+1 honda tulee seuraamaan suzukien ajoa =)Voiko tuolla ajaa, vaikka ei olis ennakkoon ilmoittautunut?
Olis kaksi suzukia tulossa, kaveri turbolla ja minä vaparilla...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1 honda tulee seuraamaan suzukien ajoa =)Voiko tuolla ajaa, vaikka ei olis ennakkoon ilmoittautunut?
Muistaakseni 12.30 13.30 14.30 lähtee linja-autoasemalta kyyti lentokentälle ja tasatunnein vastaavasti paluukyyti takaisin kaupunkiin.Muistaako kukaan muu nähneensä jossain jotain linja-auto kyyti hommia raahesta lentokentälle?
Pahoittelen, mutta nyt on säässä ihan pieniä toimitusvaikeuksia. Käykö +14, poutaa ja auringon pilkistys?Tilasin lauantaille +19 ja poutaa, välillä aurinko pilkistää. Tovottavasti viesti meni sää herralle perille![]()
Minä kyllä maksoin tuosta +19 asteestaPahoittelen, mutta nyt on säässä ihan pieniä toimitusvaikeuksia. Käykö +14, poutaa ja auringon pilkistys?Tilasin lauantaille +19 ja poutaa, välillä aurinko pilkistää. Tovottavasti viesti meni sää herralle perille![]()
Minulle käy. Huomenna kattomaan.
Taitaa onnistua tuo 16,5 ja pikkasen aurinkoa kaupan päälleMinä kyllä maksoin tuosta +19 asteestaPahoittelen, mutta nyt on säässä ihan pieniä toimitusvaikeuksia. Käykö +14, poutaa ja auringon pilkistys?Tilasin lauantaille +19 ja poutaa, välillä aurinko pilkistää. Tovottavasti viesti meni sää herralle perille![]()
Minulle käy. Huomenna kattomaan.![]()
Jos pistettäis riita puoliksi ja otetaan +16,5 astetta ja 1/4 aurinkoa![]()
saiskos sitä matskuu jotenkin muidenkin nähtäväksTulihan tuota otettua videolle yli puolituntia pätkää.
Tällä viikolla ois tarkoitus käydä siirtään tuo nauha kovalevylle.saiskos sitä matskuu jotenkin muidenkin nähtäväksTulihan tuota otettua videolle yli puolituntia pätkää.![]()
![]()
Jokos muuten Akilla ois videoita jossain jaossa?+1 honda tulee seuraamaan suzukien ajoa =)Voiko tuolla ajaa, vaikka ei olis ennakkoon ilmoittautunut?