Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itte ostin/tuotatin parivuotta sitten pyörän heidän kautta.. Belcarin ukko( olisko ollut sakari nimeltään) etsi mulle mieleisen pelin, laitto useempia ehdotuksia kuvien ja tietojen kanssa, tietoja sekä pyörästä että myyjästä. Ei ollu ku valkata mieleisensäOnko jollain kokoemuksia firmasta Belcar, tuleeko pyörä perille ?
Hyötyä etenkin japanintuonteihin, ei kyykkä ja muissa sporteissa ole kuin kilometreissä. Ne ovat saksanpeleihin verrattuna puolet vähemmän, noin yleensä. Suurin hyöty rahallisesti, mitä olen itse katsellut, on isoissa custom/matkapyörissä.Melko haasteellista alkaa olla rahallisen hyödyn saaminen tuontipyörällä. Jos hakusessa on jokin harvinaisempi malli niin valikoima saattaa saksan suunnalla parempi.
Tarrakilpi suomesta.Kiitos kommenteista. Ostin pyörän ko. firman kautta. Pyörä on toimitettu Belgiaan kaverin talliin. Tarkoituksena on läheteä kesällä kiertelemään sillä Eurooppaa.
Pyörä pitäisi laittaa Hollannin vientirekisteriin (ostettu Hollannin puolelta) ja rekisteröinnistä on kuukausi ajoaikaa. Olisiko jollain antaa vinkkiä miten se käytännössä tapahtuu. Mitä papereita ja minkälaiseen virastoon Hollannissa pitää paperit toimitaa/käydä. Kestääkö prosessi pitään vai saako homman hoideltua odottaessa.
Kysyin konttorilta tarrakilpeä. Suomesta pois viedessä sellaisen saa, mutta ei Hollannista Suomeen. Pitäisi saada vastaavanlainen kilpi Hollannista.Tarrakilpi suomesta.Kiitos kommenteista. Ostin pyörän ko. firman kautta. Pyörä on toimitettu Belgiaan kaverin talliin. Tarkoituksena on läheteä kesällä kiertelemään sillä Eurooppaa.
Pyörä pitäisi laittaa Hollannin vientirekisteriin (ostettu Hollannin puolelta) ja rekisteröinnistä on kuukausi ajoaikaa. Olisiko jollain antaa vinkkiä miten se käytännössä tapahtuu. Mitä papereita ja minkälaiseen virastoon Hollannissa pitää paperit toimitaa/käydä. Kestääkö prosessi pitään vai saako homman hoideltua odottaessa.
Olen selvitellyt asiaa, ilmeisesti ei ole muuta mahdolliuutta kuin mennä pyörän kanssa HOllantilaiselle katsastuskonttorille.Kysyin konttorilta tarrakilpeä. Suomesta pois viedessä sellaisen saa, mutta ei Hollannista Suomeen. Pitäisi saada vastaavanlainen kilpi Hollannista.Tarrakilpi suomesta.Kiitos kommenteista. Ostin pyörän ko. firman kautta. Pyörä on toimitettu Belgiaan kaverin talliin. Tarkoituksena on läheteä kesällä kiertelemään sillä Eurooppaa.
Juu, tuo on kiva kuulla. Itse meinaan kattelin tuon kautta myös pyörää.Itte ostin/tuotatin parivuotta sitten pyörän heidän kautta.. Belcarin ukko( olisko ollut sakari nimeltään) etsi mulle mieleisen pelin, laitto useempia ehdotuksia kuvien ja tietojen kanssa, tietoja sekä pyörästä että myyjästä. Ei ollu ku valkata mieleisensäOnko jollain kokoemuksia firmasta Belcar, tuleeko pyörä perille ?![]()
Oma pyörä löytyi paikallisesta suzukin merkkiliikkeestä ja jonkunnäkönen huoto/takuu kuului kauppaan.. Kaupat lyötiin lukkoon ja siirsin pyörän hinnan ja välityspalkkion sakarin suomalaiselle tilille. Olisko reilu viikko siitä mopo oli vantaalla. Välityspalkkio tais olla muutamia satasia. Kaupan hinnaksi jäi kuitenkin välityspalkkioineen se mitä liikkeen nettisivuilla oli pyörällä pyyntiä, eli saivat tingittyä sen verran.
Pyörä tuli suomalaisen kuljetusfirman kyydissä vantaalle josta kävin sen itse hakemassa.
Belcarilta hommasivat kyydin pyörälle jonka itse sitten maksoin suoraan kuljetusfirmalle.
Mopo oli siinä kunnossa kuin pitikin lukuun ottamatta että takarengas oli aika kulunut ja kankaat tulivat esiin heti pyörän haku reissulla Vantaa-Joensuu.
Harkitsen varmasti kyseisen firman kautta uudenkin mopon ostoa.
![]()