• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rannetuki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja koho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kellään kokemuksia kaasukäden rannetuesta,sormet ja ranne puutuu pidemmällä matkalla.kannattaako hommata?

Tarkoitatko "Trothle rockeria".
Itse olen käyttänyt pari kesää sitä ja tyytyväinen olen ollut. Mulla kun on tossa kaasukädessä pieni jänne vamma niin siihen se tuo hyvinkin helpotusta, varsinkin aamuisin käsi väsyy ilman sitä todella herkästi.

sitä juuri tarkoitin ja jos siitä on sinulle ollut apua, niin kaipa se auttaa minunkin puutumisoireisiin.

Jep, se on oikein hyvä ja toimiva lärpäke maantiellä.
sport05.gif

Auttaa käden väsymiseen tehokkaasti.
Kaupungissa kun muistaa(is) sen vaan aina kääntää pois tieltä.

Mutta makuja on monia, toiset ei arvosta tuota miksikään.

Voin suositella kyseistä kapistusta. Alkuun tuntuu vaan tosi oudolta mutta kun siihen tottuu niin hyvä se on.

Itselläni käsi puutui jopa alle 50 kilsan tasaisessa ajossa mutta Throttle Rocker muutti kaiken. Sen avulla on helppo ottaa erilaisia otteita tangosta ja mikä parasta-opin olemaan puristamatta liikaa. Suosittelen!

Kai se on tuollainen hankittava, vaikkei käsi mitenkään kummemin väsy. Alku keväästä voi olla jotain pientä, mutta kunh tottuu menoon, niin eipä ole väsymistä sen kummemin tuntunut.

Itsekin tuohon härpäkkeeseen tottunut...ok laite.

Onko kukaan mennyt astetta pidemmälle, eli Throttlemeisteriin?
*kliks*

Back