Ihan vain mielenkiinnosta kuinka paljon on porukat "rakentaneet" mopojaan talven aikana. ja onko hommat karannet käsistä.
Henkilökohtaisesti voin sanoa että allekirjoittaneella on mopo lähtenyt käsistä aivan totaalisesti, eilen ynnäsin hankinnat + ne hankinnat mitä vielä "pitää" saada. niin totesin että eihän tässä ole mitään järkeä.. itse alkuperäisessä mopossa ei ollu muuta vikaa kuin rajallinen kallistusvara, ja siitä se sitten alkoi.
ja päätyi siihen et ois voinu ostaa uuden rata mopon.... voihan
noo sellasta sattuu. Mulla on tosin ollut aina sellainen tarve duunailla hieman, et ei satu samanlaista mopotinta vastaan tulemaan.. jo tossa viime syksynä meinasin ducatin ostaa niin oisin hei kärrännyt sen kaupasta Faw iin maalattavaksi, mut sit päätin tehä roksusta hieman omanlaisenin mopon.. ja siitähän sitten se lähti
kyseessähän oli siis kesän ajettu rocketti, mitä tässä tuunailtiin, ihan vaan pikkasen
Henkilökohtaisesti voin sanoa että allekirjoittaneella on mopo lähtenyt käsistä aivan totaalisesti, eilen ynnäsin hankinnat + ne hankinnat mitä vielä "pitää" saada. niin totesin että eihän tässä ole mitään järkeä.. itse alkuperäisessä mopossa ei ollu muuta vikaa kuin rajallinen kallistusvara, ja siitä se sitten alkoi.
ja päätyi siihen et ois voinu ostaa uuden rata mopon.... voihan
kyseessähän oli siis kesän ajettu rocketti, mitä tässä tuunailtiin, ihan vaan pikkasen