• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

R.M Heino

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onhan ymmärrettävää, että jos on kiire saada tavaraa, on tuskallista odottaa, että se löytyy/toimitetaan.

Jos kesätytöt eivät tiedä miten jokin asia hoituu, se ei ole heidän vikansa, varsinkaan, jos yrittävät kuitenkin parhaansa mukaan toimittaa asiat. Työnopastuksessa on pikemminkin ollut puutteellisuuksia.
Jos kesätyöntekijällä ei ole alasta mitään aikaisempaa kokemusta, pitää työhönopastukseen tietenkin panostaa selvästi enemmän kuin jos on konkari kyseessä.

Mutta ovathan ne tytöt niin kauniita katseltavia, että sitä viipyy tiskillä ihan mielellään pidempäänkin. :rakastunut: :thumbup:

AXP sanoi:
Onhan ymmärrettävää, että jos on kiire saada tavaraa, on tuskallista odottaa, että se löytyy/toimitetaan.

Jos kesätytöt eivät tiedä miten jokin asia hoituu, se ei ole heidän vikansa, varsinkaan, jos yrittävät kuitenkin parhaansa mukaan toimittaa asiat. Työnopastuksessa on pikemminkin ollut puutteellisuuksia.
Jos kesätyöntekijällä ei ole alasta mitään aikaisempaa kokemusta, pitää työhönopastukseen tietenkin panostaa selvästi enemmän kuin jos on konkari kyseessä.

Mutta ovathan ne tytöt niin kauniita katseltavia, että sitä viipyy tiskillä ihan mielellään pidempäänkin. :rakastunut: :thumbup:

Wilhelm heitti aika oivan tuossa omassaan:D.

Tässä aiemmin moni koittanut tiukassa etukenossa "liemettää" varsinaista asiaa ja kääntynyt
sujuvasti puhumaan jostain ihan muusta.

1. Jos ihminen "haluaa"...... minkä perään moni kauppiaskin, ainakin lähtökohtaisesti tuntuu huutavan....
asioida myymälässä, silloin on jo peliä avattaessa siirretty "nettiostostaminen" muuksi kuin 1. vaihtoehdoksi.
Tähän saattaa myös olla monta perusteltua syytä, eikä luottokelvottomuus tai osaamattomuus
verkossa asioimisen suhteen välttämättä ole relevantteja syitä :D

2. Jos ihminen (asiakas) kävelee..... aivan sama meneekö Stockkan kempparihelvettiin, vai Heinolle.....
on hänellä oltava edes jonkinlainen varmuus siitä ettei...... aivan :thumbup:

Koko homma ole käytännössä kuin olisi asioimassa..... hieman väärässä putiikissa väärien asioiden kanssa :p.
......jos ymmärrätte mitä tarkoitan viittaamalla tuohon Wilhelmin heittoon :thumbup:.

Moni myös tuossa aiemmin jankuttaa "kiireestä saada tavaraa".

Ajalla on toki oma merkityksensä, mutta se taas riippuu.....
Pakkohan nykyisin on olla sen verran realistinen käsitys nykyisen kaupankäynnin realiteeteista.....
eli vaikka joka paikka "pursuaa tavaraa", tuntuu välillä että homma on puhdasta "tilausmyyntiä".....
ellet ole hakemassa maitoa ja leipää.

Toisaalta.... Mikä on se olennainen asia toimituksissa..... mikä tuntuu olevan täysin kadoksissa ?????

ILMOITETUN TOIMITUSAJAN PITÄMINEN !!!!!!! Öhh... Jos ylipäänsä sellaisen saa jollain konstilla
puristettua joltain.... vaikka myyjältä.... myymälässä :p.

Ei tässä nyt olla sen kummemmin Heinoa kivittämässä, osaa ne muutkin hölmöillä hartaudella.
Joku roti hommassa sentään pitää olla ja sitä lupa odottaa.... asiakkaankin.

...... ja kai tuo menee ihan raameihin joista "risuja / ruusuja" täälläkin jaetaan ?

Todella mukavaa kaupankäyntiä. Odottelen edelleenkin tarjousta moponvaihdosta, lupasivat kohta ottaa yhteyttä. Olen kohta 3v odottanut.

