Sepäs siinä, kun myrkkyähän se onkinEn tiedä mitä myrkkyä siinä oli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sepäs siinä, kun myrkkyähän se onkinEn tiedä mitä myrkkyä siinä oli
Tiettyhän sitä voi ohittaa sen edellä menevän ja voidella sen keulan ja tuulilasin säätämällä scott oilerin syöttöä hiukan reippaammalle..Jatkossa sit suihkupulloon jämäkkää pesunestettä ja pullo mopon kylkeen mukaan.. Valoissa sit ajaa tuollaisen kuspään viereen ja ruikkaa sivulasiin vastaavat päästöt![]()
Voishan siihen pulloon tietty jotain hauskempaakin laittaa![]()
Meinasin kommentoida samaa, mutta ehdittiin ensin...Kuinkahan moni täällä mäkättävistä (talvisin) autoilevista motoristeistä kuikkii peilistä taakse että onko siellä ketään ennen kuin pesee tuulilasia?
Joo.Oliko nyt siis todella niin että minä olin se urpo joka ajelin liian lähellä edellä ajavaa autoa jonossa joka mateli kävelyvauhtia?
Aivan samaa mieltä asiastaTarkoituksellinen myrkyllisen aineen roiskiminen toisen silmiin on nähdäkseni verrattavissa helpostikin nyrkiniskuun tai tuuppimiseen. Ei löydy hirveästi ymmärrystä minulta.
Tuossahan oli sinulle jo muutama valmiiksi sovellettu toimintamalli jos ymmärrys loppuu...Offtopicciisi, tuulilasin pesemisestä ei seuraa sanktiota tieliikennelain mukaan eikä se myöskään mielestäni ole mitenkään "oikeasti vaarallista". Vaarallisempaa on se että jättää lasin pesemättä ja sitten auringon heijastuessa paskasta ajelee sokkona vanhalla muistilla menemään. Ilmeisesti pitäisi ostaa avokypärä ja ajaa ilman laseja (Kuka näin menettelee toistuvasti vaikkapa moottoritienopeuksissa? b1200?) että pystyisin ymmärtämään vaarallisuuden. Myös turvaväliä voi miettiä, onkohan se mahdollisesti riittävä jos sieltä autosta ruiskuaa suoraan silmiin pesunesteet?
Täältä voisi pienellä vaivalla kerätä oman alueellisen "Yhyy, autoilija kiufii felväfti tahallaan pientä motoviftiä" viestejä joissa ainoa kiusaantuminen on tapahtunut kypärän sisässä. Onhan ymmärrettävää jos tulee esimerkiksi Kainuusta ajamaan Kehä 1:n päästä päähän ruuhka-aikaan niin saattaahan siinä kohdata muutaman tuntemattoman kanssakulkijan enemmän kuin esimerkiksi Paltamo - Ristijärvi välillä. Etenkin kun tuntemattomat eivät ensinnäkään tervehdi ja saattavat pestä tuulilasia satunnaisesti niin kyllähän se on jo selkeää kiusantekoa. Kannattaa katsoa Kummelin Teiden Ritari sketsejä niin ehkä ymmärtää huumorin avustamana mistä tässäkin perimmiltään on kyse.
Autolla ajaessani ruiskin lasinpesijöillä perseessäroikkujia jos eivät muuten tajua jättää väliä tai painua ohi. Ei ole mitään syytä "kunnioittaa" kilometritolkulla metrin päässä takapuskurista roikkuvaa verkkarimotoristia tai tunig-teroa ja olla ruiskimatta. Hyvällä tuurilla semmoinen vielä hermostuu ja painuu (motoristi keula pystyssä) ylinopeutta ohi ja vieläpä tutkarysään. Kyllä silloin pieni ihminen kotilossa nauttii. Meinaan on siihen ihan taloudellisetkin perusteet, jos joku ajaa rönttäni perään niin se kulkupeli menee varmana lunastukseen ja en saa siitä niin paljon rahaa että voisin hommata käyttöarvoltaan vastaavan ajokin tilalle. Joten tästä johtuen häädän mielelläni aivan perseessäni pitkiä matkoja roikkuvat paviaanit muualle että pystyn tulevaisuudessakin hyödyntämään ajopelini minulle tarjoamia edullisia ja mukavia kilometrejä.
En potki autoja - On todennäköistä kuitenkin, että puolustan itseäni ja omaisuuttani.
Jos potkisin autoja ohittaessani - eikö niiden täytyisi taas päästä uudelleen eteeni roiskimaan sitä vettä. En muista koska auto olisi ohittanut minua, kun liikun moottoripyörällä.
Vahingoistahan en halunnut sen enempää rangaista (vaikka torven soittaminen & keskisormi voi vähän herättää ajattelemaan mitä tuli tehtyä), joten voinko olettaa että kannatat siis seuraavaa mallia: Saat provosoida ja häiriköidä - jos toinen osapuoli provosoituu, saa hän puolestasi kuolla ?
Niin just. Aina sattuu ja tapahtuu. Ei ruveta liian hienohelmoiksi ettei jäisi ihan ajamatta.Tulipas yllättävän paljon kommentteja mitättömästä asiasta - ja sehän on aina hyvä kun on mielipiteitä ja kommentoitavaa. Keep on![]()
No nää perseessä roikkujathan vasta perseestä onkin, vitun kiva ku vetäsee vaikka 80 rajoituksella voimakkaan jarrutuksen hätätilanteessa ja kaveri takana ei ehdi reagoimaan.Mulle on ainakin yks lysti lentääkö pesunesteet visiiriin. Putsaantuuhan ainakin tsetse-kärpäset pois. Tosin hyvin huonosti jos ei ala vielä itse pyyhkimään. Joo, turhaa vetäistä hernettä nenään jokaisesta vastoinkäymisestä liikenteessä. Meikäläistä ottaa pattiin enemmänkin liikenteessä noi kiilaajat/peittelijät. Henk. koht. ei ainakaan harmitä nää paljon puhutut perseessä roikkujat.
Jos roikkuu, niin sit roikkuu. Jos ei huvita mennä ohi, niin sit ei huvita. Sillä siisti.
Moottoripyöräily on stressinpoistoa! Joku tekee sen ajosta nautiskellen, joku kaikista muista purnaten ja kiukkuaan purkaen. Pääasia et ajon jälkeen on mukavan huojentunut olo ja elämä hymyilee.Jos keräisi mopoilijan listan kaikista liikenteen vitutuksen aiheista, joita tällä palstalla on eteen tullut, niin huomaisi mopoilun olevan aivan:tä. Ja kaikki tietty jonkun muun syytä kun minun. :itkuhymiö:![]()
Miksi ajaa mopolla jos kaikista maailman epäkohdista pitää vetää kauheat mutterit? Minusta tämä on hauskaa vaikka välillä tulee silmille kaikennäköistä lepakosta pesuliemeen.![]()