Tuolta tilailen. Saksaa, mutta kohtuullisesti arvattavat valikot.
https://www.mymoto24.de/home/Baugru...R-1000_Fzg_5_vehicle_fzgonecat_0_2062307.html
https://www.mymoto24.de/home/Baugru...R-1000_Fzg_5_vehicle_fzgonecat_0_2062307.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KawaJava sanoi:Uutta ketju/ratassettiä tilailemassa. Onko kellään osunut silmään "special price, only for you my friend" tarjouksia? Demon tai Carpimoto ei tarjoo mitään, mun -04 600rr:ään.
Ebay tyrkyttää noita Jenkkilästä, mutta postit on aika suolaisia.
Attitude sanoi:
KawaJava sanoi:Tosiaan mikäs pakko se on tilata koko settiä kerrallaan.
520 erv3 114 lenkillä olis hakusessa. Halvin minkä löysin oli 134€ posteineen ebaysta. Ei kait sitä paljoa tota halvemmalla saa mistään?
KawaJava sanoi:Tosiaan mikäs pakko se on tilata koko settiä kerrallaan.
520 erv3 114 lenkillä olis hakusessa. Halvin minkä löysin oli 134€ posteineen ebaysta. Ei kait sitä paljoa tota halvemmalla saa mistään?
Tonnarissa on sen verran paljon voimaa että ei ainakaan mulla ollu mitää merkitystä suoran pään huippuihin että oliko mulla 14-piikkinen vai 15-piikkinen edessä, ja mulla on vielä tyyliin tonnareiden lahnoin moottori. Enemmänki on siitä kii että joutuuko käyttämään liikaa vaihteen räpläystä joillakin radoilla tai että mutkaan mennään täysin väärällä vaihteella.KawaJava sanoi:Täytyy tilata Stormilta, vaikka muutaman euron tuliskin kalliimmaksi.
-1 +3 olis mun pyörässä se joidenkin hyljeksimä 15/45 ratastus. Kannattaako nyt tilata 15/44, vai onko sillä mitään väliä?
Vai onko jollakin kokemusta, mitkä välitykset kyseisessä pyörässä toimii, kun suurin osa ajosta tulee suhattua Alastarolla?
No joo 16 on vähä stydi.KawaJava sanoi:Kerran oon kerenny käymään radalla tolla "uudella" pyörällä ja sillon oli 16/44 välit. En oikeen tykänny kakkosesta, enkä ykkösestä Alastaron hitaissa mutkissa. Ehkä se 15/44 olis hitusen turvallisempi vaihtoehto, kuin 15/46, kun tulee kuitenkin sählättyä sen kaasun kanssa ja budjettirenkaita joutuu käyttämään.
Kiitoksia taas kaikille vinkeistä![]()