• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratakauden päätösbileet - la 15.9.2007 Hki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei hämäläiset ehdi näköjään näin nopeisiin varaustilaisuuksiin jaolle.

Jäädään vartoileen peruutuspaikkoja.

Täällähän on pelimiehet jo liikenteessä
biggrin.gif
Ei sillä mä luulen
että saunassa ajetaan apparallakin alle 1.20
biggrin.gif
Pääsis ny ens ees yhtä kovaa ku Ladalla:
Lada 1600, Pasi Mäensivu 1.31.936 ... (+) kymmenen
033102beer_1_prv.gif
ja (-) kymmenen sekuntia
tounge.gif

Meiltä on myös valuutta liikkunut siihen suuntaan x2.

Kun ekaa kertaa radalla
sport05.gif
, niin sauna varmaan
inlove.gif

Eli maksu hoidettu. Tila näytti kyllä hienolta!

Theseus & paukku maksettu....
buttrock.gif
..
..Alotan jo treenaamisen , ensimmäinen setti menossa .. muutaman tunnin kuluttua ois jo uusille polvipaloille käyttöä......
033102beer_1_prv.gif
...
buttrock.gif

totanoinniin voinkos mä maksaa itseni ja kattisen.
eli laitanko vaan viestiin sitten molempien nickit jne.
withstupid.gif

ja vaikka ei tähän ratakauden päätökseen liitykään, niin voiko Tallinnan reissun maksun suorittaa samalla systeemillä? eli minä maksan ja vaimo rellestää
biggrin.gif

withstupid.gif

ja vaikka ei tähän ratakauden päätökseen liitykään, niin voiko Tallinnan reissun maksun suorittaa samalla systeemillä? eli minä maksan ja vaimo rellestää
biggrin.gif
Tottakai. Saat maksaa mutkin jos haluat
biggrin.gif
Erittelet vaan viitteeseen
biggrin.gif

niin.. Per*ele .. tosiaan minä maksoin itseni ja tuon naisen myös.. laitoin nickit peräkkäin ja jne.. ilman että varmistin moista... kovasti pahoittelen moista julkeutta...
lookaround_orig.gif

withstupid.gif

biggrin.gif
Tottakai. Saat maksaa mutkin jos haluat
biggrin.gif
Erittelet vaan viitteeseen
biggrin.gif
no hittolainen kyllä mä olisin voinu sun ratapäättärit maksaa, mutta olit jo ehtinyt itse. mutta ainoastaan siinä tapauksessa, että sä olisit maksanu mun Tallinnan reissun kaikkineen
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

ohisektoria pukkaa... ei pysty ei kykene, kun ei yhtään tiedä missä hapessa on vai onko happea ollenkaan kun tallinnasta rantautuu + kuulemma pitäs vielä lähteä työporukan kanssa baariin kun laiva satamaan saapuu... pelottaa jo nyt... eli jonosta ensimmäinen mun tilalle bilettämään... ens kerralla sitten ehkä jos ajankohta sattuu... pitäkäätten hauskaa, ehkä sitä baarissa törmätään tai sitten ei...
033102beer_1_prv.gif

Ja Faben paikka luovutettu KariFi:lle.

Kari, massit liikkeelle niin olet messissä!
smile_org.gif

maksettu....
033102beer_1_prv.gif
tosin tytsyn kolme vee syndet pitäis vetää sunnuntaina eli ihan hirveitä ei uskalla juoda....

Back