• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

R6 suuttimien vaihto?!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kemkar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Haukipudas
Ostin R6 Yamahan(-00),johon on vaihdettu slipari(MIVV gp)ja k&n vapaavirtaussuodin,muttei suuttimia....onko välttämätön vaihtaa myös suuttimet vai voiko vakiosuuttimillakin pyörä toimia moitteettomasti/säätää toimimaan??En ole itse vielä pyörääni päässyt tyypittämään kun tuli tuo valkoinen mäski maahan
mad.gif
ni ei tietoo miten pelittää tienpäällä
buttrock.gif
mut kaasuun kyllä reagoi moitteetta...

Itselläni aikaisempiin pyöriin oli vaihdettu putki,suuttimet ja K&N....

nythän niitä ois talven aikana aikaa vaihdattaa ku ei tienpäälle pääse
sport05.gif

tänks etukäteen
062802jumpie_prv.gif

Heippa. Suosittelisin että vähän soppaa sais enemmän mopo saaha kun tuntuu että laihaksi käy tuo sinun mopen seos. Mulla on Vulcan 1500 ja tein siihen seuraavan hommelin ja se on osottautunut toimivaksi kun ole sillä on jo 30000 ajettu pakarien vaihdon jälkeen.
Se oli vakio vehje kun mulle tuli ja mittasin pakokaasutesterillä alkuperäiset arvot. Sitten vaihdoin avarammat putket ja pakokaasut kävi laihaksi. No Stormilta suuttimia ja 2.5 suuremmat tökkäsin mutta ei vielä orkkis arvoihin. 5 suuremmat ja ei vieläkään ja 7,5 ja näin päästiin samoihin arvoihin kuin tehdas. No aattelin että tämä kasvihuoneilmiö ei kyllä minun aiheuttama ole ja säädin arvot vähän alkuperäistä rikkaammalle. Suuttimet on 10,5 ja 12.5 suuremmat.
Hyvin toimii. Luulen että joltain jolla samanmoinen mope saat tarkat tiedot minkä kokoiset suuttimet tarvit? Tehon optimoimiseksi kannattaa säädättää penkissä. Toimivaksi kyllä minun mielestä sen saa ja seoksen kohalleen kun pienentää ilmaruuvia mutta tehot ei sitten sulla lisäänny.

Laihallahan toi käy, kaasaripeleihin en välttämättä K&N:ää laittais pelaa yleisesti paremmin vakiolla. Tehoissa häviää ajettavuudessa voittaa. Käy ajattaan penkissä jossain ja kato mitä sanoo.

Back