Itse olen pidemmän aikaa kaivannut Rakentelulle omaa osiota. Onhan meillä toi talli jossa voi kysellä asioita mutta hakusessa olisi enemmän paikka jossa ei niinkään esitetä kysymyksiä vaan ihmiset voisivat muiden iloksi laittaa kuvilla varusteluita ehjoite ihan pikku asioistakin, esim xenonien asennut, punosletkujen asennus jne jne...
Sekä omia projektipäiväkirjojaan kuvineen. Itse ainakin tykkään seurata tällasia + saattaisi hyvin purkaa noita toistuvia kysymyksiä jos heti löytyisi ohjeet miten ne xenonit tosiaan pyörään asennetaan.
Itselläni tulossa talvella katteiden vaihto, xenonit jne pyörään niin ajattelin dokumentoida sen koska itse olen täysin käsi tekniikassa niin siitä voi olla jollekkin muulle hyötyä jatkossa.
Tiivistetysty:
Foorumi osio joka sisältää.
-Projektipäiväkirjat
-Tee-se-itse ohjeet
-Pyörien-esittely (Jos niille on tehty jotain)
-Mahdollisimman paljon hyvin dokumentoitua ja kuvitettua juttua eri projekteista.
-Muita ehdotuksia?
Sekä omia projektipäiväkirjojaan kuvineen. Itse ainakin tykkään seurata tällasia + saattaisi hyvin purkaa noita toistuvia kysymyksiä jos heti löytyisi ohjeet miten ne xenonit tosiaan pyörään asennetaan.
Itselläni tulossa talvella katteiden vaihto, xenonit jne pyörään niin ajattelin dokumentoida sen koska itse olen täysin käsi tekniikassa niin siitä voi olla jollekkin muulle hyötyä jatkossa.
Tiivistetysty:
Foorumi osio joka sisältää.
-Projektipäiväkirjat
-Tee-se-itse ohjeet
-Pyörien-esittely (Jos niille on tehty jotain)
-Mahdollisimman paljon hyvin dokumentoitua ja kuvitettua juttua eri projekteista.
-Muita ehdotuksia?
mut katotaan jos innostuis.