</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>
Siteeraus (NesteHukka @ Kesä. 02 2002,11:01)</td></tr><tr><td id="QUOTE">*snip*
Niihin vähäisiin ajokilometreihin, tunnen muutamia henkilöitä joille se 1400km/vuosi voi olla täysin realistinen. Nämä on sellaisia "minäkin olisin ihan oikea motoristi, jos minulla olisi aikaa"- hemmoja. Yleensä näille on yhteistä suhteellisen vanha pyörä, jolla on erittäin vähän ajettu, ja se on erittäin hyvässä kunnossa. Se tosin näkyy myös päälle!
Yhteistä on usein myös se, että vaimo ei ole tippaakaan kiinnostunut moottoripyöräilystä, ja tykkää, että tohvelisankari on viikonloput kotona.
*snip*[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Mielestäni ihan realistista on 2500...7500km/vuosi. 10 vuotta vanha 50tkm ajettu pyörä ei minulla herätä minkäänlaisia epäilyksiä. Taidan sitten olla kyllä melko sinisilmäinen...
Minulla on kaveri, jolle on tärkeää näprätä pyörien parissa. Vuodessa kilometrejä tulee jotain 1000, jollei pidempää reissua osu kesälle. Tämä kaveri taitaa olla vaarallinen pyörien väärinkäyttäjä. Ja pyöränä ZX-12R, ettei siitäkään ole kiinni. Toisella kaverilla taas ZZR saa asfalttia yli kymppitonnin vuodessa.
No, pyörän iän/kilometrit kuitenkin voi nähdä koneen lisäksi esimerkiksi kahvakumeista ja kaikesta muusta pienestä. Eikä mielestäni moottorin ja rungon iällä ja kilometreillä ole paljonkaan merkitystä kunhan ne toimivat hyvin. Omistajan huolenpidosta riippuen kaksi saman ikäistä ja mallista 30tkm ajettua pyörää voivat olla ihan erilaiset.
...jaa minäkö tohvelisankari