• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Racing-ajosaappaat

Kyllä menee, mutta kuten koitin tuossa ilmaista, niin nilkka toipuu aika nopeasti kovastakin vääntymisestä. Toisin kuin siitä, jos nilkan läpi menee mukava möntti metallia.
Mulla kesti 1.5 vuotta ennen kun toipui kunnolla highsiderista. Vuodenkaan päästä ei pystynyt juoksemaan kuin 4-5km lenkin. Alkoi särkeä niin penteleesti ja liikerata oli vajaa.  

Nykyään jalka alkaa toimia, naksuilee vaan ikävästi pidemmän lenkin jälkeen. Nyt taas kunto rajoittaa...
Vähän sama pelko.. 8kk mennyt, eikä juoksemista uskalla edes yrittää vielä
sad_orig.gif
V*tuttaa kun on tottunut kunnostaan huolehtimaan nimenomaan juoksemalla.

Mites nuo Puman 1000 -malliset buutsit? Ainakin näkee lehdissä paljon kuskeilla. Vielä kokemuksia kellään? Tosi hienon näköset mun mielestä.

Kyllä menee, mutta kuten koitin tuossa ilmaista, niin nilkka toipuu aika nopeasti kovastakin vääntymisestä. Toisin kuin siitä, jos nilkan läpi menee mukava möntti metallia.
Mulla kesti 1.5 vuotta ennen kun toipui kunnolla highsiderista. Vuodenkaan päästä ei pystynyt juoksemaan kuin 4-5km lenkin. Alkoi särkeä niin penteleesti ja liikerata oli vajaa.

Nykyään jalka alkaa toimia, naksuilee vaan ikävästi pidemmän lenkin jälkeen. Nyt taas kunto rajoittaa...
Vähän sama pelko.. 8kk mennyt, eikä juoksemista uskalla edes yrittää vielä
sad_orig.gif
V*tuttaa kun on tottunut kunnostaan huolehtimaan nimenomaan juoksemalla.

Kipuilua ei kannattaisi pelästyä kun se koipi alkaa toipumaan. Päin vastoin, kyllähän ne arpikudokset siellä huutaa, mutta jos alkaa vain venaamaan että esim. juoksu ei sattuisi, niin ei se koskaan parane kunnolla / jää jäykäksi. Tietenkin perus järjenkäyttö on sallittua, mut kyllä mullakin vielä vuoden jälkeen tunsi että nilkka on joskus pyörähtänyt huolellisesti. Ei se kuitenkaan menoa kauaa haitannut.

Suosittelen kyllä kunnollista nilkkatukea jos palloilulajeja tms. harrastaa. Lenkillä en ole tarvinnut.

Aiheesta on netti pullollaan tarinaa, dr. google kertoo hoidon
smile_org.gif

Mites nuo Puman 1000 -malliset buutsit? Ainakin näkee lehdissä paljon kuskeilla. Vielä kokemuksia kellään? Tosi hienon näköset mun mielestä.
Oli uusimmas BIKE:ssä jotain juttua et joltain osin ei suojaa täysin nuo uudet
Pumat.Helkkarin hienot kylläkin.Itse kerkesin ostaan alppitähdet viikkoa ennen ennenkö luin et pumakin on alkanut valmistaan moisia.Mut eikös jutun juuri ollut kumminkin et millä yhdistyis gore mono+racing saapas?Eli siinä koiteaan pysyä?

Oli uusimmas BIKE:ssä jotain juttua et joltain osin ei suojaa täysin nuo uudet
Pumat.Helkkarin hienot kylläkin.Itse kerkesin ostaan alppitähdet viikkoa ennen ennenkö luin et pumakin on alkanut valmistaan moisia.Mut eikös jutun juuri ollut kumminkin et millä yhdistyis gore mono+racing saapas?Eli siinä koiteaan pysyä?
Jutussa mainittiin, että kantapään yllä on puuttellinen suojaus akillesjänteen kohdilla. Onko se sen parempi sitten muissakaan saappaissa?

Maahantuoja on gearzone, joiden sivuilta ei hintaa tai muutakaan infoa ole. Ei myöskään jälleenmyyjien sivuilla. Ikävä juttu. Itse hommaan tod.näk tällaiset tai Oxtar t.c.s Evo Replicat.

en lukenut kuin otsikon joten meni ohi tuo gorejuttu. Ja racing-saappaista otsikossa puhutaan.

puman kenkiä näytti olevan Oulussa ainakin Motormanin hyllyssä... hinnat samaa tasoa ku astars..

Kävin tänään hakemassa postista noi Oxtar goret ja on ihan mukavan tuntuiset jalassa, vaikka ei ole viellä muovaantunut omaan räpylään joka on mallia leveä. Koko oli sama siro 44 kuin normi tossuissakin.
mc-scatterilta -> postiin 206,35€
thumbs-up.gif

Kävin tänään hakemassa postista noi Oxtar goret ja on ihan mukavan tuntuiset jalassa, vaikka ei ole viellä muovaantunut omaan räpylään joka on mallia leveä. Koko oli sama siro 44 kuin normi tossuissakin.
mc-scatterilta -> postiin 206,35€
thumbs-up.gif
Itse ostin kanssa samaiset kengät ja sopivat jalkaan HYVIN! Itsellä koko oli sama kuin siviili kengissä.
200€ liikkeestä mukaan.
thumbs-up.gif

Back