Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hah. Laitetaan nyt sitten tämäkin. Siinä 64 sivua keskustelua asiasta. Tuskin jokainen jenkkiomistaja väärässä voi ollaTota youtubee lukee herkkäuskoinen kansa kuin piru raamattua. Ikä korjaa uskomuksia.![]()
Vedit varmaan pykälän liikaa "rattilukosta", jolloin parkit jää päälle. Voi käydä melko helpostikin.HEI! käväsin paripäivää sit hakemassa itelleni R1 k7 ja on hyvin pelittänyt mutta en ole vielä saanut käsikirjaa kun lupasivat postissa sen lähettää. kävi nimittäin tässä juuri semmonen että pesin painepesurilla pyörän ja nyt se ei vittu starttaa! ei tule virtaa ollenkaan. missä syy? miten sen korjaan? miten penkki irroitetaan?
toivottavasti joku olis tässä nyt äkkiä vastaamassa kun rupee kylmähiki jo valumaan!![]()
njahas. sain vastauksen.. akku oli tyhjä kun eilen jätin jostain syystä takavalon palamaan.. miten ihmeessä se on mahdollista... asia hoidossa.![]()
sanoi:pesin painepesurilla pyörän ja nyt se ei vittu starttaa!
Järjen kanssa sitä voi ihan hyvin käyttää. Katteet ja tankin yms, ei se niitä vahingoita. Eri asia sitten tietenkin sohottaa sitä johonkin sulakeboksiin esimerkiksi..sanoi:pesin painepesurilla pyörän ja nyt se ei vittu starttaa!
Itse en pyöristä vielä pahemmin tiedä kun ensimmäinen pyörä tuli vasta hommattua. Liikkeessä vaan myyjä sanoi et älä sit pese pyörääs painepesurilla (ainakaan kovin läheltä), menee kuulemma vettä vääriin paikkoihin...
pitää paikkansa,itse kuulin saman kans paikalliselta yamaha kaupustelijaltaOff topic 07 rytköset on loppu suomesta ja osasta eurooppaa.
Tämmöisiä höpisi paikallinen yamaha diileri,tulee kuulemma alkukesästä lisää mutta nyt myydään ei oota.
2600 km oon kurvaillut mutten oo kulutusta kertaakaan mitannut mutta mittaan ja palaan aiheeseen..Ei taida olla -07 rykkösen omistajia liiemmin kirjautuneena foorumille vaikka laitteet on myyty loppuun.
Omallani pääsee 190km kaupunkia ympäri ennenkuin bensavalo syttyy.
Millainen kulutus muilla?