• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratapäivät 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kun tämä ratatouhu on aivan uutta minulle, niin kysyisin onko jokin rata erityisen hyvä tai huono ensikertalaiselle ? Motopark on mökiltä käsin kohtuumatkan päässä ja sinne on aikomus.
Radoilla ei sinänsä ole eroja ensimmäistä kertaa ajatellen, jostain jokaisen on rata-ajelut aloitettava. Kun olet ekaa kertaa radalla niin suosittelen aloittamaan hitaasta ryhmästä. Sillä tavalla rata tulee tutuksi mukavalla tavalla ja linjannäyttäjiä yms. apua on tarjolla varmasti. Mukaan vaan.

Ei pääsekään saapumaan ahvenistolle 29.6, kun ei sisko tajua yhtään ajatella millon viettää rippijuhlansa..
Noh, tarttee ostaa sille sen mukainen lahjakin sitten
tounge.gif

On sitten mun osaltani ratakausi paketissa.

saatan liputteleen tulla joihinkin tapahtumiin piruuttani.

Tervehdys AnDy ja jens!

Minäkin heräsin talviunilta ja löysin ratapäivien ilmoittautumisen.
Mielelläni liputan ratapäivillä, joihin pääsen ja muistan ilmoittautua ajoissa.

Hienoa, että jaksatte järjestää!

...täh?

No se loppu lyhyeen.  
confused_orig.gif
selkä leikataan keväämmällä, joten ajaminen ei tuu ihan ensimmäisenä mieleen.
toivotaan että syksyn setteihin uskaltaisi jo ajamaan.
Mulla selkä leikattiin 2006 helmikuun alussa ja kyllä ajohommat ihan normaalisti alkoivat kun kelit antoivat periksi ja mopon sai nippuun... Muista vain tehdä tunnollisesti kaikki mitä jumppari sanoo niin saat sen nopsaan kuntoon....

Kuntouta kuitenkin hyvin ennenkuin riskeeraat. Yksi kesä sinne tänne toimivan selän saamiseksi.

Pikaisia toipumisia toivotellen...

...täh?

No se loppu lyhyeen.
confused_orig.gif
selkä leikataan keväämmällä, joten ajaminen ei tuu ihan ensimmäisenä mieleen.
toivotaan että syksyn setteihin uskaltaisi jo ajamaan.
Tervetuloa rambojen seuraan. Mulla tyhjennettiin 6-7 väli ja otettiin vähän luuta pois talvella 2004. Viikko piti olla hissukseen sit
kävelemään, en ikinä ole kävelly niin paljoa
biggrin.gif
meniköhän kk vai kaksi niin salille....

Tuli sitten hätiköityä ja menin ilmottautumaan Su 29.6 Ahvenistolle ja eihän sinne nyt sitten pääsekkään.  
lookaround_orig.gif

Joudun perumaan vuoroni "Ahvenisto 19.5.2008" hitaassa ryhmässä. Joutuu lähteen työnantajan kustannuksella Las Vegasiin... No kyllä noita ratapäiviä riittää ettei sentään pidä matkaa perua  
tounge.gif

Edit: Lähetetty peruutus pyyntö järjestäjille, että varmaan kohta aukeaa paikka.

onnistuuko mihinkään mainituista radoista päästä ajamaan ilman db killereitä, kun omissa (akrapovicin vaimentimissa) semmosia ei ole. täytys kuitenkin päästä reenaamaan
blush.gif

28.5 alastaro näytti olevan täynnä, jos tulee peruutus ja siitä ajoissa ilmotus olen mukana, - hidas ryhmä.

2.7 paikalla, jos aiemmin ei paikka avaudu

28.5 alastaro näytti olevan täynnä, jos tulee peruutus ja siitä ajoissa ilmotus olen mukana, - hidas ryhmä.

2.7 paikalla, jos aiemmin ei paikka avaudu
Moi,
tosiaan tuo 28.5 alastaron hidas ryhmä on nyt loppuunvarattu, suurin osa on kuitenkin vielä maksamatta joten sieltä voi hyvinkin vielä vapautua paikkoja. Toistaiseksi meillä ei ole erillistä varalistaa joten paikan nappaaminen vaatii valppautta itseltä.

Nopeassa ja keskiryhmässä näytti vielä olevan tilaa.

Muistutuksena samalla kaikille varauksen tehneille että osallistumisen saa vahvistaa maksamalla jo ennen eräpäivää ja samoin myös perua jos ei tule, niin saadaan paikkoja jakoon muille halukkaille.

//Andy

Back