Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerrataan nyt vielä peruskysymykset, ettei mene puurot jaItse olen ollut urheilukaupassa myyjänä ja usein on vaikea havaita onko asiakas oikeasti ostamassa vai vaan ovelasti katselemassa:
välillä asiakas on todella kiinnostunut ja uhraat sille puoli tuntia kunnes sanoo "kunhan tässä katsellaan, palaillaan..." kun taas joskus toinen asiakas kyselee "onks tuota toista väriä" ja heti perään "pistä kaks".
Vuosia kun tuota pyörien potkiskelua seuraa niin väkisin tulee virhearviointeja eli potentiaalinen asiakas ei olekaan potentiaalinen asiakas ja toisinpäin.
Tämän ymmärtäneenä olen esim. viimeisimmän pyöräni R.M.Heinolta ostaessani maininnut heti pyörää kysyessäni että "minulla on markat lompakossa ja joku pyörä ostetaan lähiaikoina varmasti. Saisinko koeajaa tuota tuossa?" On rehellistä kertoa omista aikeistaan ja silloin viimeistään sinusta tulee asiakkaiden kuningas. Tai jos ei tule niin sitten saa täälläkin palstoilla haukkua mielin määrin.
Pitäis vähän ymmärtää että mp liikkeissä asiakkaita riittää kymmeniä ellei satoja päivässä ja on vaikea ennustaa onko joku tosiostaja vai ei. SUURIN OSA ON NIITÄ RENKAANPOTKIJOITA
Tämän minäkin allekirjoitan Espoon pisteen osalta.Niin, mutta siellä Heinolla ei kyllä myyjän asenne ollut kohdallaan, ei ollut mitään intoa tehdä kauppaa!
Voishan tuo kieliä "resurssien priorisoinnista"Huollon puolella en tee mitään muuta kun varaan talvisäilytyksen jos sitä tarvitsen. Pelkästään jo periaatteen tasolla kertoo jotain että miten voi kestää VIIKKO renkaanvaihdossa irtovanteelle?
Ja velotuksena vielä 39e ja selityksenä että oli vähän kiireitä.