• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rataharrastuksesta stooria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zeipii
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin kävi, että VTR SP1 lähti maailmalle ja ensi kesänä on alla vanha kusiainen ratapyörä. Ketä kiinnostaa, niin oheisen linkin takaa löytyy rataharrastuksesta päiväkirja, johon päivittelen tekemisiäni, kuulumisiani, tuloksia jne..

Kommentoida saa vapaasti, "aloittelija" olen tässä ratatouhuissa ja kisoihin olisi tarkoitus osallistua ensi kesänä. Kaikki vinkit ja kommentit ovat tervetulleita.

JT Scorpion Racing [url]www.irc-galleria.net/blog.php?nick=soulost [/url]

Jos aiot osallistua samoille ratapäiville niin laita viestiä, kimppamajoitus tulee aina halvemmaksi kuin itsekseen vuokrailla mökkiä!

oliko noi liekit ihan oma idea
biggrin.gif

oliko noi liekit ihan oma idea
biggrin.gif
Heh, no olihan ne ;) Mutta kivasti tuovat näyttävyyttä pyörään. Lisäksi muovikelmu suojaa kiveniskuilta paremmin ja on helppo korvata esim. kippitilanteessa. Tästä syystä pyörään tulee suht paljon teippejä.. Lisäksi teippaan kaikki "hankauskohdat".

ps. pikakaasu teki ihmeitä tuolle pyörälle. Vuosien varrella kun hommaan katupyörän takaisin, niin laitan takuulla pyörään pikakaasun.

Hienoa! Pidetään sulle peukkuja että homma lähtee etenemään positiivisessa valossa ja kalusto osoittautuu hyväksi hankinnaksi! Itselläni on parhaillaan menossa mentaalinen myrsky aiheesta, joudunko myymään ratakaluston taloudellisen tilanteen takia...
crazy.gif

Teit sitten saman mitä itse olen haaveillut.Just sain itsekkin oman myytyä ja olen katsellut ratapelejä. Ei tahdo vain löytyä sopivaa
mutta eiköhän se siitä.Ps Onnea ostokselle.

Back