• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Qstarz 818XT, racechrono ja epätarkka GPS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Telos
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
scuuba sanoi:
Raceboxia ei tarvi ladata?

Ristostelen sille kiinteän virran samaan tapaan kuin AIMille. Joo, ois tehtävissä ehkä luurille + gepsimokkulallekin, mutta se kombo on silti enempi säätöä vaativampi kuin yksi purkki joka lähtee yhdestä napista päälle ja sit voi siirtyä ajamaan.

Jos tuo Racebox osoittautuu jotenkin susivehkeeksi pidemmässä käytössä, niin sit pitää testata taas joku muu vimpain.

Taidan ite tänhetkisen saatavuuden yms vuoksi kallistua tuohon QStarzin 818GT tuon XGPS160 sijaan ku ei tuppaa saamaan muualta kuin jenkeistä.

Eikös amerikan joekin lähetä sen tänne rahaa vastaan? Pikavilkaisu Ebayhin näytti että hinnatkin jää alle 200€ kaikkine kuluineen, eli aika samoissa mitä muistelisin omasta EU-Britanniasta ostetusta maksaneeni. Ja on selkeästi tuon korkeamman hinnan arvoinen verrattuna Qstarziin.

Ghostrider sanoi:
Eikös amerikan joekin lähetä sen tänne rahaa vastaan? Pikavilkaisu Ebayhin näytti että hinnatkin jää alle 200€ kaikkine kuluineen, eli aika samoissa mitä muistelisin omasta EU-Britanniasta ostetusta maksaneeni. Ja on selkeästi tuon korkeamman hinnan arvoinen verrattuna Qstarziin.
Lähettää toki muttei kerkee ajoissa perille kovinkaan todennäköisesti + mitä luin review:tä ni Androidin kanssa jotain outoja toimivuusongelmia ilmeisesti.

Mulla pelkästään hyviä kokemuksia Qstarin mokkuloista. Eka oli 6v käytössä myin pois toimivana kun ostin AIM. Nyt toinen kesä x vuotta vanhalla eikä ongelmia. Epätarkkuudesta en tiedä, ei se AIM sen tarkemmin linjoja näyttänyt, näyttääkö Bemarin 20hz loggeri, en muista.

PrivateeR sanoi:
Lähettää toki muttei kerkee ajoissa perille kovinkaan todennäköisesti + mitä luin review:tä ni Androidin kanssa jotain outoja toimivuusongelmia ilmeisesti.

Itte tilasin viime talvena ebaysta, gps city jostai texasista oli myyjä, en tarkkaa toimitusaikaa muista mutta alle kaks viikkoa. Oli positiivinen yllätys sen puoleen. Vaikkei mulla kiire ollukkaa..
Android puhelimen kanssa oon nyt kesän käyttäny ongelmitta. Ja ei tarvinu nörtteillä mitään sen kaa...

cSnake sanoi:
Itte tilasin viime talvena ebaysta, gps city jostai texasista oli myyjä, en tarkkaa toimitusaikaa muista mutta alle kaks viikkoa. Oli positiivinen yllätys sen puoleen. Vaikkei mulla kiire ollukkaa..
Android puhelimen kanssa oon nyt kesän käyttäny ongelmitta. Ja ei tarvinu nörtteillä mitään sen kaa...
Okei. Saattaa tosiaan ne review mitä luin ni olla vanhalla firmwarella tms. En katsonut artikkelin päivämäärää, ilmeisesti alunperin toi xgps160 on tehty iPhonelle toimimaan, Android tuki tullut myöhemmin.

Sippe sanoi:
Kun tuolle XGPS160 kerran kysyntää, supremebikes ottaa valikoimiin vink vink.

Koska näitä olis odotettavissa? :grin:

Back