Et ole vanhanaikainen vaan tietämätön ja putkinäköinen. Molemmista heikkouksista on mahdollista päästä eroon jos haluaa, aivan kuten aineista tai alkoholistakin -tosin, käsitykseni mukaan tietämättömyys on vielä pahempi addiktio kuin heroiini, koska niin perin harva pitkänkään tietämättömyyden jälkeen on valmis katsomaan peiliin ja näkemään omaa vajavaisuuttaan ja sitä että vois ehkä tehdä jotain... näin siitäkin huolimatta että nykyaikana tiedon hankkiminen on helpompaa kuin koskaan.Olen kai vanhanaikainen, mutta mielestäni juopot ja narkomaanit on aivan eri kastia. Eikä tarvinne mainita kumpaa pidän alhaisempana ja sellaisena ihmisryhmänä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä.
Minun nähdäkseni ei kellään -ei sinulla eikä minulla yhtään sen paremmin- ole varaa halveksia toista ihmistä tämän taustojen perusteella tai niistä huolimatta, kukaan ei ole niin hyvä ja särmä jätkä.
Aloitusviestissä haettiin ensisijaisesti aineista (päihteistä, joihin alkoholikin kuuluu) eroon päässeitä halukkaita eräänlaiseen tukiryhmä-periaatteella toimivaan kerhoon. Halveksimiselle voi avata ihan oman threadin jos on tarvetta enemmänkin julistaa omaa näkemystään (tosin aiheesta taitaa löytyä joku vanhakin threadi, ei muuta ku sinne vaan mellastamaan).
Edit: poistettu kommentti joka perustui omaan luetun ymmärtämättömyyteen...