Olisin todella kiinnostunut koittamaa radalle (alastarolle) ajoa ku en ole ikinä ollut, mutta kertokaapas kokokeneemmat et miten sinne pääsee? Täytyykö mun olla tosa mp.org jäsen maksuinee päivinee ja sit porukalla alastarolle? Mitä siellä ajo maksaa, kuinka kauan, millaisia vakuutuksia kannattaa ottaa radalle???
Mitä vähän olen nopeasti selaillu näitä muita keskustelupalstoja ni porukat puhuu jostain ajoratakoulutuksesta vai mikä lie onkaa, et onks se joku pakolline juttu ettei sinne radal pääsekkää muute vaa omaa tahtii perseilemää?
Pyörä on iha kaikin puolin vakio Honda CBR 600RR (2009 vm.) jos se vaikuttaa jotenki näihin ``bisneksii``(?)
Kiitokset avusta ja vastauksista!
-Rookie
Mitä vähän olen nopeasti selaillu näitä muita keskustelupalstoja ni porukat puhuu jostain ajoratakoulutuksesta vai mikä lie onkaa, et onks se joku pakolline juttu ettei sinne radal pääsekkää muute vaa omaa tahtii perseilemää?
Pyörä on iha kaikin puolin vakio Honda CBR 600RR (2009 vm.) jos se vaikuttaa jotenki näihin ``bisneksii``(?)
Kiitokset avusta ja vastauksista!
-Rookie

Sulla pitää olla selkeet, ennakoitavat ajolinjat missä ajat koska muuten voipi tulla ruumiita joko radalla tai selkäsauna varikolla jos joku ratakettu vetää lepikkoon kun sä poukkoilet miten sattuu radalla.