Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erilaisuuden hyväksyminen tässä yksilöteollistuneessa maailmassa on hankalaa - nääs.Eikös näille arvon motoristeille ole vielä selvinnyt, että yhteistä nimittäjää ei motoristeille pärrälläajon lisäksi ole olemassakaan!!
Oikeastaan juuri noista syistä vaan ihmettelinkin että miksi tämä ketju näyttäisi olevan fiksattuna pysyväishaiheeksi, vaikka se pysyisi epäilemättä listan yläpäässä muutenkin? Jotenkin se ainakin minusta näyttää hiukan hassulta tuossa Kikkoja -ketjun kaverina.sanoi:Tämä aihe on tyypillinen talviaihe. Jos vertaa esim. viime talven
filosofointeihin niin tämäkin pysyy aktiivisten listojen keskusteluiden
yläpäässä vain ja ainoastaan siksi, kun muita yhtä aktiivisia
aiheita, jotka olisivat yhtä kiinnostavia, ei ole. Kannattaa antaa
aiheiden elää omaa elämäänsä ja jos jotkut aiheet eivät
todellakaan kiinnosta niin eihän niitä ole välttämättä luettava.
Erilaisuuden hyväksyminen tässä tasapäistyneessä demariteollisuudessa on vielä hankalampaa - nääs nääs.sanoi:Erilaisuuden hyväksyminen tässä yksilöteollistuneessa maailmassa on hankalaa - nääs.
![]()
Aihe on fiksattuna pysyväisaiheeksi aloitusviestin informaation vuoksi. Alkuperäinen informaatio on ajankohtainen vaikka talvi joskus loppuisikin.miksi tämä ketju näyttäisi olevan fiksattuna pysyväishaiheeksi, vaikka se pysyisi epäilemättä listan yläpäässä muutenkin?
Muutetaanko tämän otsikko toiseksi ja kopioidaan alkuperäisen viestin sisältö ja pinnataan se?Tietty tämän olisi voinut lukita samalla, mutta sitten olisimme saaneet perustella sitä miksi aihe on lukittu. Ei mikään ole koskaan ikinä hyvin, ei.
Juuei tarvi mun mielestä. Mä vaan esitin tavan, jolla saattais olla lähes kaikki tyytyväisiäen ihan ymmärrä miksi keskustelu pinnatuissa aiheissa pitäisi evätä?
Kiihkottomasti kerron, että Tampereen .orgilaiset olivat ennen vuoden 2003 joulua järkkäämässä pikku tapaamista, jossa tarkoitus oli vetää ihan vain kahvia ja pipareita.
Homma kaatui osanottajien puutteeseen.
Mutta se varmaan johtuikin siitä, että meillä täällä Tampereella ollaan vähän tämmösiä.![]()
Juu, ihmisillä on kumma taipumus katsoa kierroon, mikäli toinen kieltäytyy juomasta, itsekin olen lienee moiseen syyllistynyt.Itseasiassa on käynyt niinkin että on otettu itteensä kun mä oon selvinpäin: "mikä ihmeen kyttä sä oot kun et juo?". Melkeen on tappeluun joutunu sen takia.Se on kyllä niinkin että jos ite on selvänä kännisessä poppoossa niin kyllä sitä ei muut edes huomaa...
Mä olen aika usein huomannu kun oon selvinpäin ollu kännäävässä porukassa että kun niillä alkaa promillet nousta niin ne alkaa sitten vasta olee mun kanssa samalla aallonpituudella
Jari
Hyvä kommentti.Mä luin tän ketjun läpi ja tuli mieleen....
Luuletteko, että tuo teidän keskustelunne taso on sitä, mitä ketjun aloittaja tarkoitti puheenaiheeksi....
Mun mielestä pilasitte hyvän asian....
Juttu meni henkilökohtaisuuksiin ja foorumin tason arvosteluun.
itse asia jäi unholaan, mua ainakin keljuttais jos olisin aloittanut ketjun ja se menis tällaseks....
P.s aloittaja oli suvaitsevainen...