• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörien äänet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Biker boy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Pyörien äänet - Missä on siisteimmät äänet?

• Honda

Ääniä: 0 0,0%
  • Yamaha

• Suzuki

• Kawasaki

• Ducati

• Harley Davidson

• Triumph

• Aprilia

• BMW

• Joku muu, mikä?

Ääniä: 1 100,0%

• Ääniä yhteensä
    1
kyllä kawan murina on hienoimman kuuloinen.esim motogp pyöristä kawassa oli ehdottomasti parhaat äänet,uus konehan on kai sillä "big-bang" sytkällä varustettu niinku muutkin....
confused_orig.gif

Eka oikea pratkani eli jytari mallia -72 piti kylla helvetillista mekkalaa, ainakin naapuruston mielesta
crazy.gif

Musiikkiahan se minun korville oli...
tounge.gif

Kyllä se on tuommonen 1 pyttynen 2-tahti custom, max 125 cm3
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Isoissa twinwissä on munaa, mutta niin on isoissa rivinelkuissakin... Pörinä yleensäkin on musiikkia korville.

Ehdottomasti "singer" elikkäs rivi nelkku. Ihan rupee mopo keuliin kun runttaa jengat yli 10rmp.
biggrin.gif

own the racetrack!

Kyllä mun mielestä parhaat äänet lähtee V2 koneista. Merkillä sinänsä ei ole väliä, mutta vedin kotiipäin ja äänesti Ducatia. Ja yleisesti ottaen Ducati ja muhkeat äänet liitetää yhteen.

Olen tietysti kovin puolueellinen, mutta poikittaisen BMW-rivinelosen äänet kuulostavat hienoilta vaimeudestaan huolimatta. Harvoin tulee sopivaa tilaisuutta todeta Buimurin sopivuus itselleen
inlove.gif

On varmaan koklattava jotain ahdettua peliä tämän mahtavan tehohlähteen jälkeen
confused_orig.gif

Kyllä twinien murina on kaikkein lähellä sydäntä(sporttien,customeissa ihme papatus), mutta ei korkealla ujeltavaa nelikkoa voi ruman kuuloiseksi haukkua...

No kotiinpäin vedin äänestyksessä
buttrock.gif

Mutta olen saanut kuulla monien entisöityjen sotaratsujen pylväsvälimoottorienkin ääntä.. on se sekin melko munakasta mekkalaa..

Aivan minkä tahansa prätkän ääni on aivan selvä kevään merkki, Odotan innolla ensimmäisiä papatuksia.
062802moto_prv.gif

Back