• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratakesä 2007, kiitokset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Hanski-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moro

Tuossa tuuppasin oranssin latoon hiukka haikein mielin. Kausi on vääjäämättä takana, ainakin melkein. Kaikki kiva loppuu juuri kun alkaa saada juonesta kiinni ja sitten taas odotellaan uutta kautta ja siinä välillä unohdetaan kaikki opittu.

Kokemusta rata-ajon unohtamisesta talven aikana ei tosin ole, koska kausi oli ensimmäinen. Viime syksynä tuli käytyä matkapyörällä muutama kerta ja aivan pienet "savut" myös pää edellä ajettavalla.

Pakko tunnustaa, että oli iso kynnys lähteä kilvettömällä ja olemattomalla kokemuksella nopeiden sekaan Kemoralla Orgin päivillä "nolattavaksi", mutta kai sitä on kaikki kestettävä, tuumin toukokuulla. Kesä ja kaikki loistavat tyypit siellä varikolla ja radalla tempaisivat kuitenkin nopeasti mukaansa ja alkoi "kävelemään opettelu" nelikymppiselle. Vauvoilta moiseen menee vajaa vuosi, minä taidan tarvia useamman....

Kilpipyörä on myynnissä, oranssi ei  
wink.gif
...tuttu tarina. Päätin, että kaikkien kannalta on parempi, että ajan jatkossa vain aitauksen sisällä....ellei sitten kurapyörä löydä tietään pihamaalle ??

Vastaanotto, yhteispeli, auttaminen ja hetkittäinen "hullun yllyttäminen" ovat päällimmäisenä mielessä kesältä. Kiitos kaikille "syyllisille", ratapäivien järjestäjille/kanssajärjestäjille ja kanssakurvailijoille. Ensi kaudella uudet kujeet, mutta pääosin tutut naamat.

Kiittäen Hanski

Hyvin sä vedät! Foorumin puolellakin, hyvä kirjoitus.
smile_org.gif
Kiitokset myös mun puolesta ORGin ajoissa pyörineille uusille tutuille, loisto porukkaa sielä o mukana. Erityis kiitos menee Sumpalle ja Tommipommille kaikesta vaivannäöstä ja järjestelyistä! Aivan helvetin hyvää työtä!!!
smile_org.gif
Kiitti myös EAK-jampoille ja liputtajille. Nähdään taas ens kaudella.

E: orgin tapahtumiin tää mun viesti enemmänkin kuuluis mut olkoon ny tääläkin.

Juu. Kiitokset kaikille vaan minunkin puolestani, kivaa oli
smile_org.gif
Hmm.. Josko vielä jossain kävis. Mp-tuella näyttäis vielä olevan joku päivä jäljellä.

Kesä ei ollut niin hyvä kuin olisi toivonut... ainakaan minun kohdalla, mutta kuitenkin. Kiitos Hanskille että jaksoi Juhannuksen temuta kanssamme. Ensi Juhannuksena otetaan uusiksi.... (jos ei kuitenkaan kaikkea..
tounge.gif
)

Kiitos minunkin puolestani
smile_org.gif
lystiä on ollut toivottavasti ensi kesänä vauhtiakin rupeis löytymään.  
sport05.gif

Kiitos myös minunkin puolesta kaikille ajelijoille + järjestäneille. Ensi kesänä taas tavataan radalla.

Back