• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Qualifier RR vs Supercorsa pro

Helou, en löytänyt aiemmista ketjuista varsinaisesti juuri tähän kysymykseen vastausta. Onko kokemuksia dunlopi qualifier rr renkuloista verrattuna dragon supercorsa pro street rata-ajossa? Pyörä on rekisterissä oleva k2 ja kadulla sillä tulee myös ajettua, mutta omiin kokemuksiin pohjautuen renkaiden katuajo-ominaisuudet ovat käytännössä merkityksettömiä. Olen tähän asti ajellut supercorsa pro street renkailla, mutta jotenkin perverssisti alkoi tuo dunlop kiinnostamaan ja tästä pitäisi kai päästä eroon(?). Vai sijoitanko suosiolla dragon supercorsa pro sc:n tai diablo supercorsaan? Onko näistä kokemuksia verrattuna street supercorsaan?

Dunlopeista ei ole kokemuksia, mutta supercorsan katu ja seosversioista (street vs. sc). Pidossa en ole huomannut mitään ihmeempiä eroja tämän tasoisella kuskilla, mutta street version kulutuskestävyys rata-ajossa on mulla ollut seosrenkaita huomattavasti heikompi. Millessä Pro Street etunen kesti miltei yhden päivän kun seoskumilla ajaa helposti 3-4 ratapäivää. Gikserissä mulla koko viime kesän seosrenkaita (SC2:sta, Bridgen BT002:sta) katuajossa(kin) ja pari, kolmetonnia niillä aja helposti suoraa tietä.

Pro Street etunen kesti miltei yhden päivän kun seoskumilla ajaa helposti 3-4 ratapäivää.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Gikserissä mulla koko viime kesän seosrenkaita (SC2:sta, Bridgen BT002:sta) katuajossa(kin) ja pari, kolmetonnia niillä aja helposti suoraa tietä.
Kuinka pitkästi porukat on seosrenkailla päässeet kadulla? Mulla on nyt alla 3 tonnia (pääasiassa kadulla) ajetut SuperCorsa Pro:t eikä niissä näy kulumisen merkkejä juuri lainkaan.

Diablo Corsan ensiasennusrenkaat taisi kestää jotain 8tkm eikä silloinkaan ollut sileä mutta reissua varten vaihdoin uudet alle.

Dunlopeista ei ole kokemuksia, mutta supercorsan katu ja seosversioista (street vs. sc). Pidossa en ole huomannut mitään ihmeempiä eroja tämän tasoisella kuskilla, mutta street version kulutuskestävyys rata-ajossa on mulla ollut seosrenkaita huomattavasti heikompi. Millessä Pro Street etunen kesti miltei yhden päivän kun seoskumilla ajaa helposti 3-4 ratapäivää. Gikserissä mulla koko viime kesän seosrenkaita (SC2:sta, Bridgen BT002:sta) katuajossa(kin) ja pari, kolmetonnia niillä aja helposti suoraa tietä.
Juupa, täytynee sitten jättää nuo dunlopit kauppaan ja miettiä niitä seosrenkuloita, jos se kestävyys on noin paljon parempaa luokkaa. Itellä alkoi kesän viimeisen ratapäivän lopulla edellisiltana vaihdettu takarengas näyttää entiseltä, tai ei sillä oikeen toista päivää ainakaan aja. Vähän liian nopeesti tuppaa menemään kun ei kuitenkaan vauhti päätä huimaa. Onko tietoa noista diablo supercorsan ja dragon supercorsan eroista? Ainakin diablo on kalliimpi...

Diablolla en oo vielä päässy ajamaan mut isot pojat on sanonu että se on huomattavasti Dragonia pehmeämpi

Juupa, täytynee sitten jättää nuo dunlopit kauppaan ja miettiä niitä seosrenkuloita, jos se kestävyys on noin paljon parempaa luokkaa. Itellä alkoi kesän viimeisen ratapäivän lopulla edellisiltana vaihdettu takarengas näyttää entiseltä, tai ei sillä oikeen toista päivää ainakaan aja. Vähän liian nopeesti tuppaa menemään kun ei kuitenkaan vauhti päätä huimaa. Onko tietoa noista diablo supercorsan ja dragon supercorsan eroista? Ainakin diablo on kalliimpi...
Lämppärit on sitten melkein ehdoton hankinta noiden seosrenkaiden seuraksi...

Lämppärit on sitten melkein ehdoton hankinta noiden seosrenkaiden seuraksi...
juu, sellaiset hankin tuossa joku aika sitten eikä nuo oo haitaks ollu noiden katukumien kanssakaan. Suosittelen kyllä kaikille jotka radalla käyvät jos vaan finanssipolitiikka antaa myöten.
Jep. Lämppärit maksaa ittensä nopsaa takaisin jos vähänkään enemmän käy ratailemassa... rinkulat kestää paljon kauemmin.

Back