• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratakauden päätösbileet - la 15.9.2007 Hki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sulla
cool.gif

..mitähän tästäkin illasta taas tulee( hieman pelottaa) ..Aloitin jo tos jokusen tunti sitten valmistautumisen...
033102beer_1_prv.gif

Mä kävin lätkii 2h tennistä ja sen jälkeen aamusaunat, ihan vaan sen vuoksi jos illalla ei saa saunoa tarpeeksi
smile_org.gif

Mulla on ainakin alkuilta menoa muiden referenssiryhmien kanssa. Ilmotelkaa mihin ootte menossa ördää niin tiedän mihin eksyä
smile_org.gif

....Kiitoksia....Olen pahoillani jos kenties ?(jostain)...En tiiä ku tuo muistiki taas on bootattu...
...Mitähän sitä on taas hommaillu?..
..Pää tuntuu kuin se olisi rasvainen appelsiini ja selkäranka vuotaisi öljyä.. ....Aaaaarg!  
omg.gif

...Lainaten MattiR:ää  :
" Rock.....
062802moto_prv.gif
........Perusmeininki..."

Edit:
bowdown.gif
....

Sumpalle ja Tommipommille isot
bowdown.gif

Hyvät järjestelyt, hyvää ruokaa, hyviä tyyppejä, hyvää vii*..

Mitään en ottanu  
talktohand.gif

Kiitos

ghostface.gif

Aika karu olo...

Mut siitä päätellen kauheen kivaa on ollu
smile_org.gif

Hyvää seuraa ja ruokaa - ja tais sitä juomistakin riittää
biggrin.gif

Luojan kiitos ei tullu lähdettyä baariin enään
062802jumpie_prv.gif

Isot Kiitokset tosiaan minunkin puolesta, hauskaa oli ja hyvää ruokaakin tarjottiin... juttuseuraakin tuntui riittävän,vaikka suuri osa jäi edelleen minulle vielä tuntemattomiksi suuruuksiksi liekkö siihen syynä tuo hieman ujo luonteeni
lookaround_orig.gif

Baari jätin minäkin väliin, ja siitä kiitän just nyt itteäni, olo on mitä parhain
cool.gif
Aamulla läksin puolysin aikaan ajeleen hesasta kohti Nokiaa, niin eipä sitä tietty olis voinutkaan enää baariin mennä kiusausten ääreen...

Hienoa, nyt sitten odottelemaan ensvuoden ratakeikkoja... Niitä odotellessa!
thumbs-up.gif

Puitteet oli hienot ja safka tooooodella hyvää - kiitokset Tommille ja Sumpalle!

Muutama pokkariräpsy : Kuvat . Net

Kiitos ja anteeksi.

Back