• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Raahen 1/4 maili moottoripyörille 28.6.2008 Raahes

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JKN
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voiko tuolla ajaa, vaikka ei olis ennakkoon ilmoittautunut?
Olis kaksi suzukia tulossa, kaveri turbolla ja minä vaparilla...  
062802moto_prv.gif
+1 honda tulee seuraamaan suzukien ajoa =)

Muistaako kukaan muu nähneensä jossain jotain linja-auto kyyti hommia raahesta lentokentälle?
Olis muutama kaveri festareilta tulossa kattoon kiihyttelyä ja kyytiä olivat vailla.
Jos löydätte aikatauluja, niin iiiiso kiitos
bowdown.gif

Tilasin lauantaille +19 ja poutaa, välillä aurinko pilkistää. Tovottavasti viesti meni sää herralle perille  
thumbs-up.gif
Pahoittelen, mutta nyt on säässä ihan pieniä toimitusvaikeuksia. Käykö +14, poutaa ja auringon pilkistys?

Minulle käy. Huomenna kattomaan.
Minä kyllä maksoin tuosta +19 asteesta  
mad.gif

Jos pistettäis riita puoliksi ja otetaan +16,5 astetta ja 1/4 aurinkoa  
cool.gif
Taitaa onnistua tuo 16,5 ja pikkasen aurinkoa kaupan päälle 
cool.gif

Jep, täältä haapavedeltä pitää kans lähtä kahtoon miten jannut kiihyttää.
Pitää ottaa digivideokamera mukaan niin katella sitte myöhemminki lähtöjä.

Olipa hienosti onnistunut tapahtuma! Aurinko paistoi ja kaikki pysyi pyörilläpystyssä.

Itsekkin sain aikaiseksi 4 tasaista lähtöä, mikä lienee ensikertalaiselle ihan hyvin. Kaikki ajat 0,2 sekunnin sisään. Aika nyt ei kokonaiskilpailussa ollut häävi, mutta luokassani kolmas sija kuitenkin. Olen tyytyväinen! Nyt  
033102beer_1_prv.gif

Aika 12.512 ja nopeutta 166,67km/h

e: Sijoitus olikin kolmas, eikä neljäs niinku aluksi luulin
cool.gif

Kovaahan siellä mentiin. 9,4xx ajeli useampi pyörä ja loppunopeudetkin pyöri +250 tasossa.

Kuvia ja videoita kehiin, jos sellaisia löytyy.

Joo hauskaa oli
biggrin.gif
Eka kerta tätä lajia.. tuskin viimeinen.
Sentäs sen ekan eliminaattorin tuurilla vein melkeen 1 sek nopeampaa tonni-suzkaa vastaan
tounge.gif

Seuraava menikin keulimisen takia munilleen.

Terv. musta punainen 954rr paras aika 10.601s 216km/h

juu ekaa kertaa itse tämmöisissä kinkereissä.

Hieno tapahtuma!

Tulospalvelu oli kyllä esimerkillisen hyvä - sms detskuineen omaan puhelimeen vedon jälkeen.

Tätä lisää....

E: 10.040s/1.851s/238.73km/h

Oli kyllä pirun hyvin rullaava ja muutenikin muvakat kisat.
Ainoa mikä v#¤*taa on se, että vaimolla on nopeampi pyörä ku mulla.
Eikä voi kuskiakaan syyttää ku ite oon molemmat nyt testannut
sad_orig.gif

Oma päivän paras 9.411s / 255.14km/h / 60ft 1.678s. Oman luokan toinen, finaalilähtö tuli ryssittyä punavaloon vaikka kaikki mahdollisuudet olisi ollu tiukkaan kisaan pitkää ja matalaa Turbo-Banditia vastaan (ajoi 9.3xx).

Aivan erinomaisesti kaikin puolin järjestetty tapahtuma, iso käsi järjestäjille!

Joo, hyvät oli kisat näin turistinkin näkökulmasta.
062802jumpie_prv.gif

Tulihan tuota otettua videolle yli puolituntia pätkää.
Kovia aikoja jannut vetää.
bowdown.gif

Jälkikäteen jäi harmittaan ku ite ei muka uskaltanu lähtä kokeileen mitä aikoja ois saanu ysillä tempastua.Ehkä joskus vielä
lookaround_orig.gif

Jep, J.Pitkäaho voitti jälleen kunkkuluokan.  
062802moto_prv.gif

Hienoa  
062802jumpie_prv.gif

Itse kisassa näyttää edelleen monella ns. "kokeneellakin" kuskilla menevän pasmat sekasin...

Kuitenkin 1/4 milen kisoissa normaalisti ajetaan lajittelu ajan mukaan, sen jälkeen ollaan ainoastaan mies - miestä (naista) vastaa. Silloin voi ns. hitaammalla pyörällä ajavakin pudottaa nopeamman... ja yllättävän monesti käy niin  
inlove.gif

Ugh. Vilttiketju on puhunut  
bowdown.gif

Todella hyvin järjestetty kisat.
bowdown.gif
Neljä lajittelulähtöä + kisat. Ja kaikki meni sujuvasti ilman suurempia odotteluja.

Saldona meidän talouteen 1400cc luokan 3.sija ja mulla aivan armoton motskarikuume.
shaun.gif
Juhannuksena Kemorassa alkoi oireet, mutta nyt oireet vaan paheni. Huomenna pitänee soittaa ja kysellä yhdestä pyörästä... Nythän olen siis ilman pyörää, kun tuli tuota perheenlisäystä. Toivottavasti ens vuonna pääsen osallistumaan itsekkin taas kinkereihin.  
062802moto_prv.gif

Back