• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rata-ajopäivä Ahvenisto 30.7.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
300 digikuvaa (laitan niitä joskus jaksaessani nettiin (:)

Ja joka hiton lihas niin kipeenä, että saanu eilen illalla ja tänään napsia huolella särkylääkettä...

Pyöränä siis punainen äffäläinen, Honda VTR 1000 f

Kiitos Sumppa, tommiaikapommi, lippumiehet ja kaikki osallistujat - oli kiva päivä! Ei tässä vielä mitään ratakurkoja olla, mutta kilometrejä tuli taas kivasti lisää ja pyöräkin pysy pystyssä!
Pistä kuvia ihmeessä jakoo het ku jaksat
smile_org.gif

Bongasin metsässä liikkuneen tytön/naisen liivit päällä kuvailemassa, onkos näitä kuvia jossain näytillä ?
biggrin.gif
Laittavat kuulemma linkkiä mp-foorumin puolelle. Yritetään bongailla sieltä ja linkitellä vaikka tänne.
Linkki

Joo, kivaa oli taas, vaikken mä edelleenkään näemmä osaa ajaa... Ja kiitokset kaikille asianosaisille.
Selvästi sorsittu hitaista hitaimpia ku ei kuvia H2 ryhmästä
biggrin.gif

Bongasin metsässä liikkuneen tytön/naisen liivit päällä kuvailemassa, onkos näitä kuvia jossain näytillä ?
biggrin.gif
Laittavat kuulemma linkkiä mp-foorumin puolelle. Yritetään bongailla sieltä ja linkitellä vaikka tänne.
Linkki

Joo, kivaa oli taas, vaikken mä edelleenkään näemmä osaa ajaa... Ja kiitokset kaikille asianosaisille.
Selvästi sorsittu hitaista hitaimpia ku ei kuvia H2 ryhmästä
biggrin.gif
Samaa tuskailin
cool.gif
Noh, täytyy myöntää että ei siinä mun ajossa paljoo katseltavaa olekaan... Toisaalta, olis saanu monta pyörää kerralla kuvaan kun mun perään tuntu lössiä kertyvän
nixweiss.gif
En tiiä sitten johtuko siitä että mä
pftroest.gif
olin niin hidas, vai siitä että muut niin prkl nopeita
cool.gif

... kun mun perään tuntu lössiä kertyvän ...
Sä oot selvästi kurkkinut vaikka kiellettiin ettei saa taakse kurkkia ..
Mulla ainakin oli peilit paksussa tapessa .. enkä uskaltanut taakse
kurkkia .. ihan varma en ole, että olinko minä just se Jono-Matti ...
mutta saatoinpa ollakin ...
cool.gif
Nääh... En kurkkinu kun neulasilmän jälkeen... Ja sen jälkeen usein jonon näki myös etupuolella
cool.gif

Tulppana olin, mutta yhtään ei hävetä. Ohittajia riitti,kunnia heidän vauhdeilleen, mutta H2:ssa saanee omaa rytmiään vetää.Maantiellä minäkin vedän mutkat omasta mielestä ihan siististi sallituilla nopeuksilla.

Ajokuvien puute ihmetyttää, tähtäilijöitä näytti varikolla riittävän.

Yksintein ilmoittauduin syyskuun ryhmään. Tarkoitus on edelleen ajaa hiljaa. Tappien raapijoita oli H2:ssa nytkin.Lieneekö sitten ratahitaiden ja oikeasti hitaiden (minä) ero niin suuri, että oikeasti jännitystä ja peräti pelkoa tunnen ennen seuraavaakin sessiota.

Tulppana olin, mutta yhtään ei hävetä. Ohittajia riitti,kunnia heidän vauhdeilleen, mutta H2:ssa saanee omaa rytmiään vetää.Maantiellä minäkin vedän mutkat omasta mielestä ihan siististi sallituilla nopeuksilla.

Ajokuvien puute ihmetyttää, tähtäilijöitä näytti varikolla riittävän.

Yksintein ilmoittauduin syyskuun ryhmään. Tarkoitus on edelleen ajaa hiljaa. Tappien raapijoita oli H2:ssa nytkin.Lieneekö sitten ratahitaiden ja oikeasti hitaiden (minä) ero niin suuri, että oikeasti jännitystä ja peräti pelkoa tunnen ennen seuraavaakin sessiota.
Vaikutelma siitä, että oma nopeus on selvästi muita nopeampi/hitaampi johtunee siitä, että omaa vauhtia ajavaa porukkaa ei radalla kohtaa. Tietenkään, sillä he ajavat samalla hetkellä jossain toisessa kohtaa rataa. Ei siellä kukaan liian hidas ole, joten mukaan vaan. Ja tarkoitus on todellakin vain nostaa omia valmiuksiaan pärjätä tieliikenteen yllättävissä tilanteissa ja liikentessä muutenkin.

Samoin on turha pelätä oman pyöränsä soveltumattomuutta rata-ajoon. Jos sillä voi ajaa kadulla, sillä voi ajaa radalla.

Joo kiitoksia vaan järjestäjille minunkin puolesta. Oli erittäin hyvin järjestetty tapahtuma, varsinkin näin ensikertalaisen silmin... Joku (aika monikin) on myös sanonut että rata-ajoon jää koukkuun. Niin se taitaa olla, radalle täytyy päästä uudestaan  
062802jumpie_prv.gif

PS. Täältä löytyisi liuta kuvia. Osa tarkkoja, osa vähemmän tarkkoja. Ehdotuksia miten saisin ne näytille???

Back