• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rata-ajopäivä Ahvenisto 16.6.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei muuten välttämättä kannata repiä suoria täysillä, mutta mutkia rauhassa. Mopolla ajavat, esim. minä, ei väkisin pääse suorilla ohi tehoerosta johtuen. Ei silleen etten joskus itse olisi ehkä mutkissa tulppana *kröhöm* ollut mutta muutamia kertoja olen myös "körötellyt" jonkun perässä kurveja.

Apparalla nähdään!

Ei muuten välttämättä kannata repiä suoria täysillä, mutta mutkia rauhassa. Mopolla ajavat, esim. minä, ei väkisin pääse suorilla ohi tehoerosta johtuen. Ei silleen etten joskus itse olisi ehkä mutkissa tulppana *kröhöm* ollut mutta muutamia kertoja olen myös "körötellyt" jonkun perässä kurveja.

Apparalla nähdään!
Juu totta tuo , en missään nimessä halua pilata muiden nautintoa. Kuten kadulla, muut huomioon ottaen
talktohand.gif

Mutta kun oikein luvan kanssa saa kelata niin pakkohan se on
biggrin.gif
Eikä niitä mutkia ihan sukkapuikot kädessä vedetä, uskoisin vauhdin riittävän, mutta nöyränä kuiteski lähetään
katteleen
sport05.gif

Näihin "nyyppä-kysymyksiin" vastauksia löytyy Ratafoorumilta
wink.gif

Muistutan, että ajamaan tulevien pitäisi olla Ahvenistolla viimeistään 8.30 ajajakokouksessa.

Homma on nyt sovittu eli tulen EAK-kouluttajan ominaisuudessa paikalle. Ajelen liivi päällä ainakin hitaassa ryhmässä.

Pk-seudulta tulevat: Voitaisiin ajella aika lujaa tuota Hämeenlinnan motaria suoraan Ahvenistolle. Olisko tapaamispaikka klo 7.45 vaikkapa Keimolan Nesteellä?

Vastauksia torstaihin klo 22 mennessä tänne. Ettei tarvii siellä ketään turhaan odotella
sport05.gif
.
Toi on varmaan ihan hyvä toi 7.45. Eiköhän me siitä puol yheksäs melkeinpä keretä Affelle kuljettajakokoukseen.
Suosittelen lähtemään jo 7.30.

Ensinnäkin, poliisi valvoo toisinaan tehostetusti liikennettä hml-väylällä ratapäivinä. Tietävät, että Helsingistä lähtee kohti Ahvenistoa porukkaa, jolla on enemmän yritystä kuin ymmärrystä. Harva se kerta joku jää saapumatta ratapäivälle kortinmenetyksen takia.

Toiseksi, on hyvä varata aikaa tankkaamiseen Hämeenlinnassa ennen rata-alueelle menoa (ethän halua heti ekan setin jälkeen hötkyillä huoltoasemalle tankkaamaan).

Kolmanneksi, oma mopo pitää valmistella varikolla rata-ajoa varten. Teippaamiset ja rengaspaineen säätämiset ottavat aina oman aikansa, varsinkin jos omaa ilmanpainemittaria ei ole mukana.

Kannattaa siis varata aikaa hieman enemmän.

Eli 16.6. n. klo 7.30 Keimolassa lähtövalmiina mopo tankattuna ja rulla teippiä taskussa ;-)

Löytyykö matkaseuraa vai mennäänkö yksilösuorituksina ?

Vasta tänään selvisi että pääsen ajamaan ja ilmoittauduin hitaaseen ryhmään. Maksu paikanpäällä onnistunee, (tilisiirto ei taatusti ehdi)???

Eli 7.30 ollaan Keimolassa Nesteellä ( senpuoleinen Neste, joka sijaitsee Hämeenlinnaan päin menevän kaistan puolella  
tounge.gif
). Jos Lates luet tätä, huomaa kellonajan muutos.

Itse tulen nyt katselu- ja kuunteluoppilaaksi, kun on eka kerta ORG!:n ratapippaloissa, seuraavalla kerralla vasta menen radalle. Toisaalta siksikin jää ajaminen vielä, että joudun palaamaan takaisin himaan jo klo 14.00.  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Kyllähän tossa ehtis jo rempaseen hyvät pohjat rata-ajolle! Ei muutakun radalle vaan, mitä jahkailet?
smile_org.gif

Onkos se nyt sitten ei jäseniltä maksu 40€ kun olen jo ilmoittautunut ja ajattelin maksaa paikanpäällä? Piti maksaa ennakkoon mutta eräpäivä näytti olevan viikkoa ennen tapahtumaa eikä olisi varmaan alkuviikosta enään onnistunut?

