• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rata-ajopäivien varustevaatimukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
sport05.gif
Sain noin 30v. vanhan nahkaisen Sinisalon ajopuvun, kuin pakasta nykäistyn, ja mietin käykö se rata-ajopäiville, siinä kun ei ole kummempia suojia, pelkät nahkatoppaukset. Elikkä mitä varustevaatimuksia rata-ajopäivillä on??
omg.gif

Onhan tuo varmasti parempi kuin ei mitään... Faijalla on tommonen reilu 20v vanha Sinisalon nahkapuku jonka kanssa se lippas Apparalla pari viikkoa sitten. Puku ei kulunut puhki mistään kohtaa, mutta käsivarresta repesi sauma noin 3x3cm alueelta.

Itse kyllä luotan omaan nahkapukuun jossa on kunnon sääri, kyynär- ja olkapääsuojat.

Mä pitäisin sitä pukua kuin kukkaa kämmenellä,se nimittäin voi olla vielä joskus arvokas.Mulla aika moni kaveri etsiny tollasta aitoa 70-luvun sinisalon takkia.......

Jos käyttöön radalle meinaat sen ottaa, hommaa ainakin selkäpanssari sinne puvun alle ja mitä muita irtosuojia sinne nyt sitten mahtuukaan... Polvisuojia ainakin saa irrallisena...Nahan laatuhan se kai tärkeämpi on kuin ikä... Ikä tosissaan saattaa verottaa noita em. saumojen kestävyyttä ym...

Jos käyttöön radalle meinaat sen ottaa, hommaa ainakin selkäpanssari sinne puvun alle ja mitä muita irtosuojia sinne nyt sitten mahtuukaan... Polvisuojia ainakin saa irrallisena...Nahan laatuhan se kai tärkeämpi on kuin ikä... Ikä tosissaan saattaa verottaa noita em. saumojen kestävyyttä ym...
:cruising:Onko rata-ajopäivillä tietyt varustevaatimukset ennenkuin pääsee ajamaan radalle??? Olen kuullut jostain, että siellä täytyy olla esim. kypärässä D-lukitus ja tietynlaiset suojat puvussa, pitääkö paikkansa
confused_orig.gif
??
Kertokaa kokemuksia rata-ajopäivistä...
t. tuleva Rossi
tounge.gif

Varmaan riippuu järjestäjästä... Yleisesti ottaen kunnon ajovarusteilla pääsee radalle. Eli kunhan on esim. goret, ajosaappaat, hanskat ja kypärä niin pääsee ajaan. Suosituksena on että olisi nahkapuku, kunnon hanskat sekä kunnon saappaat koska ne suojaavat paremmin. T-paidassa ja shortseissa ei pääse radalle
tounge.gif

Back