• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

pyöriä poltettu vantaalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kiwasaki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ilkivaltaa ja tuhopolttoja vantaalla simonkylässä kallioimarteentiellä perjantain 25.9 ja lauantain välisenä yönä. Allekirjoittaneen omistama pihalla parkissa ollut Kawan Er6 poltettu, lisäksi viereisellä pihalla toinenkin mopo poltettu. Myös autoista rikottu ikkunoita parkkipaikalla ym. Alueella asuvat voivat ilmoittaa havainnoistaan suoraan poliisille.

jälkeä:

[img=http://img167.imagevenue.com/loc854....lo.jpg][img=http://img211.imagevenue.com/loc530....lo.jpg][img=http://img155.imagevenue.com/loc5....lo.jpg]

Onneksi on vakuutukset kunnossa..

Taas olisi haulikolle töitä...

Pääsin vähän helpommalla, kun oli omasta pyörästä toinen peili pöllitty ja toista yritetty>urpot ei saaneet irti tai tullut häirityksi
samana yönä Herttoniemessä. Pyörä seisoi noin 15m. päässä makuuhuoneen ikkunasta...
mad.gif

Edit:typot

No johan oli. Ilmeisesti vain ilkeyttään tuleen tuikattu penkki ja etukate/mittaristo, sillä moottori näyttää varsin ehjältä ja gummeissakin on pinnat varsin hyvin tallella, vaikkakin takanen oli kyllä tyhjentynyt. Meinaan jos itse nimenomaan mopoa polttamaan läksisin, niin ei ole kummoinen homma katkoa bensalektuja ja hana vain auki. Kohta onkin jo sopiva lätäkkö mopon alla ja tulta perään kun on kunnon sytteetkin olemassa
wink.gif

Aika törkeetä
mad.gif
! Toivottavasti vandaalit saadaan vastuuseen teoistaan. Taitavat vaan tyypilliseen tapaan selvitä sakoilla ja "soosoo"-puheilla + ehkä jotain korvausvaatimuksia maksatukseen
033102ass_1_prv.gif
.

Vi**u että ottaa nuppiin tollanen.. Itse asun viereisessä talossa, mutta oma ja ton puolison pärrä lepäilee Appivanhemmilla pihassa.. Kauhistuttaa ajatella mitä ois tapahtunu jos ne ois pihassa olleet...

Vi**u että ottaa nuppiin tollanen.. Itse asun viereisessä talossa, mutta oma ja ton puolison pärrä lepäilee Appivanhemmilla pihassa.. Kauhistuttaa ajatella mitä ois tapahtunu jos ne ois pihassa olleet...
No jo!!!! Mä jo pelästyin, että ne oli teidän, kun luin alkutekstin...

Teillä kävi kyllä nyt säkä, kun moperit olivat kummussa *huhhuh*

"Pikkuisille terveisiä ja rapsutuksia"
smile_org.gif

+ ehkä jotain korvausvaatimuksia maksatukseen
033102ass_1_prv.gif
.
Ja niitäkään ne ei todnäk pysty itse maksamaan...

No pääsevät onneksi vakuutusyhtiön "asiakkaiksi", ja korot juoksee...
No ei silläkään ole mitään merkitystä, onpahan vaan yksi peruste lisää miksi ei kannata hankkia töitä vaan loisia yhteiskunnan rahoilla.

Kaveri asusteli taannoin tuolla Kallioimarteentiellä. Kyllä siinä pihapiirissä asusteli joku pahansuopa pikkupentu joka huuteli ja heitteli kiviä silloin tällöin kun pihaan tuli. En tiedä olisiko siitä pyörän polttajaksi mutta varmaan jotain niitten natiaisten tekosiahan tuo on.

Poistettu turha vihjailu ja henkilökohtaiset sanasodat.
Kyseiset henkilöt voivat jatkaa keskusteluaan vaikka privaviestein jos katsovat tarpeelliseksi.

En siis ollut ainoa, jolla aukesi hiukan kyseenalaisia mainoksia.
biggrin.gif

Btw. Ihan perseestä tollanen polttaminen, ei voi ymmärtää, että mitä iloa joku saa tollasesta toiminnasta. Ymmärsinkö nyt muuten oikein, että polttivat sun pyörän, vai oliko pyörä vaan sun (taloyhtiön?) pihalla parkissa?
kaboom.gif

Btw. Ihan perseestä tollanen polttaminen, ei voi ymmärtää, että mitä iloa joku saa tollasesta toiminnasta. Ymmärsinkö nyt muuten oikein, että polttivat sun pyörän, vai oliko pyörä vaan sun (taloyhtiön?) pihalla parkissa?
kaboom.gif

Joo siis minun omistama pyörä, joka oli pihalla parkissa on poltettu.

..Oikoluku näköjään vähän tökkii kun hatutuksen vallassa kirjottelee..

Back