Onkos se nyt sitten ei jäseniltä maksu 40€ kun olen jo ilmoittautunut  ja ajattelin maksaa paikanpäällä? Piti maksaa ennakkoon mutta eräpäivä näytti olevan viikkoa ennen tapahtumaa eikä olisi varmaan alkuviikosta enään onnistunut?
Ennakkomaksut taisi vielä keretä tänään aamulla, milloin sen itsekin maksoin. Ei taida enää keretä enää tilisiirtoja tekemään...
confused_orig.gif

Onkos se nyt sitten ei jäseniltä maksu 40€ kun olen jo ilmoittautunut ja ajattelin maksaa paikanpäällä? Piti maksaa ennakkoon mutta eräpäivä näytti olevan viikkoa ennen tapahtumaa eikä olisi varmaan alkuviikosta enään onnistunut?
Ennakkomaksuhinta on maksettava ennakkoon. Paikanpäällä maksetaan paikanpäällä-hinta. Ohjeet ovat harvinaisen selvät. Ja ennakkomaksu olisi pitänyt suorittaa niin, että se näkyy torstaina yhdistyksen tilillä.
Maksut:
-Motorg ryn jäsenet, ennakkomaksu 35 euroa
-Ei ryn jäsenet, ennakkomaksu 40 euroa
-Paikan päällä maksavat, ei ilmottautuneet 50 euroa

Eli mikäli maksua ei ole suoritettu ennakkoon, hinta on 50 €.

Olisi näimmä täytynyt sittekin laittaa alkuviikosta maksuun vaikka säännöissä luki "Maksun eräpäivä on viikkoa ennen tapahtumaa" .Taisin herätä vähän liian myöhään. Eli "viimeinen" eräpäivä on siis se että maksu näkyy tilillä päivää ennen tapahtumaa? Käyköhän semmonen juttu jos maksaa vielä tänään ennekkomaksun tilille ja tuostaa siittä maksusta kuitin? Täytyy vielä koittaa jos löytyy joku ratkaisu tähän
biggrin.gif

Olisi näimmä täytynyt sittekin laittaa alkuviikosta maksuun vaikka säännöissä luki "Maksun eräpäivä on viikkoa ennen tapahtumaa" .Taisin herätä vähän liian myöhään. Eli "viimeinen" eräpäivä on siis se että maksu näkyy tilillä päivää ennen tapahtumaa? Käyköhän semmonen juttu jos maksaa vielä tänään ennekkomaksun tilille ja tuostaa siittä maksusta kuitin? Täytyy vielä koittaa jos löytyy joku ratkaisu tähän
biggrin.gif
Ennakkomaksun edullisuus perustuu siihen, että se maksetaan hyvissä ajoin ennakkoon. Voit ehkä Sumpan kanssa vääntää asiasta kättä, luulen että Sumppa voittaa. Sen verran kova "jätkä".
biggrin.gif

Ymmärrän kyllä. Koitan tästä lähtien saada ennakkomaksut ajoissa maksettua
biggrin.gif
. Tuskin tästä nyt kädenvääntöä tulee sillä taidan jäädä toiseksi siinä touhussa. Tulostin nyt kuitenkin maksusta kuitin.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Eli 16.6. n. klo 7.30 Keimolassa lähtövalmiina mopo tankattuna ja rulla teippiä taskussa ;-)

Löytyykö matkaseuraa vai mennäänkö yksilösuorituksina ?
Täällä liittyy yksi mopo seuraan. Mopo kyllä tankattuna, mutta teippiä ei ole...Ehkä sieltä löytyy joku mukava kaveri joka antaa pari palasta
biggrin.gif

biggrin.gif
Ennakkomaksun edullisuus perustuu siihen, että se maksetaan hyvissä ajoin ennakkoon. Voit ehkä Sumpan kanssa vääntää asiasta kättä, luulen että Sumppa voittaa. Sen verran kova "jätkä".
biggrin.gif
Ai että "kova jätkä"
biggrin.gif

No selvä sitten
biggrin.gif

Tulostan tänään illalla listan ennakkoon maksaneista ja jos nimesi ei sillä listalla ole (tai on epäilys, että ei näy vielä) ole hyvä ja tulosta pätevä kuitti maksustasi mukaan. Jos radalla paikanpäällä antaa mulle rahaa, se on sen 50€ silloin, vaikka olisi kuinka ennakkoon ilmoittautunut. Muistutan, että ilmoittautuminen ei ole pätevä/ sitova ellei maksua ole ennakkoon suoritettu.

- RATAPOLIISI -

Sain järjestettyä itselleni perjantaiksi etätyöpäivän, joten pääsen myös ajamaan. Ja maksan Ahvenistolla.

Nähdään siis 7:30 Keimolan Nesteellä.

Back