Mä en päässyt kyseisen tyypin kanssa edes "samalle viheriölle" välirahan kanssa....:D ...Rosenlundin kanssa tein kaupat nykyisestä pyörästä ja tavoittelin kyllä miestä nytkin mutta eipä alkanut näköjään lomaltaan tekemään kauppaa kanssani vaan pisti ton kaverin asialle.

Olen asioinut monta kertaa Heinon Espoon toimipisteessä ja aina on homma toiminut hyvin.
Ainoa miinus on liikkeen syrjäinen sijainti.

C-A-D sanoi:
Syrjäinen :) ? Sivistyneistöhän asuu täällä...

Just niin. Jos tätä vertaa Tampereen liikkeen sijaintiin niin täähän on ihan keskustassa :D

Asiallista palvelua olen pääsääntöisesti saanut ja viimeksi huoltotiskillä ihan kympin luokkaa palvelua vaikka kysyin vain neuvoja.

Heinäkuussa yhden mopon ostin Espoosta ja ensi viikolla renkaanvaihtoa ja etupään huoltoa. Nämä kaikki kohtuullisen sopivasti ja heinäkuun lopussa kun ehdin kaupan vääntää, tuli siihen tuhannen euron varustelahjukset kaupan päälle. En nyt ainakaan vielä moittimaan pääse, toisaalta on hyvä tietää mitä on tekemässä. Päättäkööt tai neuvotelkoot, käykö. Yhden Vantaalaisen firman oven suljin takanani myöskin heinäkuussa. Siellä loppui myymänhoitajalta kokonaisuuksien ymmärrys. Useampi kymppitonni tuli sinnekin vietyä, mutta ilmeisesti tulosta syntyy ilman meikäläistäkin, eli mitäpä sitä miettimään sen enempää. Sääli kuitenkin.

sajuwi sanoi:
Olen asioinut monta kertaa Heinon Espoon toimipisteessä ja aina on homma toiminut hyvin.
Ainoa miinus on liikkeen syrjäinen sijainti.

Toisaalta niitä harvoja liikkeitä, josta pääsee koeajolenkille helposti muillekin teille kuin johonkin kehälle tai liikennevaloihin käkkimään. Alustan ominaisuudet selviää helposti ryskyttelemällä Velskolan kautta.

Sähköposteihin vastaaminen tuntuu olevan kohtuu nihkeätä tässä(kin) liikkeessä.

Kyseessä RM Heino Tampere.

Aku313 sanoi:
Sähköposteihin vastaaminen tuntuu olevan kohtuu nihkeätä tässä(kin) liikkeessä.

Kyseessä RM Heino Tampere.

Erikoista, itse yleensä saanut vastaukset parin-kolmen tunnin varoajalla ainakin varuste/tarvike-puolelta. :blink:

Aku313 sanoi:
Ajoneuvomyynnin kanssa olen asioinut muutamaan otteeseen tänä kesänä.

Kyllä sieltäkin vastauksia tuli sillä myynti@ -osoitteella samalle päivälle ainakin huhti- touko- ja elokuussa. Henk.kohtaisilla saattaa muutn joskus kestää jos sattuu olemaan pois

Ok, pitää forwata maili tuohon myynti@ osoitteeseen.

Kyselin tarjousta suoraan ko henkilön mailiosoitteesta.

Nyt kyllä täytyy oikeasti kehua Tampereen Heinoa.
Ostin, tai siis oikeasti vaihdoin siellä vanhan pikkubemarini astetta isompaan, eli F700:seen.
Jaken kanssa kauppa tehtiin hyvässä hengessä.
Kauppaan sisältyi muutamien lisävarusteiden asennuksia ja Jakke informoi minua pitkin viikkoa aina missä mennään ja koska pyörä on noudettavissa.
Kun olin pyörää noutamassa, niin totesi vielä, että tekivät pyörään vuosihuollon veloituksetta, kun oli sen aika.
Samalla käytiin kaikki nippelit ja nappelit läpi. Tuppaa muuten nykyään unohtumaan aika monelta auto- ja pyöräkauppiaalta.
Kuullostaa hypetykseltä, mutta tähän ikään ja näihin kilometreihin, niin noin 50 autoa ja reilut 50 moottoripyörää omistaneena voin rehellisesti sanoa, että vastaavaa palvelua olen saanut vain Lexus Kaivokselasta.

