- Sijainti
- EP
Myyköhän nuita kukaan suomessa? Pitäs lähinnä pallo ruuvilla löytää.Kameran pohjaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sellaanen pallo jossa kait varttituuman kierre.Millaista ram kiinnikettä tarkoitat?Meillä töissä käytetään niitä suht paljon.
Minä en suosittele Warashousea kenellekkään jo idioottimaisen asiakaspalvelun vuoksi. Ehkä sitten jos on varma ettei takuuasioita tule. Tilasin puhkotun aquaboxin...
mikähän muuten oikeesti on tuo tullin raja?Tuolta jenkkilästä tuli tosi nopeesti eikä kuljetukset paljoa maksanu. http://www.mountguys.com/
Tullejahan noista ei mene jos ei innostu yli 150€ tilausta tekemään.
Alvi-raja oli muistaakseni jossain 50€ tietämillä.
Tullin raja 150€mikähän muuten oikeesti on tuo tullin raja?
kun on muistikuva et sitä oltas nostettu..
meinaan vaan ku vimexki itella rokotti tullit ja alvit 58,95 eurin paketista...
Maritim sekin vissiin oli, mutta jo viime kesänä sai ostella hyllystä näytekappaleita ja uusia osia tilattu. Valikoima oli jo silloin surkea.Espoon Suomenojalla, siinä ympyrän länsipuolella, oli joku veneilyliike jossa oli aika hyvä valikoima ko. palikoita joku vuosi sitten. Firman nimeä en kyllä enään muista.
Mää muusta tiedä mutta olen tuolta warehousesta tilannut mm. muutamaan otteeseen näitä RAMeja. On tullut nopeasti, oikeaa tavaraa, ilman mitään säätämistä.Minä en suosittele Warashousea kenellekkään jo idioottimaisen asiakaspalvelun vuoksi. Ehkä sitten jos on varma ettei takuuasioita tule. Tilasin puhkotun aquaboxin...
Zuhnu: Jospa vaan laitat listan rojuista etkä ala pitämään arpajaisia... Minäkin voisin tarvita jotakin em. aquaboxin kiinnitykseen.![]()