• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rangaistus kypärättä ajosta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Urkki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Veikkaan miesten rangaistuksen olevan 5 vuotta keinutuolia ja munat valtiolle. Naisten rangaistuksista en tiedä.

Kypara on paassa!    
biggrin.gif
No ei, liittämässäsi kuvassakin kypärä on päällä!

Minä en koskaan laita kypärää päähän vaan aina pään kypärään.

On noi suomen kielen paikallissijat niin vaikeita... maistuuko makkara Jormalle vai jormalta??? Pieksitkö vaimoasi hotellissa vai hotellilla...

Voihan siella varikolla ajaa nain:

50-cent-400x303.jpg

Kypara on paassa!    
biggrin.gif
Ton jampan kannattas jättää auringonotto vähän vähemmälle
smile_org.gif
Joskus vanhoina hyvinä aikoina ku meikä kävi vielä peruskoulua ja markat toimi valuuttana niin sanktio oli 140 rahaa!näin väitti kyttä joka syynäs koulun pihalla meidän mopoja kun näki jannun tulevan soliferilla koulun urheilukentältä hidasta kävelyvauhtia muiden kävelijöiden kanssa!kyttä huus kun paloauto naama yhtä punasena että KYPÄRÄ PÄÄHÄN!!!!!vaarallinen tilannehan se toki oli!pelotti että kytän pää halkee kun huutaa
smile_org.gif

Muutaman kerran olen meinannut lähteä ajamaan pelkkä kypärähuppu päässä. En tahallaan vaan hajamielisyyttäni.
Kai kypärähuppu kiristää sen verran, että tuntuu kuin olisi kypärä päässä.

Kypara on paassa!    
biggrin.gif

On noi suomen kielen paikallissijat niin vaikeita... maistuuko makkara Jormalle vai jormalta??? Pieksitkö vaimoasi hotellissa vai hotellilla...
Kypara on paalla, kun se on kaynnissa. Helmet is on, when it's running. Helm is op, wanneer dit hardloop.

Ehka suomen kieli on vaikeamapaa kuin afrikaans tai englanti. Ainakin minulle.

Siis pitaisiko muka sanoa, etta paa on laitettu kyparaan eika painvastoin? Epailen...

U kan begin om te gee my raai aan, wanneer jou afrikaans is beter as jou fins. Ons het 'n deel?

Kyllä oli tyhmän näköistä kun joku enskapyörä meni ohi yöllä, pimeällä, kypärä kädessä viimeviikolla...

Kypara on paassa!    
biggrin.gif

Sulla taitaa olla se pää liian iso sinne kypärään kun noin kiristää ja ahistaa
kaboom.gif

Back