Rosenlund teki minunkin kanssa edelliset pyöräkauppani, ja hoiti asiat todella hyvin. Eikä jättänyt pelkän spostin varaan kuten henkilö joka hoiti kontaktin minuun Jaken ollessa lomalla. Edellisen kaupan yhteydessä Jakke soitti muutaman kerran ja kauppaa tehtiin hyvässä hengessä molemmin puolin tinkien.....:) Ja kauppaan päästiin molempien ollessa tyytyväisiä. Siksi jäi vituttamaan kun nyt olisin halunnut tehdä taas kauppaa heidän kanssaan ja vain spostin kanssa keskustelin asioista. On aika tylsää veivata pyöränvaihtoa kun toinen osapuoli vain lähettää sähköpostin jossa sanoo että väliraha on x euroa, siihen vastaan että se ei johda kauppaan, niin tulee uusi posti jossa on nimellinen muutos välirahassa. Siinä vaiheessa oli jo halu tehdä kauppaa mennyt. Jos olisi tullut henkilökohtainen kontakti puhelimitse, olisi lopputulos saattanut olla toinen. Ei myöskään muuta vaihtoehtoista tuotetta tarjottu kaupan kohteeksi, hyvin samankaltainen ajopeli olisi (uusi) ollut hyllyssä heillä. Kysyin alun perin vaihtoa n. 1 tkm ajettuun esittelypyörään. Olinhan hyvin kiinnostunut ostamaan kyseisen pyörän koska tein aloitteen heille vaihtokaupasta, ja samalla asiakassuhteen jatkamisesta heidän kanssaan. :pissed:

Se vaan on niin että Suomessa asiakkuudenhallinta on monessa yrityksessä aika lapsenkengissään edelleen.

Tein Espoon Heinolla tänään pyöräkaupat, menen kyllä seuraavankin kerran jos sieltä sopiva löytyy. Ainoa ongelma mielestäni oli, että mopomyyjiä tuntuu olevan liian vähän, mun aikanani tehtiin kauppaa ainakin kolmesta pyörästä ja kaikki joutuivat jonottamaan... Yllättävää näinä aikoina kun "vanhaa" pyöräliikettä tuntuu menevän nurin kuin heinää. Sain vaihdokista suunilleen sen mitä halusinkin ja ostoskohteen puutteet kirjattiin kauppakirjaan, joten uskoisin että niistäkin huolehdihtaan. Ellei, niin raportoin kyllä...

(Mulla kolmas pyöräkauppa Heinon kanssa, nyt 2 Espoosta ja 1 Lahdesta, pakko sanoa että Heinon kanssa asiointi on vaan helppoa verrattuna moneen muuhun. Faija asioinut Tampereen Heinolla ja sanonut samaa.)

Kahtena perättäisenä vuonna olen tehnyt pyöräkaupat Heinolla Espoossa. Kaupat ovat sujuneet mallikkaasti. :thumbup:
Huoltopalveluja olen käyttänyt monena vuonna useamman kerran ja palvelu on ollut erinomaista.
:jippikaijee:

s&s sanoi:
ostoskohteen puutteet kirjattiin kauppakirjaan, joten uskoisin että niistäkin huolehditaan. Ellei, niin raportoin kyllä...

Noh, nyt ostoskohteen puutteet on korjattu kauppakirjan mukaan... Lisäksi kaupan jälkeen tuli huomattua myös nypytysvika etujarrussa, minkä vuoksi vein pyörän huoltoon tsekattavaksi. Huollon kaverit todensivat ongelman, tutkivat mahdolliset syyt ja vika korjattiin annetun takuun piiriissä, tuloksena pyörässä uusi eturengas ja 2 kpl uusia jarrulevyjä. Koko homman aikana ei tullut mitään mutinaa, vaan pyörä hoidettiin kuntoon, aivan kuin tarkoituksena olisi ollut saada asiakas tyytyväiseksi? Sinällään hämmentävää kun olen joskus nuorna poikana tehnyt kauppaa myös sellaisten toimijoiden kanssa, jotka tilisiirron jälkeen aktiivisesti unohtivat mitä kauppakirjassa luki (onneksi tällä hetkellä nämä omat "tuttavani" ovat pääasiallisesti poistuneet markkinoilta).

Mitä tässä voi sanoa, Heino on kyllä ansainnut ainakin minun luottamukseni ja heidän kanssaan on helppo asioida jatkossakinn... Ja jatkoa varmasti seuraa :thumbup:

Back