• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyöräsi lempinimi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Laukaa
Elikkä millä lempinimellä kutsut pyörääsi? Itse tulee puhuttua ihan vain Kawasta, mutta sitten kuin sydäntä oikein sykkii niin sit se on murupusu
tounge.gif

Itte kaverin kans kutsutaan R1:siä "pojiksi". Kuulostaa hyvältä kun aina puhutaan, että "Mennään poikia ulkoiluttamaan".

4v poika risti ajopyörän martiks, on kuulemma samanlainen äänimerkin ääni ku autot elokuvan martti hinaus autolla
smile_org.gif

Auto meillä on kuulemma sit jasu kun samaisesta leffasta kilpa-autossa on samanlaiset äänet ku isin saapissa ku painaa kaasua
smile_org.gif

En ole itse keksinyt vielä hyvää lempinimeä TDM:lle...  Yksi kaveri sanoi tedariksi ja toinen dont tell mama:ksi    
mad.gif
Tämän hetkisistä tuo Tedari kuulostaa paremmalta, mutta uusia ehdotuksia saa laittaa  
tounge.gif

Niinkun tua aiemminkin olen maininnut, niin huara se on, > käyttö maksaa aika paljon, mut siltä saa hyvät kyydit
cool.gif

Rakkaalla Rytkösellä on tietenkin monta nimeä, mutta mikäpä on sen hauskempaa kuin ajella Puolen Hehtaarin metsässä sinisen Risto Reippaan kanssa.

Back