmottautumaan maksukuitin kera myöhemminkin?
Morjens,
kullekin päivälle avataan omat topicinsa, joista löytyy tarkat päivän aikataulut.

Ilmoittautuminen avautuu noin 1-1,5 tuntia ennen päivän varsinaista alkua ja aina ennen päivän avaamista pidetään kuljettajakokous. Kuljettajakokous on pakollinen kaikille mukaan aikoville, koska siinä kerrataan ajon säännöt sekä käydään yhdessä läpi mahdolliset kyseiseen päivään liittyvät asiat.

Aikataulut ovat hyvin olennainen osa päivää, koska päivillä on parhaimmillaan yli 80 kuljettajaa ja on tärkeää pystyä kommunikoimaan näinkin isolle porukalle asiat kerralla kuntoon.

Toki jeesailemme yksittäisiäkin myöhemmin paikalle saapuvia yksittäisiä sankareita, mutta teemme sen kun/jos muilta kiireiltämme ehdimme. Pyydän kaikkia ymmärtämään että järjestäjillä on todella paljon tekemistä päivän aikanakin ja välillä on mukava päästä itsekin ajamaan.

Noudattakaa siis antamiamme aikatauluja, niiden tarkoitus on vain helpottaa kaikkien elämää ja tehdä päivistämme turvallisia.

//Andy

Olen mä nyt ennenkin Kemorassa käynyt ja ajattelin vaan et mulle riittäis et tiedän koska keskinopeat starttaa, muu ajamishomma Kemorassa on "hanskassa" tottakai jos ORG:illa jotain erityissääntöjä niin sit.

En ole aamuihmisiä... :paikallatuulee: Pitäisi kömpiä ylös klo. 6. :(

kullekin päivälle avataan omat topicinsa
Olisi myös erittäin toivottavaa, että kullekkin päivälle avattaisiin topikki virallisen tahon puolesta esim viikko pari ennen tapahtumaa. Ja jos ei muuta avaushetkellä avausviestissä olisikaan kuin esim "Moi!", niin se toimisi "place holderina". Täten muut pääsisivät sumplimaan kyseiseen päivään liittyviä asioita sopivan topikin alaisuudessa, kuten esim majotusta, tai äkillisten haasteiden aiheuttamaa liputuksen poisvaihtotarvetta, jne.

Olen mä nyt ennenkin Kemorassa käynyt ja ajattelin vaan et mulle riittäis et tiedän koska keskinopeat starttaa, muu ajamishomma Kemorassa on "hanskassa" tottakai jos ORG:illa jotain erityissääntöjä niin sit.
Kyse ei ole niinkään "erityissäännöistä", vaan siitä että kaikilla kuskeilla on tieto siitä, miten päivän aikana ja radalla toimitaan. Näin vältämme turhat epätietoisuudesta johtuvat "oho"-tilanteet. Kyseessä on siis silkka turvallisuustekijä.

Orgin ratapäivät ovat vapaisiin ajoharjoitteluihin verraten hyvin kontrolloituja - emme halua että radalla on väkeä joka ei tiedä miten toimitaan yhteisillä pelisäännöillä. Tämä saattaa kuulostaa "tyhmältä" tai ylivarovaiselta, mutta kaikki meidän ratapäivillä kävijät voinevat kertoa tämän olevan vain positiivinen juttu.

Tervetuloa, nähdään Kemoralla!
smile_org.gif

Olisi myös erittäin toivottavaa, että kullekkin päivälle avattaisiin topikki virallisen tahon puolesta esim viikko pari ennen tapahtumaa. Ja jos ei muuta avaushetkellä avausviestissä olisikaan kuin esim "Moi!", niin se toimisi "place holderina". Täten muut pääsisivät sumplimaan kyseiseen päivään liittyviä asioita sopivan topikin alaisuudessa, kuten esim majotusta, tai äkillisten haasteiden aiheuttamaa liputuksen poisvaihtotarvetta, jne.
+1

+1
Huomioitu ja Kemoralle avattu ketju.

Noita ketjuja saa avata itsekin, jos ei niitä muuten ilmaannu.
smile_org.gif

Vaasan hallinto-oikeuden päätös Motoparkin asiasta tuli, radalla ajetaan tänä kesänä. Onko ORGin päiviä tulossa?

Back